LISTAXES DEFINIIVAS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS CURSO 2021-2022

Con data 12 de maio publícanse as listaxes definitivas de admitidos e non admitidos no centro para o curso 2021-2022.

A información pódese consultar:

-Presencialmente: única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar de 9 a14 horas.

-Telemáticamente: a través da aplicación admisión alumnado empregando a Chaves365 ou certificado dixital.

Proxecto eTwinning - Letras Galegas 2021 Xela Arias

Letras galegas, é un proxecto eTwinning, que naceu como concurso de marcapáxinas e edición tras edición foise completando con outras actividades colaborativas entre varios centros europeos, difundindo deste xeito a lingua e literatura galegas.

Este ano levase a cabo o concurso de marcapáxinas sobre a figura homenaxeada nas Letras Galegas 2021, Xela Arias.

Desde o centro estamos a participar cos alumnos de 6º de primaria.

Positivo Covid-19 no Centro

Estimadas familias,

No día de hoxe comunicouse un novo positivo por Covid-19 no Centro.

Unha vez efectuada a comunicación, por parte das autoridades sanitarias indícannos a posta en corentena dos contactos estreitos, que, neste caso, afecta só a  unha pequena parte do alumnado dunha aula de educación primaria. As súas familias xa foron informadas da situación.

O resto da comunidade educativa non foi considerada contacto estreito por parte de sanidade, polo que non é necesaria a corentena, acudindo ao Centro coma de costume.

Pregamos continúen mantendo as medidas de prevención.

Un saúdo, o equipo directivo.

Día do Libro

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS CURSO 2021-2022

Con data 23 de abril publícanse as listaxes provisionais de admitidos e non admitidos no centro para o curso 2021-2022.

A información pódese consultar:

-Telemáticamente: a través da aplicación admisión alumnado empregando a Chaves365 ou certificado dixital.

Poderanse formular reclamacións, debidamente xustificadas, no prazo de cinco días hábiles contados a partir do día seguinte ao da súa publicación na secretaría do centro no seu horario habitual.

Prazo para reclamacións: do día 26 até o 30 de abril.

Exposición fotográfica: PILLEITE LENDO!

Proceso de admisión de alumnado para o curso 2021-2022

Tras rematar o prazo de presentación de solicitudes de praza para o próximo curso temos as seguintes solicitudes:

NÚMERO DE SOLICITUDES PRESENTADAS EN RELACIÓN ÁS VACANTES.

NIVEL

SOLICITUDES

VACANTES

4º EI

44+6

5º EI

6º EI

1º EP

2º EP

3º EP

4º EP

5º EP

6º EP

IMPORTANTE:

Ao existir máis solicitudes que vacantes ofertadas polo Centro, procederase ao proceso de baremación (agás 4º e 6º de Educación Primaria).

O prazo de presentación de documentación acreditativa dos criterios para o baremo (de carácter voluntario) será do 25 de marzo ao 9 de abril.

(Recordade que os días 29, 30 e 31 de marzo, e o 5 de abril a Secretaría do Centro permanecerá  pechada).,

Tede en conta solicitar cita previa NO  TFNO  881 960 324 DE 09:30h A 13:30h E NO EMAIL : citaprevia@ceipvalleinclan.org

A publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos farase no taboleiro de anuncios do Centro antes do 26 de abril de 2021.

Ferramenta desenvolvida polo equipo TICs

Ferramenta desenvolvida pola Comisión TICs do colexio e que permite incluír un vídeo de Youtube cun comezo e un final que desexemos, dentro doutras webs ou LMS (incluído o Moodle da Aula Virtual) sen necesidade de usar outras plataformas de terceiros que invadan a nosa privacidade.

A ferramenta permite:

• Activar ou desactivar o modo de mellora da privacidade.
    • O vídeo iníciase ou NON automaticamente (autoplay).
    • Minimizar ou NON, as aparicións do logotipo de Youtube.
    • Amosar/NON amosar, vídeos relacionados tras finalizar reprodución.
    • Amosar/NON amosar, controles do reproductor.
    • Amosar/NON amosar, título do vídeo e accións do reprodutor
    • Amosar/NON amosar, botón de reproducción a pantalla completa