INICIO CURSO ESCOLAR 2016-17

Benvidos a un novo curso escolar.

O día 12 comezamos co horario de 9.00 a 14.00 h. e con servizos de transporte e comedor.

As listas dos grupos de alumnado e titor/a correspondente estarán colgados nos respectivos patios de entrada o luns.

ENTREGA DE LIBROS DE 4ºEP E 6ºEP

OS PRÓXIMOS DÍAS 14 E 15 DE XULLO REPARTIRANSE OS LIBROS DE TEXTO DE 4º EP E 6º EP DE FONDO LIBROS. HORARIO: DE 9.00 A 14.00 H. NA SECRETARIA DO CENTRO.

A ANPA REPARTIRÁ TODOS OS DEMAIS LIBROS SOLICITADOS DENDE 3º EP ATA 6º EP NO SEGUINTE HORARIO:

XOVES, 14 DE XULLO: DE 10.30 A 13.00 E DE 16.00 A 18.OO

VENRES, 15 DE XULLO: DE 10.30 A 13.30 E DE 16.00 A 18.00

ALUMNADO DE 6º DE ED. PRIMARIA: DATA DE RECOLLIDA DO HISTORIAL ACADÉMICO

O ALUMNADO QUE REMATOU 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA PODERÁ PASAR A RECOLLER O SEU HISTORIAL ACADÉMICO DENDE O 6 ATA O 13 DE XULLO EN SECRETARÍA, DE 9.00 A 14.00 H.

Teatro de títeres

Acabamos de subir á páxina web do colexio o vídeo da representación teatral dos alumnos de 6º

Barriga Verde

Arquivo libre de virus

Letras Galegas 2016

Acabamos de subir á páxina Web do colexio o vídeo da celebración das Letras Galegas 2016.

Arquivo libre de virus

FONDO LIBROS, AXUDAS LIBROS E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR

Publicada no DOG do 16 de maio de 2016 a ORDE do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con
fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

Orde 27 de abril

Extracto da Orde do 27 de abril

Anexo I. Impreso de solicitude

NAVEGA CON RUMBO. GUÍA PARA NAVEGAR POR INTERNET.

Navegar polo ciberespacio é moi doado, encontrar o que buscas non tanto, pero encontrar o que non buscas si.
O Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia (CPEIG), en colaboración coa Xunta de Galicia, presenta o Plan Navega con Rumbo polo Ciberespazo. Unha iniciativa para concienciarnos a todos da importancia de saber navegar por internet.
No seguinte enlace tedes a páxina de Navega con Rumbo, onde encontraredes algunhas guías sobre este tema.