Benvida

Historicamente, o Instituto de Ensino Secundario Arcebispo Xelmírez I de Santiago de Compostela veuse caracterizando como unha das comunidades educativas máis inquietas do país, na procura da mellora e da innovación pedagóxicas e na experimentación de novas vías de transmisión cultural e de comunicación social, así como na normalización da lingua propia.

Nesta liña é onde debemos enmarcar a presente páxina web, como unha canle máis que nos brindan as novas tecnoloxías para a interrelación dos estamentos que compoñen a nosa comunidade escolar, así como a desta coa sociedade na que se insire e á que serve como centro educativo.

Nas diferentes seccións en que se estrutura, poderase topar desde a información administrativa fundamental, os calendarios oficiais do curso, pasando polos horarios da actividade pedagóxica, os períodos de atención aos pais e nais, até a configuración dos equipos docentes, os libros de texto, as actividades complementarias, os enlaces de interese...

Desde o Instituto Xelmirez, comprometidos como estamos co ensino público compostelán, querémosvos animar a participar activamente nesta nova plataforma de comunicación educativa.

O DIRECTOR

Eleccións Consello Escolar 2018

ACTA FINAL das eleccións ao Consello Escolar.

Visita á radio galega

O martes 20, dous alumnos de 1º da ESO, Luis e Artur, visitaron o estudio da Radio Galega (CRTVG). Con motivo do Día Internacional do Neno, explicaron no programa A Tarde a súa experiencia no Parlamento de Galicia onde a semana anterior leran o manifesto e as reflexións que representaron ao IES Xelmírez I.

Club Xelmilectorxs

Se es alumno ou alumna de 1ºESO, anímate a formar parte do club de lectura Xelmilectorxs! No seu BLOG  podes seguir as novas do club (libros, datas, etc.). Para calquera dúbida, ponte en contacto con Leire (profesora de lingua castelá e literatura).

+ Camino UnE, en Santiago

Visita ao CERN (Genéve). 12-16 outubro 2018

Enquisa convivencia familias 2018

Estimados/as pais/nais titores/as legais:

Estamos a realizar unha enquisa entre o noso alumnado dentro do proxecto ERASMUS+ sobre convivencia escolar, bulling e cyberbullyng. Gustaríanos saber as súas opinións ao respecto a través dun pequeno cuestionario anónimo que está colgado na páxina web do noso centro.

ENQUISA CONVIVENCIA FAMILIAS

VI PREMIO DE ENSAIO SUBVERSIVO “GUILLERMO DOMÍNGUEZ”

VII PREMIO DE ENSAIO SUBVERSIVO “GUILLERMO DOMÍNGUEZ”

No décimo sexto aniversario do pasamento de Guillermo Domínguez, profesor de Filosofía do IESArcebispo Xelmírez I, desde este centro educativo e, en colaboración coa Secretaría Xeral dePolítica Lingúística e co Colectivo Xelmírez, convócase a sétima edición do certame de ensaio subversivo que brinda homenaxe á súa figura.