cálamo

Taller do Día do Libro

Con motivo da celebración do Día do Libro, o alumnos de 4º de ESO na materia de Lengua castellana y Literatura realizamos unha pequena investigación sobre a historia do libro. Isto permitíunos achegarnos timidamente a un proceso histórico do máis interesante que conecta diferentes culturas do mundo.

Esta incursión no marabilloso mundo do libro levounos a querer compartir de manera breve e amena o que aprendemos co alumnado do CPI Progreso. Por iso, realizamos unha presentación para todo o alumando da ESO do noso centro e que deu paso a un taller de escritura con cálamo sobre un dos materiais primigenios máis utilizados na Antigüidade, o papiro.

Se pinchas na imaxe, poderás acceder á presentación que realizamos, así como algunhas fotografías que amosan o que se fixo neste taller. Esperamos que vos guste e invitámosvos a comentar no foro calquera proposta ou opinión sobre esta actividade. Sorriso