Luísa Villalta loce na fachada do instituto

A imaxe de Luísa Villalta, a quen está dedicado este ano o Día das Letras Galegas, pendura da fachada do IES Arcebispo Xelmírez I. A idea inicial foi da profesora Vicen Outeiro, quen propuxo invitar todas as persoas que convivimos no instituto –profesorado, alumnado e persoal administrativo, de limpeza e da cafetaría– a deixarnos fotografar para incorporar as nosas caras a un retrato da poeta. Elixiuse unha fermosa foto de Xosé Abad, quen lla cedeu decontado ao instituto para esta iniciativa. A profesora Olalla Cociña e mais o profesor Sergio Frade, ambos do Departamento de Imaxe e son, organizaron e levaron a cabo co seu alumnado o complexo traballo fotográfico cuxo resultado podemos contemplar cando chegamos ao instituto. Non se nos ocorre unha maneira mellor de expresar a admiración de todas e todos nós por Luísa Villalta!

(Aquí hai varias fotos da fachada do instituto e mais unha imaxe de alta resolución do cartel: Galería "Luísa Villalta loce na fachada do instituto")

O instituto regala lecturas

No Día do Libro, e por segundo ano consecutivo, o persoal do instituto –docente e non docente– tivo a ocasión de participar na actividade de intercambio de libros coñecida como o amigo invisíbel. Foi un momento estimulante e divertido, en que cada unha e cada un de nós puido comprobar que lecturas pensan as demais persoas que nos poderían interesar. Agora, a gozar dos agasallos! E até o 23 de abril de 2025!

(Aquí hai máis fotos: Galería "O instituto regala lecturas")

Xulia Alonso visita o instituto

Tras as xestións feitas polo profesor Rodrigo Ruiz, do equipo da biblioteca, Xulia Alonso estivo hoxe no instituto. A conversa co alumnado do primeiro curso do bacharelato xirou ao redor do seu libro Futuro imperfecto e mais da súa vida.

'La Voz de Galicia' informa da concesión do Premio BREVITER

O xornal La Voz de Galicia informa da concesión do I Premio BREVITER de microrrelatos.

Xa sabemos quen son as gañadoras do Premio BREVITER!

O 18 de abril de 2024 reuniuse o xurado do I Premio BREVITER de microrrelatos, composto por Laureano Araujo (presidente), Anaísa Amorim (secretaria), Sergio Frade, Adrián Noia e Rodrigo Ruiz, que decidiu outorgar dous premios de 300,00 euros cada un. Na categoría de microrrelatos literarios ou poemas, a obra gañadora é "O avó do souto vello", da nosa alumna Xela Rodríguez Domínguez. Na categoría de microrrelatos audiovisuais galardóase a obra "A industria téxtil", de Eliana Noemí Correa Aillón, do IES As Lagoas (Ourense). A entrega dos premios vai ter lugar no mes de xuño, nun acto público no instituto.

As fichas de recomendación da biblioteca

Os membros da comunidade educativa do instituto poden recomendar libros mediante as fichas que están na biblioteca ao dispor das persoas interesadas. Canta máis xente se anime a compartir os seus consellos de lectura, máis cousas divertidas e fascinantes iremos descubrindo!

A participación no premio BREVITER, en 'La Voz de Galicia'

O xornal La Voz de Galicia cualifica de "éxito" a convocatoria do I Premio BREVITER de microrrelatos, que organiza o noso instituto.

Alta participación no I Premio BREVITER de microrrelatos

A resposta á convocatoria do I Premio BREVITER de microrrelatos superou as expectativas. Recibíronse 77 obras, 63 literarias e 14 audiovisuais, en galego, alemán, español, inglés e portugués, o cal demostra o grande interese que suscitou a iniciativa do noso instituto.
O xurado do premio anunciará a súa decisión nas próximas semanas.

O I Premio BREVITER suscita interese nos medios

O I Premio BREVITER de microrrelatos, convocado polo instituto, é hoxe noticia en 'La Voz de Galicia'. Lembramos que as obras poden presentarse até o 1 de marzo de 2024.

I Premio BREVITER de microrrelatos

O instituto convoca o I Premio BREVITER de microrrelatos. As obras poden presentarse até o 1 de marzo de 2024. As bases están no arquivo anexo.