Taboleiro

Madrugadoras/es

O noso centro dispón, concretamente, de tres servizos complementarios, entre eles o de madrugadoras/es, con tres quendas:

- 07:45 (con almorzo para que o solicite)

- 8:15 (Con almorzo para quen o solicite).

- 8:45 (Sen almorzo).

RESERVA DE PLAZA PARA O NOSO CENTRO ADSCRITO. CURSO 2022/2023

Aberto o prazo de SOLICITUDE DE RESERVA DE  PRAZA para

as/os alumnas/os de 6º de Infantil que vaian o vindeiro curso

para o CEP LOIS TOBÍO, centro ao que estamos adscritos.

Podese facer de varios xeitos:

- Cubrir o formulario, que se pode descargar nos arquivos adxuntos,   e traelo ao centro.

- Acceder á aplicación Admisión alumnado, a través do menú:   Solicitudes - Reserva - Crear.

Si se escolle esta opción podese:

. Imprimir o formulario e traelo ao centro.

. Presentalo na Sede electrónica a través da aplicación , se   dispoñen de Certificado dixital ou Chave 365.

DATA LÍMITE: 8 DE FEBREIRO DE 2022.

Para entregar os impresos no centro,

terase que solicitar cita  chamando

ao teléfono 982 870 957, de 10:00 a 11:00.

O alumnado que non vaia, o vindeiro curso ao Lois Tobío, terá que presentar a Solicitude de admisión (que poderán solicitar no centro no  que queiran obter praza ou acceder a ela através de Admisión alumnado) do 1 ao 20 de marzo.

En calquera dos dous casos haberá que formalizar a matrícula no mes de xuño.

RECORDATORIO

Estimadas familias,

Ante a situación crítica actual que vive o noso Concello, aos datos nos remitimos, o Claustro considera necesario recordarvos que todo o alumnado debe de traer máscara ao cole, por respecto a os seus compañeiros e compañeiras que a traen a diario e a toda a Comunidade educativa.

Agradecemos o esforzo que faces tódolos días para evitar ter que pechar aulas.

un saúdo.

2º TRIMESTRE

Queridas familias:

Queremos darvos a benvida ao comenzar o segundo trimestre deste curso atípico, asemade, dadas as circunstancias da pandemia, lembrarvos extremar as precaucións e seguir os protocolos establecidos nesta escola (como recordatorio procurade mirar a temperatura antes de acudir á escola e non envialos ante calquera síntoma, por pequeno que sexa, non facer grupos nas entradas e saídas...).

É responsabilidade de toda a comunidade educativa continuar coma no 1º trimestre.

Debemos coidarnos para coidar.

Grazas pola vosa responsabilidade e axuda.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2020/2021

BENVIDOS AO NOVO CURSO 2018-2019

O vindeiro mércores día 12 comenzamos un novo curso e damosvos a benvida.

As nenas e nenos de 5º curso (4 anos) e de 6º curso ( 5 anos ) comenzarán en horario completo de 9:20 a 14:20.

As familias que pediron servizos complementarios de transporte e comedor, en tempo e forma, obtiveron plaza, polo que poden facer uso dos mesmos dende ese mesmo día.

O alumnado de 4º curso ( 3 anos ), en periodo de adaptación, seguiran os horarios que lle foron entregados polas titoras na reunión inicial da pasada semana.

PEDICULOSE

LEMBRÁMOSLLES A TODAS AS FAMILIAS A REVISIÓN PERIÓDICAS DAS CABEZAS DOS NENOS E NENASCO FIN DE PREVIR OS POSIBLES CASOS DE PEDICULOSE (PIOLLOS)

AS FAMILIAS BOTAN UNHA MAN COAS INSTALACIÓNS DA ESCOLA

Involucrados no proxecto Acción, pais e nais dos nosos pequechos/as enfundáronse nun mono branco para pintar o muro exterior do noso patio. Pais e nais, moitas grazas pola vosa axuda!!!