CREANDO TV

Emisión nº42

Estamos emocionados de anunciar que a nosa nova emisión do Telexornal Escolar xa está aquí! Neste episodio, os nosos presentadores e presentadoras tráenche as últimas novas sobre o que está a pasar no mundo escolar.

Descobre que sucede no colexio, na cidade e no mundo!

Non perdas esta oportunidade de estar ao día do que máis importa para ti.

Imos aló!

Tes algunha nova de interese que queiras que emitamos no noso telexornal? Escríbenos facendo CLIC AQUÍ!

Emisión nº41

Es unha alumna ou alumno curioso e queres estar ao día do que pasa no teu colexio? Entón non te perdas a nova emisión do Telexornal Escolar!

Nesta edición, o noso equipo de reporteiros e reporteiras estivo investigando as últimas noticias e eventos que afectan á nosa comunidade escolar. Traemos reportaxes en profundidade sobre temas que che interesan.

E moito máis!

Emisión nº40

Queres estar ao día coas últimas novas, eventos e actividades que se desenvolven no cole? Entón non te perdas o noso Telexornal Escolar!

No noso programa semanal, traémosche:

Novas de última hora: Decatámonos de todo o que sucede na nosa comunidade escolar, desde os logros deportivos ata as novas iniciativas que se están levando a cabo.

Investigamos a fondo temas de interese para todos vós e traémosvos información completa e relevante.

Emisión nº39

Atención! Chega unha nova edición do noso Telexornal Escolar cargadita de noticias.

Queres saber que está a pasar no colexio? Non te perdas nin un detalle desta nova emisión e así estarás informado  de todo o que che interesa.

Dálle ao play!

Emisión nº38

Aquí deixámosvos esta nova emisión da nosa televisión escolar que creamos, partindo dos nosos intereses, en grupos de traballo, de maneira cooperativa, con roles definidos, investigando, fomentando o pensamento, buscando información, seleccionándoa e tendo claro que é o que queriamos facer, para logo comunicalo a todos vós.

Emisión nº37

Benvidas e benvidos unha vez máis ao noso telexornal escolar da TV-Inclán, onde vos manteremos ao tanto das noticias máis relevantes dentro e fóra da nosa comunidade educativa.

Hoxe temos preparado un programa cheo de información interesante e emocionante, así que non vos despeguedes das pantallas!

Emisión nº36

Benvidos e benvidas a unha nova emisión do noso Telexornal Escolar!

Queres estar ao día das últimas noticias do colexio?

TV-Inclán é a túa fonte de información para estar ao día de todo o que pasa no noso centro educativo. Entrevistas, eventos, actividades, deportes... Non te perdas nada!

Neste espazo atoparás:

• Reportaxes informativas: Traémosche as novas máis relevantes do colexio.
  • Entrevistas: Falamos con alumnos, profesores e persoal do centro para coñecer as súas opinións.
  • Reportaxes especiais: Profundamos en temas de interese para a comunidade escolar.

Hoxe entrevistamos á nosa campioa Sofía

Non te perdas nin unha soa emisión!

Emisión nº35 Especial día da Muller

Comprácenos compartir con todos vós unha nova emisión do noso telexornal escolar! Nesta entrega, o noso alumnado traballou arduamente para traervos as últimas noticias e eventos destacados desde a perspectiva única da nosa comunidade educativa.

Convidámosvos a mergullarvos no mundo informativo creado polos nosos e nosas grandes xornalistas.

Non o podedes perder!