OS SÉCULOS ESCUROS

Podedes ver a presentación de Sofía Rama: Os Séculos Escuros e a Ilustración.

E o traballo de alumnos/as de 3º da ESO do IES Félix Muriel de Rianxo: MARLOU

Outro tema no que aparece enlaces con outros materiais é a páxina LITERATURA GALEGA

Os IrmandiñosPardo de Cela

Auto-odio de Marta de GH. 2011.  "Galicia es una mierda" de Ataque Escampe. "De aldeanos", curta realizada por Edu P. Lavandeira, gañadora do I certame de "Curtas na Rede".

Uxía Senlle: "Teño unha casiña branca". "Alalá da noite" de Kosmognía, Berrogüeto.

Frei Martín Sarmiento: PROXECTO SARMIENTO do Consello da Cultura Galega.

"A escola das areas". Sarmiento opina da lingua galega. Traballo de Enrique Monteagudo para o Consello da Cultura Galega.

Para ver contos e lendas populares ver: "Galicia encantada". Para escoitar un contacontos: "Os coruños" de Quico Cadaval.

Cándido Pazó recita un trabalinguas.

Lede o artigo "Spanglish" de Suso de Toro en El País do 23-3-2012 e contestade ás seguintes preguntas:

1. Indica o significado de prebe, banal, abnegada, porén, dilema, catarse, mixiricadas, estigmatizado, paradoxalmente.

2. Indica a estrutura do texto.

3. Sinala o tema e destaca as ideas principais.

4. Fai un comentario crítico e poñéndoo en relación aos Séculos Escuros.