Información Proxecto E- Dixgal
O alumnado, familias e profesorado que sexan usuarios da educación dixital E-Dixgal teñen á súa disposición un Servizo Premium de Atención, Soporte e Acompañamento.
Trátase dun servizo que atende as seguintes necesidades:
- Información sobre os distintos elementos do proxecto: consultas, dúbidas, ...
- Comunicación e resolución de averias sobre o equipamento do proxecto
- Comunicación e resolución de incidencias ou problemas técnicos sobre contorna virtual de traballo e os contidos dixitais ofrecidos na dita entorna.
Sobre calquera dos elementos relacionados coa educación dixital:
- O equipo do alumnado
- O equipo do profesorado
- Os elementos da aula dixital nunha aula dun curso E-Dixgal (encerado dixital interactivo, proxecto, armario de carga, equipo do profesor na aula, rede WIFI, servidor de centros, conexión do centro a Internet).
- Os elementos da contorna virtual de aprendizaxe (plataforma EVA, contidos dos distintos proveedores.
E que presta o dito servizo a través das seguintes canles:
De xeito remoto a través dunha canle telefónica (24x7) durante as 24 horas do día, os 7 días da semana:
- A través do número de teléfono 881 86 99 00
- De xeito remoto a través do correo electrónico soporte.premium@edu.xunta.gal
- A través do WhatsApp no número 604 06 78 56
- A través do Telegram na conta @Serviciopremiumedixgal
De xeito presencial, mediante técnicos que se desprazan ao centro educativo no que se produce a incidencia ou mediante técnicos que se desplazan á ubicación concreta onde se atopa o equipo do alumnado, se fose preciso para a resolución da incidencia.
A través de puntos de atención (debidamente sinalizados co logotipo do proyecto) espallados por todo a xeografía galega:
Rede de puntos físicos de atención: