FINANCIAMENTO DA COMUNIDADE ECONÓMICA EUROPEA

O CPI San Sadurniño imparte ensinanzas cofinanciadas polo Fondo Social Europeo FSE

O FSE INVISTE NO TEU FUTURO

Ruta Literaria no Museo de Lugo

O pasado 10 de xaneiro o alumnado de 2º de ESO visitou Lugo para participar na actividade "Rutas Literarias" no Museo Provincial.

Espazo Nadal

Espazo Nadal é o nome dunha nova sección da páxina web na que podedes atopar as nosas guías de Nadal. Tamén incluimos enlaces a webs con suxestións de lecturas e materiais coma o noso marcapáxinas deste curso.

Bo Nadal!

Marcapáxinas

Programa de nadal de Radio Sansa

Radio SansaNovo programa de Nadal de Radio Sansa, a radio da nosa escola.

Programa dirixido por Joam e Iago coa colaboración e participación da comunidade escolar e con moito agarimo para un profe que marcou o noso centro e que vai disfrutar da merecida xubilación. Botarémolo moito de menos.

Como sempre podedes escoitar este programa e os anteriores na páxina web de Radio Sansa.

XOGANDO COA CDU: A CIDADE DOS LIBROS

A actividade "A cidade dos libros. Aprendendo a CDU coa axuda dos escornabots", deseñada polos membros do equipo de biblioteca de Educación Infantil e Primaria, vén de ser salientada polo seu interese no concurso Xogando coa CDU convocado pola Asesoría de Bibliotecas Escolares de Galicia co gallo do Día da Biblioteca. Aquí atoparedes máis información.

xogando cos libros

QUÍMICA NA COCIÑA

Outro ano máis, o alumnado de 3ºESO, co gallo das mesturas homoxeneas e heteroxéneas na materia de Física e Química, elaboraron uns biscoitos para demostralo. Foi unha xornada onde trasladamos a química á cociña para ver unha das súas vertentes máis prácticas. O resultado foi excelente, saíndo 6 biscoitos dos que deron boa conta os compañeiros no tempo de lecer.

Noraboa a todos.

Suxestións de lectura para Novembro, Mes da Ciencia en Galego nas Bibliotecas

A Biblioteca do centro e o EDLG elaboraron unha presentación con suxestións de libros e anacos do manifesto elaborado por Luis Navarro para este mes no que as consellerías de Cultura e Educación, a través das unidades responsables das bibliotecas públicas e escolares, xunto coa  Secretaría Xeral de Política Lingüística, convidan a celebrar a ciencia en galego nas bibliotecas.

Certame Literario 25 de novembro

A biblioteca do noso centro e o Equipo de Dinamización da Lingua convocan un ano máis o Certame Literario 25 de novembro (para 3º e 4º de ESO) no marco das actividades organizadas para o Día Internacional Contra a Violencia de Xénero. Adxúntanse as bases do amentado certame.

SAÍDA DO ALUMNADO DE 3ºESO

Onte xoves 15 de Novembro o alumnado de 3º ESO, grazas á saída organizada polo dpto. de Tecnoloxía, tivo a oportunidade de coñecer a central térmica de As Pontes, a hidroeléctrica de A Capela e a empresa "mecanizados Acebrón".

Nesta fotografía témolos posando diante dunha das torres de refrixeración da central térmica