Postales navideñas ecosostenibles

Os alumnos de relixión 5º e 6º de primaria van a participar nun proxecto do programa europeo eTwinning chamado “Postales navideñas ecosostenibles” que consiste nun intercambio de postais navideñas en lingua española realizadas manualmente polos estudiantes con material de refugallo.

Nesas postais, os alumnos se presentarán brevemente e contarán algo sobre as tradicións navideñas do seu país. Participamos no proxecto con outros 13 centros, italianos,  franceses, checos e españois.

Álbum: Relixión -> eTwinning

Programando con Scratch

Os nenos de 5º de Educación Primaria estanse introducindo no campo da programación creando historias interactivas e familiarizándose con conceptos de programación dun xeito claro, sinxelo e interactivo adquirindo importantes habilidades útiles para calquera ámbito educativo.

Crean historias interactivas, animación...fomentando a creatividade, a imaxinación...e o traballo colaborativo.

Aos nenos resúltalles divertido e atractivo traballar co Scratch.

Álbum: Programación -> Scratch

MAGOSTO ANPA

Bos días, ante os avisos de inclemencias metereolóxicas o magosto que se ía a celebrar mañá no centro suspéndese e emprázase para o seguinte venres.

Grazas pola vosa atención e un saúdo.

A obesidade infantil e o sedentarismo

O martes, os nen@s de terceiro, cuarto e quinto fixemos unha andaina por unha boa causa: a obesidade infantil e o sedentarismo. Como xa sabedes organizouna o Concello. Non tivemos moi boa sorte co o tempo pero aínda así fomos, a causa o merecía!

Pasámolo moi ben, viñeron alumnos do Inef e dos institutos e colexios da zona e todos xuntos fomos cantando cousas como “mais aguacate e menos chocolate”.

En fin un día diferente para o recordo!

Álbum: Web -> ANDAINA “Camiñando por un reto”

As principais relixións na actualidade

Desde as orixes da humanidade existiron expresións coas que as persoas manifestaban as súas crenzas e se relacionaban coa divinidade. Os alumnos de relixión de 6º de primaria fixeron un traballo de investigación sobre as principais rlixións na mundo actual. Buscaron información sobre como se fundou, cales son as súas crenzas e os seus lugares de culto, os seus libros sagrados e as súas festas máis importantes. Este traballo axúdanos a formarnos na tolerancia e o respecto coas persoas de diferentes culturas e relixións. Este foi o resultado.

Álbum: Relixión -> As grandes relixións na actualidade

Valle Experimentos

Os nenos e nenas de 4º A de Primaria fixemos unhas investigacións moi interesantes… Descubrimos moitas cousas!!

Que ben o pasamos no Magosto!!!

Hoxe compartimos todos xuntos un momento moi divertido. Degustamos castañas quentiñas grazas ao noso conserxe, David, que se converteu no noso asador oficial. Que ricas que estaban!!!
Tamén disfrutamos da música tradicional propia desta celebración, bailando e cantando ao son da música.
Agradecer aos pais/nais a súa colaboración tanto na confección dos portacastañas como na aportación de castañas para o seu asado.

Álbum: Sen categoría -> Magosto

ANDAINA “CAMIÑANDO POR UN RETO”

O martes 12 de novembro, coincidindo co Día Internacional de prevención da Obesidade,  a Concellería de Deportes do concello de Oleiros invítannos a participar nunha andaina para incrementar a presencia da actividade física nas nosas vidas, así como contrarrestar a obesidade, o sobrepeso e o sedentarismo.
Desde o centro participaremos os alumnos/as e o profesorado de 3ºs, 4ºs e 5ºs de primaria.

O percorrido consiste nunha camiñata urbana de 5 km, que sairá desde a pista de skate de Bastiagueiro, seguindo polo lateral ata a rotonda do Che. Baixamos polo Polvorín ata o porto vello de Santa Cristina onde faremos unha pequena pausa para esperar aos máis rezagados. Volta a Bastiagueiro. Terá unha duración aproximada dunha hora.

Os autobuses recollerán aos nenos/as e ao profesorado diante do centro ás 10h, e a andaina comezará sobre as 10:30h. Colaborarán coa organización alumnos/as de INEF.

No caso de choiva a actividade non se suspenderá. Será o centro o que decida, dado ese caso, se participa ou non. De todolos xeitos é recomendable que os nenos/as veñan preparados con roupa e calzado axeitado para a choiva.

Fonte:Pixabay