Benvida

Historicamente, o Instituto de Ensino Secundario Arcebispo Xelmírez I de Santiago de Compostela veuse caracterizando como unha das comunidades educativas máis inquietas do país, na procura da mellora e da innovación pedagóxicas e na experimentación de novas vías de transmisión cultural e de comunicación social, así como na normalización da lingua propia.

Nesta liña é onde debemos enmarcar a presente páxina web, como unha canle máis que nos brindan as novas tecnoloxías para a interrelación dos estamentos que compoñen a nosa comunidade escolar, así como a desta coa sociedade na que se insire e á que serve como centro educativo.

Nas diferentes seccións en que se estrutura, poderase topar desde a información administrativa fundamental, os calendarios oficiais do curso, pasando polos horarios da actividade pedagóxica, os períodos de atención aos pais e nais, até a configuración dos equipos docentes, os libros de texto, as actividades complementarias, os enlaces de interese...

Desde o Instituto Xelmirez, comprometidos como estamos co ensino público compostelán, querémosvos animar a participar activamente nesta nova plataforma de comunicación educativa.

O DIRECTOR

Últimas actualizacións

Á ATENCIÓN DOS PAIS, NAIS, TITORES LEGAIS DE ALUMNADO DE 1º DE ESO

Co ánimo de que os pais, as nais e @s titor@s legais do novo alumnado de 1º de ESO coñezan as características máis importantes do centro, así como as súas instalacións, convocamos a unha reunión que se celebrará o próximo xoves, día 12 de setembro, ás 19.00 horas, na Aula Magna do instituto.

COMEZO DE CURSO 2019-2020

PRESENTACIÓN DO ALUMNADO REXIME ORDINARIO
(luns, 16 de setembro, na Aula Magna)

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO . CURSO 2019/2020

O alumnado que solicitou participación no Fondo Solidario e ten dereito a libros pode pasar a recollelos a partir do día 5 de setembro en horario de 10:00 a 13.00

(preguntar en conserxería)

Admisión e matrícula FP básica. Calendario 2019-2020

Solicitudes de admisión:  dende o día 2 de setembro ata o día 12 de setembro ás 13:00 horas.

Publicación das listaxes
de admitidos e non admitidos:  13 de setembro

Formalización de matrícula
do alumnado admitido:  dende o día 13 de setembro ata o día 20 de setembro.

Admisión FP Grao Medio 2019-2020 2ª adxudicación

Réxime Ordinario · Réxime Modular Adultos · Listaxe de espera

IMPORTANTE: O prazo para matricularse é dende o día 26 de xullo ata o día 31 de xullo ás 13:00 horas

Calendario de exames. Convocatoria de setembro