ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021/22: RESERVA DE PRAZA NO CENTRO ADSCRITO

Segundo se contempla na Orde do 18 de decembro do 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo do 2013, que desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos, artigo 10.2 “o alumnado que pretenda continuar estudos nun centro de adscrición, para os efectos de reserva de praza, neste, deberá presentar no centro de orixe ou a través da aplicación “admisionalumnado” (https:/ / www.edu.xunta.es/admisionalumnado) o modelo normalizado que se publica como Anexo I (formulario normalizado ED550A - completable)

No caso de cumprimentar a reserva de praza a través da aplicación “admisionalumnado”, poderán imprimir a solicitude para entregar posteriormente na Secretaría deste centro ou formalizar a mesma na Sede Electrónica con certificado dixital ou Chave 365 (https:/ /sede.xunta.gal/portada) e neste caso xa non é preciso entregar a solicitude na Secretaría  do centro.

Aquelas familias de alumnado de 4º ESO que desexen efectuar a reserva de praza para o vindeiro curso no IES Fernando Esquío (Neda) deberán realizar esa reserva de praza. O prazo de presentación estará comprendido entre o 11 de xaneiro e o 8 de febreiro.

A reserva adquirirá carácter vinculante e será incompatible coa presentación de solicitude de admisión noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro de adscrición antes do inicio do prazo de presentación das solicitudes de admisión.

Será necesario solicitar cita previa para realizar os trámites.

DISTRIBUCIÓN MASCARILLAS

Publicada a Orde que regula os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado de Ed.Primaria e ESO adxuntamos a información e os Anexos necesarios para solicitar a axuda.

- Instrucións

- Orde 6-11-20

- Anexos I - II

SERÁ PRECISO SOLICITAR CITA PREVIA PARA REALIZAR OS TRÁMITES.

PAGO DO SERVIZO DO COMEDOR ESCOLAR

Durante o presente curso os recibos de comedor serán enviados por correo electrónico, posteriormente o pago poderá realizarse de dúas maneiras:

1 - Pago en entidade bancaria

Unha vez realizado o pago, remitirase ao o resgardo da Administración a través do correo: comedor@cpisansadurnino.org

2 - Pago a través do Espazo Abalar

Para poder acceder a este servizo debe empregarse o navegador Microsoft Internet Explorer e deben dispoñer dun DNI electrónico ou dun certificado dixital da Fábrica Nacional de Moeda e Timbre (FNMT).

Este tipo de pago só o poderá realizar a persoa que figure como pagadora do servizo.

Neste caso non será necesario enviar ningún xustificante ao centro, pois xa a propia aplicación comunica de forma automática o pago.

Guía de pago do servizo de comedor (pax.18)

Os pagos deberán realizarse antes do día 20.

NOVAS SECRETARÍA

A partir do 1 de setembro para realizar tramites administrativos, será necesario solicitar cita previa:

• A través do teléfono do centro 881 930 489.
  • No correo electrónico cpi.sansadurnino@edu.xunta.gal

Guía de suxestións de Nadal

Viaxes por Escandinavia e o título da nosa guía de suxestións de Nadal que podedes atopar no seguinte enlace.

Marcapáxinas: 25 de novembro

O equipo da biblioteca de EI e EP elaborou un marcapáxinas para a nosa comunidade educativa co gallo desta data.

Recursos: 25 de novembro

Elaboramos un padlet con recursos diversos que atoparedes premendo na imaxe.

O noso Samaín: Cabazas e debuxos.

Este ano o alumnado do centro mandou fotos de cabazas e fixo algúns debuxos para celebrar o Samaín.

cabazas samaín

Algunhas fotos de cabazas...

Obradoiro de desenvolvemento afectivo-sexual

O Concello de San Sadurniño vai desenvolver un obradoiro de desenvolvemento afectivo-sexual dentro da programación de Igualdade financiada polo Pacto de Estado contra a Violencia de xénero. Este obradoiro forma parte, á súa vez, do proxecto Tempo de familias, que ofrece charlas e conferencias con persoas expertas nas que se abordan distintas cuestións relacionadas coa comunicación familiar, a relación coa infancia e a adolescencia e a educación das nosas fillas e fillos.

O obradoiro afectivo sexual desenvolverase en dúas sesións, unha o 31 de outubro a partir das 10.30h. na Casa da Cultura e outra máis adiante nunha data acordada coas familias participantes.

REUNIÓNS PRINCIPIO DE CURSO ESO

Calendario de reunións

As reunións terán lugar no comedor escolar. O aforo estará limitado a unha persoa por familia co fin de garantir  a distancia de seguridade.