Benvida

Historicamente, o Instituto de Ensino Secundario Arcebispo Xelmírez I de Santiago de Compostela veuse caracterizando como unha das comunidades educativas máis inquietas do país, na procura da mellora e da innovación pedagóxicas e na experimentación de novas vías de transmisión cultural e de comunicación social, así como na normalización da lingua propia.

Nesta liña é onde debemos enmarcar a presente páxina web, como unha canle máis que nos brindan as novas tecnoloxías para a interrelación dos estamentos que compoñen a nosa comunidade escolar, así como a desta coa sociedade na que se insire e á que serve como centro educativo.

Nas diferentes seccións en que se estrutura, poderase topar desde a información administrativa fundamental, os calendarios oficiais do curso, pasando polos horarios da actividade pedagóxica, os períodos de atención aos pais e nais, até a configuración dos equipos docentes, os libros de texto, as actividades complementarias, os enlaces de interese...

Desde o Instituto Xelmirez, comprometidos como estamos co ensino público compostelán, querémosvos animar a participar activamente nesta nova plataforma de comunicación educativa.

O DIRECTOR

Xuntanzas literarias

Comeza o curso e retomamos as xuntanzas literarias no IES Xelmírez I. O club de lectura "Palabras compartidas" volverá reunirse o xoves 16 de novembro, ás 18:30 horas, para comentar a novela O anxo negro, de Manuel Gago. Acompañaranos o autor e a participación está aberta a toda a comunidade educativa  (familias, persoal non docente, profesorado...)

Matrícula ciclo formativo réxime adultos para prazas vacantes.

Procedemento de matriculación (do 3 ao 6 de outubro) polo réxime de persoas adultas.

Prazas que resultaron vacantes no réxime ordinario. Ver PDF

Prazas adxudicadas Ciclo Formativo (presencial)

Lista de persoas con praza adxudicada no Ciclo medio Video DJ e Son, modalidade presencial. (PDF)

Listaxe provisional de admisión a ciclos, proceso extraordinario

Proceso de admisión extraordinario, ano 2017.

F. P. Grao Medio, réxime ordinario, modalidade presencial.

LISTAXE PROVISIONAL de solicitudes por centro elixido en primeira opción

Beneficiarios das axudas para adquisición de material escolar

Comunicamos que a partir do luns 31de xullo de 2017 estarán a disposición dos/as pais/nais/titores legais os vales de axuda para adquisición de material escolar.

O centro permanecerá aberto todo o mes de agosto en horario de 10.00 a 13:00 horas, de luns a venres.

LISTAXE DE BENEFICIARIOS