Solicitude copia probas escritas

ENTREGA DE COPIAS DE PROBAS ESCRITAS ÁS FAMILIAS

Como facer a solicitude de copias de probas escritas.

A nai/pai/titor legal do alumno/a solicitará por escrito copia das probas escritas que desexe revisar, relacionando en dito escrito a área ou áreas e datas das probas das que solicita copia. EN NINGÚN CASO SE ACEPTARÁ UNHA PETICIÓN MASIVA.

Prazo de solicitude e resposta.

A nai/pai/titor legal do alumno/a entregará a solicitude por escrito cunha antelación  de cinco días lectivos.

Onde facer a solicitude.

A nai/pai/titor legal do alumno/a entregará a solicitude por escrito na secretaría do centro, dentro do horario de atención ao público establecido para cada curso escolar e recibirá no acto copia da solicitude con rexistro de entrada asinado pola secretaria/o.

Cantas solicitudes se poden facer.

A nai/pai/titor legal do alumno/a poderá  facer unha única solicitude por trimestre, podendo solicitar copias do trimestre anterior.

De cada exame só se entregará unha única copia.

Formato das copias.

A nai/pai/titor legal do alumno/a recibirá fotocopia do orixinal da proba solicitada en formato papel tamaño DIN-A4. E deberá aboar a cantidade de 0,05€ por cada carilla fotocopiada.

Lugar de recollida das copias.

A nai/pai/titor legal do alumno/a  que asinara a solicitude presentada poderá recoller as copias solicitadas, transcorrido o periodo establecido, na secretaría do centro dentro do horario de atención ao público da secretaria/o do centro. Deberá aboar previamente a cantidade establecida e asinar a recollida das copias.