Solicitude comedor escolar

Solicitude comedor escolar curso 2023/24

Estimadas familias, ata o día 01/09/2023 poderedes solicitar o servizo de COMEDOR ESCOLAR

para o curso 2023/24.

O horario de atención de secretaría será de 10:00 a 14:00:

• Do 1 ao 15 de xullo
  • O 1 de setembro

Documentación a presentar:

• ANEXO II AUTODECLARACIÓN:
    • A totalidade de membros que perciban ingresos na unidade familiar autorizarán expresamente á consellería para consultar os datos de carácter persoal, de residencia e de rendaf que lle serán subministrados á Administración Educativa pola Administración Tributaria. Cruzaranse os datos con facenda no mes de outubro.
    • No caso de non autorizar á Administración Educativa os solicitantes deberán acreditalos ante o Consello Escolar mediante a presentación da documentación da declaración do IRPF.
    • Podedes facer o cálculo da Renda a través do seguinte enlace CALCULADORA.
    • Para solicitar o servizo de comedor haberá que estar ao día no pago do curso anterior
    • Deberán acreditar os ingresos de todos os membros da unidade familiar aínda que non tiveran a obriga de presentar a declaración da renda.
    • Tedes toda a información na Instrución de comedores escolares.
    • Os usuarios que non fagan uso do servizo coa frecuencia solicitada causarán automáticamente baixa do servizo, agás causas debidamente xustificadas.
    • A ausencia ao comedor escolar débese comunicar antes das 9:45 do día que deba ter efecto. Cando non se notifique en tres ocasións poderán ser suspendidos do uso do servizo durante 10 días.