AVALIACIÓNS FINAIS DE EDUCACIÓN PRIMARIA CURSO 15/16

Nesta semana chegaron os resultados da avaliación final de Educación Primaria do curso 15/16.

Poden pasar a recollelos na secretaría do Centro de 9.00 h a 14.00H.

VOTACIÓNS CONSELLO ESCOLAR

O luns 28 de novembro realizaranse as votacións para a elección de representantes no Consello Escolar.

Horario familias: de 13.30 a 14.30 h. e de 15.45 h a 17.00 h.

AXUDAS COMEDOR ESCOLAR

Con data do 23 de novembro de 2016 publicáronse no BOP as bases específicas e convocatoria de axudas para asistencia a comedores escolares.

ANEXO

Vídeo realizado polo alumnado de 5ºA.

Acabamos de subir á páxina Web do centro o vídeo "DILLE NON", realizado polo alumnado de 5ºA.

CONCESIÓN DE DÍAS NON LECTIVOS NO CEIP RAMÓN Mª DEL VALLE INCLÁN

A Consellería de Educación resolveu conceder como días non lectivos o 15 e 16 de maio de 2017.

CALENDARIO ESCOLAR 2016-17

Hora do Código

De novo o noso centro participará na Hora do Código, co que se pretende motivar ao alumnado para programar.

O obxectivo desta campaña popular é que decenas de millóns de estudantes proben "Unha Hora do Código" entre o 5-11 de decembro de 2016, en celebración da "Semana Educativa da las Ciencias de la Computacón"

Magosto 2016

PRESENTACIÓN ALUMNOS 5ºA

Acabamos de subir á páxina web do colexio o vídeo da presentación dos alumnos de 5ºA

INICIO CURSO ESCOLAR 2016-17

Benvidos a un novo curso escolar.

O día 12 comezamos co horario de 9.00 a 14.00 h. e con servizos de transporte e comedor.

As listas dos grupos de alumnado e titor/a correspondente estarán colgados nos respectivos patios de entrada o luns.