Erasmus, Consorcio, FP, Probas libres de FP, Bolsa de emprego

Declaración de política Erasmus+ e carta Erasmus 2021/2027 do IES Cidade de Antioquía

Poñemos a disposición de calquera persoa interesada a "Declaración de política Erasmus" do noso centro.

Para acceder á carta Erasmus 2021/2027 prema na seguinte LIGAZÓN.

Resultado definitivo da selección de profesorado para mobilidades Erasmus+. Programa KA102 do Consorcio da Xunta.

Destinatarios: Profesorado de formación profesional de grado medio e formación profesional básica.

ACTA

Formulario de solicitude de mobilidades no programa Erasmus + KA102

Premer no icono para acceder ao documento

Probas libres para a obtención de titulos de FP, curso 2020/2021. Calendario e programacións.

A xornada de acollemento terá lugar o xoves 3 de Xuño ás 11:00 horas. Premendo nos enlaces pode accederse ao calendario das probas e ás diferentes programacións

Calendario das probas

Programación de Empresa e iniciativa emprendedora

Programación de Defensa contra incendios forestais

Programación de Pesca

Programación de Xestión da conservación do medio natural

Programación de Xestión de montes

Programación de Botánica agronómica

Datas de exames finais e de PD do alumnado de ciclos medio e superior de forestais.

Para acceder ao calendario coas datas pulse no icono inferior.

Datas de presentación de proxectos. Alumnado de 2º de CSF.

Pulsando no icono correspondente pódense consultar as datas e horas da presentación dos proxectos de final de ciclo.

Ciclo básico de electricidade e electrónica.

Información sobre a FP de grao básico en electricidade e electrónica. Prema na imaxe para máis información.

Solicitude de participación en mobilidades de Erasmus+ para o profesorado.

Ábrese o prazo (16 ao 30 de abril) para presentar as solicitudes de participación no programa Erasmus +.

Os criterios de selección serán os seguintes:

1. Terán prioridade os candidatos que non participaran en mobilidades Erasmus+ dentro de calquera das súas modalidades, nesta ou en calquera outra institución, durante o curso académico actual e no anterior.

2. En caso de empate no criterio 1, terán prioridade os candidatos con acreditación oficial superior en linguas estranxeiras.

3. En caso de empate no criterio 2 procederase á realización dun sorteo entre os solicitantes.