XOVESI FIN DE CURSO

INFORMACIÓN IMPORTANTE FIN DE CURSO: XOVESÍ

CONCELLO DE OLEIROS: PRESTACIÓNS DE APOIO Á ESCOLARIZACIÓN PARA O CURSO 2018/19

O día 06/06/2018 publicouse no Boletín Oficial da Provincia (BOP) da Coruña, núm. 106, o extracto da convocatoria de bases específicas do procedemento para a solicitude das prestacións de apoio á escolarización para o curso 2018/2019.

FOLLA INFORMATIVA DE SERVIZOS SOCIAIS

PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

ORDE do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoia e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19: DOG do luns, 21 de maio de 2018

Máis información no seguinte ENLACE

O prazo para presentar solicitudes será do 22 de maio ao 22 de xuño de 2018, ámbolos dous inclusive.

As solicitudes presentaránse preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática fondolibros: www.edu.xunta.gal/fondolibros

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes. ANEXOS I e II

AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA DE 3º EP

RESOLUCIÓN  do 10 de abril de 2018, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento da avaliación individualizada de terceiro curso de educación primaria nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2017/18.

DOG do xoves, 26 de abril de 2018

DIAS NON LECTIVOS

Os días autorizados como NON LECTIVOS para o curso 2017/18 son o 30 de abril e o 18 de maio.

"RELACIÓN FAMILIA E ESCOLA, UNHA COMUNICACIÓN NECESARIA"

CHARLA PARA PROFESORADO, NAIS E PAIS: "RELACIÓN FAMILIA E ESCOLA, UNHA COMUNICACIÓN NECESRIA"

LUGAR: Salón de Actos no edificio da UNED,  r/Educación, 3

DATA E HORA: Martes, 24 de abril, de 18.30 a 20.30