EXAMES DE SETEMBRO

Convocatoria extraordinaria, curso 2020/21

Asinado o convenio para a implantación do Ciclo Superior Dual de Automoción

O I.E.S. de Curtis engade á súa oferta formativa a partir do curso 2021/22 o Grao Superior en Automoción, na modalidade de FP Dual. (consulta aquí o calendario de matrícula)

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar 2021/22 PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS

Veñen de ser publicadas as listaxes provisionais de solicitudes de participación na convocatoria de participación no fondo solidario de libros de texto e material escolar para o curso 2021/22.

Segundo establece o artigo 13 da ORDE do 6 de maio de 2021 (DOG 20 de maio de 2021) as persoas solicitantes poderán acceder por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación fondolibros, empregando a Chave 365 ou o certificado dixital.

As listaxes tamen poderán ser consultadas no taboleiro do IES.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021/22

Xúntase listaxe de libros de texto para  o curso 2021/22

ADMISIÓN CICLOS FORMATIVOS CURSO 2021/22

Aberto o prazo de solicitudes a ciclos formativos para o curso 2021/22. As datas son as seguintes:

FP DUAL: Presentación de solicitudes 25 de xuño ás 9:00 ao 2 de xullo ás 13:00 horas. Para obter máis información sobre o proceso preme aqui

Réxime Ordinario: Presentación de solicitudes 25 de xuño ás 9:00 ao 5 de xullo ás 13:00 horas. Máis información aquí.

DATAS DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2021-2022

DATAS PREFERENTES DE MATRÍCULA NA ESO e BACHARELATO CURSO 2021/2022. CONVOCATORIA ORDINARIA (so para alumnos que superan todo o curso en xuño)

• 2 º Curso de ESO:  28 de xuño

• 3 º Curso  da ESO: 29 de xuño

• 4 º Curso  da ESO: 30 de xuño

• 1 º Curso da ESO:  1 e 2 de xullo

• 1 º Curso de BACHARELATO: 5 e 6 de xullo

• 2 º C urso de BACHARELATO: 7 de xullo

DATAS DE MATRÍCULA PREFERENTE PARA 2 º CURSO DE CICLOS FORMATIVOS, 2º CURSO DE FP BÁSICA E FCT

• 25 e 28 de xuño

EXAMES DA CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE 2º BACHARELATO

Os exames correspondentes á convocatoria extraordinaria de 2º de Bacharelato terán lugar do seguinte xeito:

Plan de Continxencia

O IES de Curtis vén de elaborar o Plan de Continxencia para un caso de confinamento total do Centro. Podedes atopalo aquí abaixo como documento adxunto.

Plan de Adaptación á situación COVID-19 do IES de Curtis

Queda a disposición da comunidade educativa do IES de Curtis o plan xeral de adaptación á situación COVID-19

Guía COVID do IES de Curtis

O IES de Curtis elaborou a seguinte Guía para o alumnado e as familias