EXAMES SETEMBRO 2021

APERTURA PRAZO SOLICITUDE COLABORACIÓN NO SERVIZO DE COMEDOR

O prazo abrengue dende o 29 de xuño ata o 8 de setembro.

A solicitude será entregada preferiblemente no correo comedor@cpisansadurnino.org

Poderán solicitar  colaboración as nais, pais, titores/as legais ou outros familiares do alumnado do centro.

Solicitude

SOLICITUDE PRAZA COMEDOR

Informase da apertura do prazo de presentación de solicitudes para o comedor escolar no curso 2021-2022.

A solicitude deberá ser entregada preferiblemente  no  seguinte correo electrónico: comedor@cpisansadurnino.org ou coa matrícula.

É necesario ter actualizados os pagos do comedor para poder tramitar a solicitude.

Instrucións

Solicitude

As autodeclaracións deberán estar cubertas en todos os seus apartados: A, B, C e D.

DATAS MATRICULA CURSO 2021/22

EDUCACIÓN INFANTIL

21 -22 -23 de XUÑO

EDUCACIÓN PRIMARIA

24 – 25 de XUÑO

28 – 29 de XUÑO

30 – 1 de XULLO

5 – 6  de XULLO

7 – 8  de XULLO

CIRCULAR INFORMATIVA

IMPRESOS EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA (autocompletable)

IMPRESOS EDUCACIÓN SECUNDARIA (autocompletable)

Para realizar os trámites os días 21 e 22 será necesario solicitar cita previa.

O HORARIO DE SECRETARÍA SERÁ DE 9:30 A 13:00 HORAS.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021 - 2022

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Orde do 6 de maio de 2021

Dada a situación na que nos encontramos as solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática "fondolibros":

Enlace para a aplicación fondolibros

Opcionalmente poderá presentarse de forma presencial no centro, solicitando CITA PREVIA (nese caso deberá traerse a solicitude cuberta) ou a través do correo electrónico: cpi.sansadurnino@edu.xunta.gal

SOLICITUDE (autocompletable) - Anexo I-II

PRAZO  presentación dende o 21 de maio ao 22 de xuño de 2021.

- Publicación das listaxes provisionais  5/7/21 (EP) e 12/7/21 (ESO)

- Publicación listaxes definitivas 9/7/21 (EP) e 15/9/21 (ESO)

- Recollida vales EP: 12-13/7/21

NOVAS SECRETARÍA

A partir do 1 de setembro para realizar tramites administrativos, será necesario solicitar cita previa:

• A través do teléfono do centro 881 930 489.
  • No correo electrónico cpi.sansadurnino@edu.xunta.gal

Tres alumnos do noso centro, campións de España de Voleibol

A pasada fin de semana celebrouse en Valladolid o Campionato de España de Seleccións Autonómicas de Voleibol.

Na categoría infantil formaron parte da selección galega Anxo Fojo, Duarte e Iván, selección que finalmente foi a vencedora.

Parabéns polo resultado obtido!

Programa de compostaxe

Rematamos o contrato-programa de compostaxe neste curso. Aí vai un pequeno resumo en imaxes do que traballamos colaborando  alumnado, profesorado, persoal de cociña, conserxería, ...

E ata un mestre composteiro que nos guiou e asesorou: Roque Rodríguez.

(Clic na imaxe para acceder ao vídeo)

RECUNCHO CREATIVO 2021

O alumnado de Infantil e Primaria amosaron este curso as súas habilidades na programación e manexo dos robots do Recuncho Creativo, só tedes que clicar na imaxe para ver as diferentes actividades.

collage-recuncho