LIBROS DE TEXTO CURSO 2022-23

Preme nos seguintes enlaces para consultar os libros de texto recomendados para o curso 2022-23.

LIBROS DE TEXTO BAC 2022-23                              LIBROS DE TEXTO ESO 2022-23

NOTA: Aconséllase  ao alumnado que pasa a 2ºESO ou 4ºESO (os cursos onde aínda non se implanta a nova lei educativa) non mercar libros ata Setembro, por se o centro pode proporcionarlle algúns dos exemplares do fondo propio, que se repartirán de maneira equitativa. Para saber as necesidades de cada alumno/a prégase que cubran o seguinte formulario ca conta de correo @iesbrion.com que posúen, antes do 15 de xullo. Hai que pechar sesión en todas as contas de g-mail para poder acceder ao formulario, e se aínda así da error, entrar polo navegador Chrome.

ENLACE AO FORMULARIO