Publicada Listaxe Provisional de Admitidos FondoLibros

A partires de hoxe xa están publicadas as listaxes provisionais de admitidos en FondoLibros.

Estas poderanse consultar a través da aplicación fondolibros, con certificado dixital ou Chave 365.

De forma presencial no taboleiro de anuncios do Centro.

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous (2) días seguintes á publicación da listaxe provisional.

As listaxes definitivas faranse públicas a partires do día 13.

A recollida dos vales de terceiro (3º) a sexto (6º) será desde o día 13 ata o día 24 de xullo.

Os libros entregaranse no mes de setembro, segundo instrucións da Consellería.

Os vales de axuda para primeiro (1º) e segundo (2º) de Educación Primaria estarán dispoñibles a partires de hoxe na secretaría do Centro.

AVISO IMPORTANTE: Os vales son nominativos, é dicir, saen a nome da persoa que fixo a solicitude. Por iso deben recollelos as persoas que o solicitaron.

SOLICITUDE DE TRANSPORTE ESCOLAR

A partir de hoxe xa se poderá solicitar o Servizo de Transporte Escolar para o Curso 2020-2021.

Segundo sexa o tipo de usuario, lexítimo ou precario, deberán de presentar cuberto o formulario correspondente.

O prazo de entrega de solicitudes será desde hoxe, día 29/06/2020 ata o 24/07/2020.

A solicitude poderase facer presencialmente na Secretaría do Centro en horario de 09.30 a 13.30h. ou ben por correo electrónico á seguinte dirección: ceip.valle.inclan.oleiros@edu.xunta.gal

Usuario lexítimo.                                             Usuario non lexítimo.

Máis información

ADMISIÓN DE ALUMNOS - LISTAXES DEFINITIVAS

Estimadas familias:

As listaxes DEFINITIVAS de admitidos para o curso 20/21 xa están dispoñibles. Este ano, seguindo as  INSTRUCIÓNS DA DIRECCIÓN XERAL DE CENTROS E RECURSOS HUMANOS SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS PARA O CURSO ACADÉMICO 2020-2021 a consulta das mesmas só se poderá realizar de forma:

a) Presencial: Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar. (Na cortiza posta no exterior da secretaría)

b) Non presencial: Única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional da Moneda e Timbre.

A Formalización da matrícula en educación infantil e primaria será do 1 ao 10 xullo de 2020.

Recibirán, información máis pormenorizada en breve.

Robótica

Os alumnos de 5º de Educación Primaria estiveron aprendendo neste cuso programación e robótica, desenvolvendo unha aventura no campo multimedia e fomentando a súa creatividade e imaxinación.
Podedes ver un pequeniño resumo do que crearon na sección de "Dinamización TIC" da vosa Aula Virtual.
Seguramente que algúns no verán crearán novas historias coas que nos sorprenderán no vindeiro curso.
Agardamos que vos guste xa que isto será unha inspiración para moitos de vós para traer en setembro ideas para crear novas e divertidas aventuras interactivas.
Pasádeo ben e xa nos contaredes....

Alumnos de 6º de Primaria. Información sobre o IESP Neira Vilas.

Como sabedes o instituto ao que está adscrito o noso centro é o IESP Neira Vilas. Todos os anos o alumnado de 6º de primaria, antes de final de curso, fai unha visita a este instituto para ir coñecendo as instalacións e o funcionamento do mesmo.
Este ano, debido á situación de emerxencia sanitaria que estamos a vivir, esta visita non pode facerse de forma presencial. Por esta razón preparáronvos unha acollida virtual con moitas sorpresas.
Preme no enlace e verás o que che espera!

VISITAR O IESP NEIRA VILAS