EMILIO DEL RÍO EN RADIO emBRIÓN

Nace Emilio en Santiago . Fillo de mestres, de pequeno acompañou aos seus pais nos primeiros destinos profesionais en Santa Comba, Outes e as montañas de Ourense. Comezou con tres anos no colexio La Salle de Santiago onde os seus pais traballaban de profesores. Escolar e bachiller brillante, puido ser un bo arquitecto, filólogo, mestre... ao fin estudou mediciña na USC, sendo premio extraordinario fin de carreira da súa promoción, lembra na entrevista que só tivo un profesor que impartira a clase en galego.Especializóuse en dermatoloxía en Madrid onde tamén leu a tese de doutoramento. A súa inquedanza intelectual maniféstase en infinidade de publicacións nas revistas científicas máis prestixiosas. O seu compromiso co idioma galego fixoo acreedor do premio Manuel Beiras.
Co gallo das letras galegas convidámolo  a unha entrevista na radio do IES de Brión e falarnos dese compromiso có idioma galego fundamentalmente pero tamén de outras cousas. O doutor Emilio del Río é unha persoa ben interesante e amena como quedou reflectido na charla cós alumnos/as de 3º de ESO.

Accede ao programa