RECOLLIDA DE LIBROS

DENDE O DÍA 7 ATA O 14 DE XULLO PÓDENSE RECOLLER OS LIBROS DO "FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO" DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN.

LUGAR: SECRETARÍA

HORARIO: DE 9.00 A 14.00 H.

Festival Infantil

INFORMACIÓNS VARIAS

O ALUMNADO QUE REMATOU 6º DE PRIMARIA PODERÁ RECOLLER O  HISTORIAL ACADÉMICO A PARTIR DO MÉRCORES 28 DE XUÑO EN SECRETARÍA, DE 9.00 A 14.00 H. DEBERÁ RECOLLELO O PAI/NAI/TITOR/TITORA OU ADULTO AUTORIZADO.

A ENTREGA DE VALES PARA LIBROS E MATERIAL SERÁ O XOVES 29 E VENRES 30 DE XUÑO, EN SECRETARÍA, DE 9.00 A 14.00 H.

OS LIBROS DE TEXTO ENTREGARANSE NA 2º SEMANA DE XULLO.

FOLGA TRANSPORTE

Unha vez falado coa empresa de transporte posiblemente mañá, día 21 de xuño, non haberá transporte escolar ao seguir convocada a folga. No día de hoxe informaron que os piquetes non deixaron saír aos autobuses de cocheras.

Informamos que terán que recoller aos seus fillos/as no Centro ás 14.00 h. ou ben autorizar algún adulto que os recolla.

O alumnado de 5º e 6º de primaria poderá voltar camiñando previa autorización dos pais/titores.

As autorizacións xa as poden traer os nenos/as e darllas aos titores.

Letras Galegas 2017

Álbum: Sen categoría -> Letras_Galegas 2017