Datas matrícula e libros curso 2024/25

Xúntanse os seguintes documentos:

• Datas preferentes e información correspondente á matrícula para o curso 2024/25 (o alumnado que saiba que pasa de curso xa pode presentar a documentación de solicitude de matrícula).
  • Impresos solicitude matrícula e autorización uso da imaxe.
  • Listaxe de libros de texto curso 2024/25
  • Datos pago seguro escolar (indicar no concepto o nome, DNI e curso do alumno) (o alumnado que se matricula en 1º e 2º ESO non paga seguro escolar)

Matrícula 1º curso ciclos formativos

Fondo solidario libros texto 2024/25 e vales material

Publicada a listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluídas. As listaxes poderán ser consultadas no taboleiro do IES ou na Aplicación fondo libros identificándose con Chave 365 ou usuario autorizado. O prazo de reclamacións ás listaxes estará aberto do 15 ao 17 de xullo en horario de 9:30 a 13:00 horas)

Máis información:

PAGAMENTO TAXAS TÍTULO CICLO MEDIO, CICLO SUPERIOR E BACHARELATO

Para solicitar o título de ciclo medio, bacharelato ou ciclo superior é preciso facer o pagamento da taxa correspondente. Xúntanse documentos de axuda para realizar o trámite. Para empregar unha titulación como acceso a estudos é preciso ter aboado as taxas.

Aldahir volume 3

Achegamos un novo número da revista Aldahir

Club de Ciencias

Continuamos coa revista Aldahir e o seu segundo número, onde recopilamos todo o feito durante este curso no Club de Ciencias:

Renovado o Convenio para impartir o Ciclo Superior Dual en Automoción

O IES de Curtis ofertará para o curso 2022/23 outro ano máis o Ciclo Superior en Automoción no seu formato dual.

Club de Ciencias

Queda á vosa disposición a revista que recopila todo o feito durante este curso no Club de Ciencias:

Concreción curricular - Criterios de promoción e titulación

Poden consultarse no seguinte documento os criterios de promoción e titulación para o curso 2021/22.

XXVIII Semana Cultural

Deixámosvos aquí a programación da XXVIII semana cultural que celebraremos a vindeira semana no IES de Curtis, gozade dela!

Formación para o profesorado: Sistemas de freado e transmisión

No IES de Curtis estase a desenvolver a formación para o profesorado Sistemas de freado e transmisión. Esta formación, impartida por compañeiros nosos, é organizada polo CFR da Coruña que vén de escoller a compañeiros nosos para impartila.

No seguinte video podedes ver algunhas imaxes da xornada levada a cabo o pasado sábado: