ASEMBLEA XERAL INFORMATIVA

A directiva da Anpa ven de manter unha xuntanza co equipo directivo do Instituto na que se nos informou de distintas cuestións de interese para boa parte do alumnado. Acordamos convocar unha asemblea aberta a todas as familias, tanto socias como non, para trasladar as novidades e intercambiar impresións.

Data: MARTES 19 de MARZO
Hora: primeira convocatoria 18.00 h (iniciaráse se están presentes máis dun terzo dos socios), segunda convocatoria 18.31h (iniciarase cos socios que estean presentes, sen número mínimo)
Lugar: BIBLIOTECA DO INSTITUTO

Orde do día:

1. Evolución das queixas formalizadas en decembro e nas últimas semanas sobre varias asignaturas tanto en ESO como en BAC
2. Información sobre as modificacións de horario lectivo que vai a solicitar a dirección do centro de cara a vindeiros cursos
3. Información sobre a proba de avaliación contemplada na Lei de Educación para 2ºESO
4. Información sobre a evolución de matrícula de cara ao vindeiro curso
5. Rogos e preguntas

Brión, 7 de marzo de 2024
Presidenta da Asociación “Pedra Viada” de Nais e Pais do Alumnado do IES de Brión