DIAS NON LECTIVOS

Os días solicitados como NON LECTIVOS para o curso 2017/18 son o 30 de abril e o 18 de maio.

ABALARMOBIL

O colexio Valle-Inclán, conta coa ferramenta abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

AbalarMóbil é unha aplicación que se pode instalar tanto no teléfono móbil como nunha tablet, e que permite ás familias consultar a información de calquera dos seus fillos a través destes dispositivos.

As familias que descarguen abalarMóbil, entre outras, van poder dispoñer das seguintes funcionalidades:

• ·         Acceder aos datos persoais
  • ·         Consultar as cualificacións
  • ·         Comprobar e xustificar as faltas de asistencia
  • ·         Consultar o apartado de faltas de conduta
  • ·         Solicitar, anular e consultar o estado dunha titoría
  • ·         Consultar os datos do centro educativo
  • ·         Consultar os avisos ou notificacións
  • ·         Consultar as incidencias
  • ·         Modificar o idioma da aplicación
  • ·         Contactar co servizo técnico

Pode tamén consultar a guía para as familias:

Anexo: guia-mobil-familias-galego.pdf

Tamaño 1.74 MB

A descarga desta aplicación faise dende Apple store (se o sistema operativo é IOS) ou dende Play Store (se o sistema operativo é Android).

Por que me aparece unha mensaxe indicando que o meu teléfono non está asociado a ningún alumno?

• Para poder acceder á aplicación abalarMóbil é preciso que o seu número de teléfono estea rexistrado na plataforma XADE (base de datos do centro educativo).
  • Para solucionar este problema, deberá acudir á secretaría do seu centro e solicitar que se actualicen os números de teléfono móbil na súa ficha como responsable do alumno.

Por que me aparece unha mensaxe indicando que existe máis de un usuario con ese número de teléfono?

• O número de teléfono móbil que utilice para acceder á aplicación abalarMóbil soamente pode estar asociado a un usuario, é dicir, nin o alumno nin ningún outro responsable pode ter rexistrado ese mesmo número de teléfono.
  • Para solucionar este problema, deberá acudir á secretaría do seu centro educativo e solicitar que modifiquen os números de teléfono móbil que están asociados ao alumno e/ou aos responsables..

Que requisitos debe cumprir o meu contrasinal de usuario?

O contrasinal de usuario debe cumprir os seguintes requisitos:

• Conter como mínimo 4 carácteres.
  • Non pode estar composto polo DNI nin o nome ou apelidos do propio usuario

REUNIÓNS COAS FAMILIAS. CURSO 2017-18

CURSO DATA HORA LUGAR
5º EI 25 SETEMBRO 16.00 AULA
6º EI 25 SETEMBRO 16.00 AULA
1º EP 18 SETEMBRO 16.00 USOS MÚLTIPLES
2º EP 25 SETEMBRO 17.00 AULA
3º EP 18 SETEMBRO 17.00 AULA
4º EP 25 SETEMBRO 18.00 AULA
5º EP 18 SETEMBRO 18.00 AULA
6º EP 25 SETEMBRO 18.30 AULA

CHARLA ABERTA

O próximo mércores 13 de setembro, ás 20.00 horas, no auditorio do Centro Cultural A Fábrica en Santa Cristina, terá lugar unha charla aberta sobre Disciplina Positiva.

Esta charla está aberta a todas persoas interesadas e ademais de explicar mais polo miúdo en que consiste a Disciplina Positiva, con exemplos e mensaxes claras, presentarase o proxecto Oleiros Educa Bonito, un obradoiro de 8 sesións de 2 horas cada unha dirixido a familias con menores de 0 a 6 anos no que se poderán inscribir a partir do día seguinte.

INFORMACIÓN PARA O ALUMNADO DE PRIMARIA

O EQUIPO DOCENTE DO CURSO 2017-18 PÓDESE VER NO APARTADO DE INFORMACIÓN XERAL DESTA MESMA PÁXINA.

ALUMNADO DE 1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O alumnado de 1º e 2º de EP entrará polo patio cuberto do fondo do edificio A (infantil e 1º ciclo de EP).

As listaxes coa distribución do alumnado de 1º estarán colocadas a partir das 8.30 h. neste patio.

Serán chamados polas súas titoras a continuación da entrada do alumnado de 2º.

Non é necesario que traian os libros neste 1º día.

O alumnado que ven acompañado pola familia pero volta en transporte escolar deberán traer cuberta a seguinte nota (ou cubrila na entrada). NOTA VOLTA TRANSPORTE

ALUMNADO DE 3º A 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O alumnado de 3º a 6º de EP entrará polo patio cuberto do edificio B (primaria).

As listaxes coa distribución do alumnado de 3º e 5º estarán colocadas a partir das 8.30 h. neste patio.

A orde prevista de entrada (atendendo as instrucións do profesorado) será: 6º EP, 4º EP, 5º EP e 3º EP.

INFORMACIÓN PARA O ALUMNADO DE 5º E 6º DE ED. INFANTIL

Os cambios de aula quedan do seguinte xeito:

CURSO 2016/17 CURSO  2017/18 TITORA
4ºA: VERMELLA   5ºA: AMARELA FLORA SANTÁS
4ºB: ROSA 5ºB: AZUL ISABEL GONZÁLEZ
5ºA: AMARELA 6ºA: VERDE MARÍA BANDÍN
5ºB: AZUL 6ºB: LARANXA PILAR CID

INICIO DO CURSO 2017/18

Benvidos a un novo curso escolar.

Comezamos o próximo luns, 11 de setembro en horario completo, excepto o alumnado de 4º de ed. infantil que comezará co período de adaptación.

Lembrade que tamén comezarán a funcionar este mesmo día os servizos de transporte, madrugadores, comedor e actividades.

FELIZ CURSO 2017/18!

RECOLLIDA DE LIBROS

DENDE O DÍA 7 ATA O 14 DE XULLO PÓDENSE RECOLLER OS LIBROS DO "FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO" DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN.

LUGAR: SECRETARÍA

HORARIO: DE 9.00 A 14.00 H.

Festival Infantil

INFORMACIÓNS VARIAS

O ALUMNADO QUE REMATOU 6º DE PRIMARIA PODERÁ RECOLLER O  HISTORIAL ACADÉMICO A PARTIR DO MÉRCORES 28 DE XUÑO EN SECRETARÍA, DE 9.00 A 14.00 H. DEBERÁ RECOLLELO O PAI/NAI/TITOR/TITORA OU ADULTO AUTORIZADO.

A ENTREGA DE VALES PARA LIBROS E MATERIAL SERÁ O XOVES 29 E VENRES 30 DE XUÑO, EN SECRETARÍA, DE 9.00 A 14.00 H.

OS LIBROS DE TEXTO ENTREGARANSE NA 2º SEMANA DE XULLO.