ELECCIÓNS O CONSELLO ESCOLAR

Según a Resolución 16 de setembro de 2016, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostídos con fondos públicos.(DOG 4 de outubro de 2016)

No noso centro procederase a renovación de un pai/nai, un representante da ANPA, un representante de administración e servizos e dous profesores.

Segundo o calendario elaborado pola Xunta Electoral do Centro, constituida o dia 7 de novembro, a presentación das distintas candidaturas será dende o día 8 de novembro ata as 14:30 horas do día 18 de novembro, presentando as mesmas na secretaria do Centro.

As votacións terán lugar o dia 29 de novembro: Profesorado de 14:20 a 15:30

Pais/nais de 9:20 a 11:00