Erasmus, Consorcio, FP, Probas libres de FP, Bolsa de emprego

Declaración de política Erasmus+ e carta Erasmus 2021/2027 do IES Cidade de Antioquía

Poñemos a disposición de calquera persoa interesada a "Declaración de política Erasmus" do noso centro.

Para acceder á carta Erasmus 2021/2027 prema na seguinte LIGAZÓN.

Datas de exames finais e de PD do alumnado de ciclos medio e superior de forestais.

Para acceder ao calendario coas datas pulse no icono inferior.

Datas de presentación de proxectos. Alumnado de 2º de CSF.

Pulsando no icono correspondente pódense consultar as datas e horas da presentación dos proxectos de final de ciclo.

Ciclo básico de electricidade e electrónica.

Información sobre a FP de grao básico en electricidade e electrónica. Prema na imaxe para máis información.

Solicitude de participación en mobilidades de Erasmus+ para o profesorado.

Ábrese o prazo (16 ao 30 de abril) para presentar as solicitudes de participación no programa Erasmus +.

Os criterios de selección serán os seguintes:

1. Terán prioridade os candidatos que non participaran en mobilidades Erasmus+ dentro de calquera das súas modalidades, nesta ou en calquera outra institución, durante o curso académico actual e no anterior.

2. En caso de empate no criterio 1, terán prioridade os candidatos con acreditación oficial superior en linguas estranxeiras.

3. En caso de empate no criterio 2 procederase á realización dun sorteo entre os solicitantes.

Datas de exames de pendentes e PD de ciclos.

Prema na imaxe correspondente para ver a maior tamaño.

Probas de acceso a ciclos de Formación Profesional

Información sobre as probas de acceso a ciclos medios e superiores de FP.

As datas de inscrición para CS serán do 18 de febreiro ao 3 de marzo.

Para CM serán do 15 ao 26 de marzo.

Para máis información premer nos enlaces:

Calendario das probas.

Portal da FP.