CREANDO TV

Emisión nº39

Atención! Chega unha nova edición do noso Telexornal Escolar cargadita de noticias.

Queres saber que está a pasar no colexio? Non te perdas nin un detalle desta nova emisión e así estarás informado  de todo o que che interesa.

Dálle ao play!

Emisión nº38

Aquí deixámosvos esta nova emisión da nosa televisión escolar que creamos, partindo dos nosos intereses, en grupos de traballo, de maneira cooperativa, con roles definidos, investigando, fomentando o pensamento, buscando información, seleccionándoa e tendo claro que é o que queriamos facer, para logo comunicalo a todos vós.

Emisión nº37

Benvidas e benvidos unha vez máis ao noso telexornal escolar da TV-Inclán, onde vos manteremos ao tanto das noticias máis relevantes dentro e fóra da nosa comunidade educativa.

Hoxe temos preparado un programa cheo de información interesante e emocionante, así que non vos despeguedes das pantallas!

Emisión nº36

Benvidos e benvidas a unha nova emisión do noso Telexornal Escolar!

Queres estar ao día das últimas noticias do colexio?

TV-Inclán é a túa fonte de información para estar ao día de todo o que pasa no noso centro educativo. Entrevistas, eventos, actividades, deportes... Non te perdas nada!

Neste espazo atoparás:

• Reportaxes informativas: Traémosche as novas máis relevantes do colexio.
  • Entrevistas: Falamos con alumnos, profesores e persoal do centro para coñecer as súas opinións.
  • Reportaxes especiais: Profundamos en temas de interese para a comunidade escolar.

Hoxe entrevistamos á nosa campioa Sofía

Non te perdas nin unha soa emisión!

Emisión nº35 Especial día da Muller

Comprácenos compartir con todos vós unha nova emisión do noso telexornal escolar! Nesta entrega, o noso alumnado traballou arduamente para traervos as últimas noticias e eventos destacados desde a perspectiva única da nosa comunidade educativa.

Convidámosvos a mergullarvos no mundo informativo creado polos nosos e nosas grandes xornalistas.

Non o podedes perder!

Emisión nº34

Deixámosvos unha nova edición do noso telexornal, cheo de novas. Traemos noticias frescas sobre o noso cole e o noso concello. Non podedes perdervos a gran entrevista que os nosos reporteiros realizaron a un pai dun alumno da clase amarela.

Acompáñanos nestes emocionantes eventos da nosa comunidade educativa!

Desfruta desta nova edición.

Emisión nº33

Benvidas e benvidos a outra emocionante entrega de noticias frescas da TV-Inclán! Estamos emocionados de compartir un novo e fascinante vídeo que non quererás perder. Nesta edición, falaremos sobre a carreira solidaria que se celebrou no colexio. Ademais, mergúllache no mundo da esgrima coa visita da prestixiosa asociación de esgrima Centolos.

Imos con esta experiencia informativa chea de inspiración e acción na TV-Inclán!

Descubrindo a Paixón pola Esgrima

Hoxe tivemos o privilexio de entrevistar a Manel Villadóniga, mestre de esgrima. Descubrimos como o seu amor pola elegancia e a estratexia levouno a dedicar a súa vida a esta arte.

Preguntamos ao profesor Manel sobre a súa viaxe cara a converterse en mestre de esgrima. Desde os seus primeiros días como aprendiz ata a decisión de compartir a súa paixón con outros.

Estade atentos ao vídeo, onde podedes ver a entrevista completa.

Descobre o mundo fascinante da esgrima a través dos ollos dun auténtico experto!