Luísa Villalta loce na fachada do instituto

A imaxe de Luísa Villalta, a quen está dedicado este ano o Día das Letras Galegas, pendura da fachada do IES Arcebispo Xelmírez I. A idea inicial foi da profesora Vicen Outeiro, quen propuxo invitar todas as persoas que convivimos no instituto –profesorado, alumnado e persoal administrativo, de limpeza e da cafetaría– a deixarnos fotografar para incorporar as nosas caras a un retrato da poeta. Elixiuse unha fermosa foto de Xosé Abad, quen lla cedeu decontado ao instituto para esta iniciativa. A profesora Olalla Cociña e mais o profesor Sergio Frade, ambos do Departamento de Imaxe e son, organizaron e levaron a cabo co seu alumnado o complexo traballo fotográfico cuxo resultado podemos contemplar cando chegamos ao instituto. Non se nos ocorre unha maneira mellor de expresar a admiración de todas e todos nós por Luísa Villalta!

(Aquí hai varias fotos da fachada do instituto e mais unha imaxe de alta resolución do cartel: Galería "Luísa Villalta loce na fachada do instituto")