LISTAXES DEFINITIVAS FONDOLIBROS EDUCACIÓN PRIMARIA CURSO 2019-2020

Listaxe definitiva Fondolibros Ed. Primaria. Curso 2019 - 2020.

LISTAXES DEFINITIVAS

LISTAXES EXCLUÍDOS

LISTAXE PROVISIONAL AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Publicación das listaxes provisionais.

Axudas libros e materiais

Listaxe admitidos

Listaxe excluidos

CALENDARIO EXAMES DE SETEMBRO

O calendario das probas extraordinarias de setembro queda, despois dunha pequena modificación, como segue

Fin de curso 2018/2019

O pasado venres 21 de xuño despedimos este curso académico, e que mellor que facelo xogando!

Facendo clic na seguinte imaxe accederedes a un vídeo que recolle as diferentes actividades e xogos nos que participou tanto o profesorado coma o alumnado das tres etapas educativas: Educación Infantil, Educación Primaria e ESO:

Deportes náuticos no Encoro de As Forcadas.

O xoves 20 de xuño alumnado de 6º de Primaria e de 1º e 2º da ESO que cursa a materia optativa de Promoción de Estilos de Vida Saudable realizaron unha actividade de toma de contacto con diferentes deportes náuticos.

Así, divididos en tres grupos foron rotando durante media hora por cada unha das seguintes actividades: piragüismo, vela e paddle-surf.

Debido á grande acollida que tivo a actividade, confiamos en darlle continuidade en vindeiros cursos e que se convirta nun fixo na nosa programación.

Facendo clic na seguinte imaxe pódese acceder a unha galería de imaxes:

PUBLICACIÓN DE LISTAXES DE PARTICIPACIÓN NO FONDOLIBROS E AXUDAS DE MATERIAL

Nos arquivos que se xuntan podedes atopar a listaxe de alumnado admitido e excluido en FONDOLIBROS e as axudas correspondentes de material escolar.

FIN DE CURSO

O venres 21 demos por finalizado o curso escolar para o alumnado facendo unha festa lúdico-deportiva durante a mañá, na que Infantil, Primaria e Secundaria compartiron xogos e risas.

Noraboa aos profesores de Educación Física pola organización, ao profesorado pola colaboración e sobre todo aos rapaces e rapazas que amosaron un comportamento modélico logrando que a xornada de despedida fose unha festa.

Ata o curso que ven!

CERIMONIA DE GRADUACIÓN NA ESO

Hoxe, toda a comunidade educativa do colexio tivemos a oportunidade de despedir como se merecen ao noso alumnado de 4ºESO do curso 2018-19. Foi unha cerimonia moi emotiva, con música, palabras, bágoas e unha mestura de sentimentos contraditorios.

Para todos eles os nosos parabéns e o desexo da mellor das sortes.

ENTREGA DE NOTAS NA ESO

O próximo mércores 26 de xuño procederase á entrega do boletín de cualificacións ao alumnado de ESO. Será ás 10 e media da mañá na aula correspondente, excepto en 4ºESO xa que estes alumnos e alumnas recibirano no acto de graduación que celebraremos ás 12:45h no salón de actos da casa da Cultura do Concello.