Esta semana escoitamos no noso timbre...

Titorías e contacto

Acceso á información a través das titorías

Unha cuestión especialmente problemática é o acceso á información relativa ao alumnado, por exemplo a través de titorías, por parte de persoas que non ostentan a representación legal ou tutela e que teñen relación cun só dos proxenitores, como poden ser a nova parella ou outros familiares. Nestes supostos:

• Como norma xeral, será suficiente con que un dos proxenitores autorice ás persoas que poderán recibir información do alumno ou alumna. Nos casos de separación legal ou divorcio deberase recadar o consentimento de ambos proxenitores sempre e cando ambos manteñan a patria potestade.
  • En caso de discrepancia entre os proxenitores sobre o acceso á información por parte dunha terceira persoa, o centro non lla facilitará salvo que exista unha decisión xudicial ao respecto ou se chegue a un acordo entre os dous proxenitores e autoricen ambos a comunicación.

Adscripción a titorías curso 2023/24

6º EP

Santiago Pérez Carral.

ATENCIÓN Á PAIS E NAIS - TITORÍAS

O horario de titorías será os luns de 16:00h a 17:00h.

Preferiblemente as titorías serán de xeito telefónico, só en casos excepcionais serán presenciais.