Declaración de política Erasmus + do IES Cidade de Antioquía

Poñemos a disposición de calquera persoa interesada a "Declaración de política Erasmus" do noso centro. Para acceder ao contido prema na seguinte ligazón.

Cambio de materia

Ata o próximo venres 23 de outubro pódese solicitar o cambio nalgunha materia de opción. Presentaráse un escrito de solicitude conforme ao modelo na dirección do centro xustificando o motivo do cambio. Non se admitirán cambios de matrícula agás casos debidamente xustificados e que sexa posible integrar na organización do centro.

Calendario de presentacións e inicio de curso 2020/2021

O comezo de curso será o vindeiro mércores 23 de setembro. As presentacións dos distintos grupos faráse escalonada segundo aparece na imaxe (premer para ver en grande)

Adxúntase tamén unha guía para alumnado e familias. Pregamos que a lean con atención pois nela acláranse moitas dúbidas que nos están a consultar por correo ou por teléfono. Ver arquivo.

******************* NOVAS DE INICIO DE CURSO *******************

A consellería de educación ven de concedernos no día de onte os 3 profesores/as que demandábamos para poder iniciar e desenvolver o curso cumplindo coas garantías que esixe o protocolo covid para os centros educativos.

Todo o persoal do centro está a traballar na organización do inicio de curso, para que ésta se leve a cabo nas datas previstas e nas mellores condicións posibles.

Queremos darlle as grazas a todas as persoas que botaron unha man para que isto tivese repercusión e chegase a bo fin.

A páxina web do centro estará en constante actualización para dar conta de todas as novidades que se produzan.

Xinzo de Limia 16 de setembro de 2020

Listado de libros de texto para o curso 2020/2021

Premendo no icono pódese acceder ao listado de libros de texto para o vindeiro curso. Tamén se pode consultar no taboleiro da secretaría do centro.

Matrícula para ESO e Bacharelato, curso 2020/2021.

O período oficial de matrícula para o alumnado que promociona de curso abrangue dende o 1 ao 10 de xullo.

Non é preciso acudir ao centro xa que se fará cos datos de elección de itinerario que xa foron enviados polo alumnado.

No caso de que algún alumno/a queira modificar a elección que fixo das materias do itinerario ten ata o día 10 de xullo para facelo. Non se fará ningún cambio en datas posteriores a esa.

Unha vez iniciado o curso, e na primeira semana de clase, será obrigatorio presentar a seguinte documentación:

• 1 fotografía tamaño carné para aqueles alumnos que permanecen no centro ou 2 fotografías no caso de alumnado de nova incorporación.
  • Solicitude de uso do comedor se é o caso.
  • Solicitude de uso do transporte escolar se é o caso.

Transporte ESO         Transporte BACH e FP

• Consentimento informado do tratamento da imaxe persoal.
  • Documento de autorización de acompañantes para a saída do centro de alumnado menor de idade.
  • Xustificante de pago do seguro escolar (Para o alumnado a partir de 3º da ESO), 1’12 € a ingresar na seguinte conta bancaria:

ABANCA      ES84 2080 0410 9030 4000 2246

O pagamento pode realizarse dende agora en calquera momento e cómpre conservar o xustificante de pago para entregalo no mes de setembro no centro.

O resto de documentos necesarios seranlle entregados ao alumnado no momento en que se incorporen ás clases. Sen embargo poden ser descargados dende esta páxina e impresos na casa para maior comodidade.

Matrícula no 2º curso dos ciclos medio e superior de FP 2020/2021

Matrícula do 2º curso ordinario para o alumnado de ciclo medio e superior que cursara 1º no centro:

• Entre os días 25 de xuño e 8 de xullo cubrir e asinar o impreso adxunto e remitir por correo ao centro: ies.cidade.antioquia@edu.xunta.gal
  • Entre os días 1 e 8 de setembro traer o xustificante de pago das taxas do seguro e unha fotografía.
  • Nº de conta para o seguro escolar (1'12 €)

ES84 2080 0410 9030 4000 2246

Admisión e matrícula FP 2020/2021

Achégase información relevante sobre o proceso de admisión e matrícula nos ciclos de FP que se ofertan no centro, tanto polo réxime ordinario como na nova FP Dual. Premer nos enlaces para acceder á información.

Máis información na sección de FP da web da consellería

Video de axuda para facer unha solicitude de admisión

Novo ciclo medio de Produción Agropecuaria

A partir do vindeiro curso 2020/2021 o noso centro aumentará a súa oferta formativa cun novo ciclo medio da familia agraria.

O prazo de matrícula está aberto do 25 de xuño ao 8 de xullo.