DATAS MATRICULA CURSO 2021/22

5 – 6  de XULLO

7 – 8  de XULLO

CIRCULAR INFORMATIVA

IMPRESOS EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA (autocompletable)

IMPRESOS EDUCACIÓN SECUNDARIA (autocompletable)

Para realizar os trámites os días 21 e 22 será necesario solicitar cita previa.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021 - 2022

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Orde do 6 de maio de 2021

Dada a situación na que nos encontramos as solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática "fondolibros":

Enlace para a aplicación fondolibros

Opcionalmente poderá presentarse de forma presencial no centro, solicitando CITA PREVIA (nese caso deberá traerse a solicitude cuberta) ou a través do correo electrónico: cpi.sansadurnino@edu.xunta.gal

SOLICITUDE (autocompletable) - Anexo I-II

PRAZO  presentación dende o 21 de maio ao 22 de xuño de 2021.

- Publicación das listaxes provisionais  5/7/21 (EP) e 12/7/21 (ESO)

- Publicación listaxes definitivas 9/7/21 (EP) e 15/9/21 (ESO)

- Recollida vales EP: 12-13/7/21

MAIO DE FROITA NO CPI DE SAN SADURNIÑO

As semanas do 3 ao 7 e do 10 ao 14 de maio teremos reparto de froita no tempo de lecer.

A semana da froita forma parte do programa de alimentación saudable do CPI de San Sadurniño e conta coa financiación do plan FOGGA.

As froitas que teremos nesta ocasión serán: Fresa, Uva, Sandía, Plátano e Melón.

ACTUALIZACIÓN DATOS MATRÍCULA CURSO 2021/22

Estimadas familias:

É preciso cubrir este cuestionario para actualizar os datos da matrícula: alumnado Educación infantil e Educación primaria, agás 6º.

Data límite 30 de abril.

Agradecemos a vosa colaboración.

Un saúdo

A Dirección.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021/22

TODO O ALUMNADO QUE FIXO RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 2021/22 FOI ADMITIDO.

Pódense consultar as listaxes no taboleiro de anuncios do centro e a través da aplicación admisionalumnado empregando a chave 365.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021 / 2022

INFORMACIÓN XERAL

NORMATIVA DE REFERENCIA

INSTRUCIÓNS DA DIRECCIÓN XERAL

ANEXO II - Solicitude de admisión - Autocompletable

VACANTES

LETRAS ADMISIÓN 21/22

SERÁ NECESARIO SOLICITAR CITA PREVIA PARA A REALIZACIÓN DOS TRÁMITES

O ALUMNADO QUE XA ESTÁ MATRICULADO NON NECESITA REALIZAR NINGÚN TRÁMITE

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021/22: RESERVA DE PRAZA NO CENTRO ADSCRITO

Segundo se contempla na Orde do 18 de decembro do 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo do 2013, que desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos, artigo 10.2 “o alumnado que pretenda continuar estudos nun centro de adscrición, para os efectos de reserva de praza, neste, deberá presentar no centro de orixe ou a través da aplicación “admisionalumnado” (https:/ / www.edu.xunta.es/admisionalumnado) o modelo normalizado que se publica como Anexo I (formulario normalizado ED550A - completable)

No caso de cumprimentar a reserva de praza a través da aplicación “admisionalumnado”, poderán imprimir a solicitude para entregar posteriormente na Secretaría deste centro ou formalizar a mesma na Sede Electrónica con certificado dixital ou Chave 365 (https:/ /sede.xunta.gal/portada) e neste caso xa non é preciso entregar a solicitude na Secretaría  do centro.

Aquelas familias de alumnado de 4º ESO que desexen efectuar a reserva de praza para o vindeiro curso no IES Fernando Esquío (Neda) deberán realizar esa reserva de praza. O prazo de presentación estará comprendido entre o 11 de xaneiro e o 8 de febreiro.

A reserva adquirirá carácter vinculante e será incompatible coa presentación de solicitude de admisión noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro de adscrición antes do inicio do prazo de presentación das solicitudes de admisión.

Será necesario solicitar cita previa para realizar os trámites.

NOVAS SECRETARÍA

A partir do 1 de setembro para realizar tramites administrativos, será necesario solicitar cita previa:

• A través do teléfono do centro 881 930 489.
  • No correo electrónico cpi.sansadurnino@edu.xunta.gal

Actividade do Maio nas clases de Educación Física na ESO

Galería de imaxes (clic na seguinte):

Vídeos: