Proxecto ARCO

« Novembro 2021 »

Sobreira Solidaria

blogue deadmin

24 de outubro "DÍA INTERNACIONAL DAS BIBLIOTECAS"

Onte celebrouse o Día Internacional das Bibliotecas, e nós quixemos escoller esta data tan especial para inaugurar o curso e as actividades da nosa Leoteca.

Para empezar hoxe desvelamos o misterio!!

Moit@s participastes escribindo nos postits as vosas ideas e a verdade é que moit@s acertastes.

E ti??   Adiviñáchelo??

Se queres sabelo pincha na imaxe e descubrirás cal era a resposta correcta.

E mañá estade ben atent@s porque a Leoteca convoca o seu primeiro concurso do ano.

Anímate e participa!!

El valor de un árbol

La semilla de la amistad ha prendido entre nuestro colegio y el CEIP Pablo Sarasate de Móstoles.

A raíz de la terrible jornada de incendios del pasado 15 de octubre de 2017, todos estamos ilusionados por "regar" esta relación con trabajos, atenciones y encuentros para que crezca fuerte como los robles (carballos) que en los dos colegios estamos cuidando con esmero.

A LEOTECA XA ESTÁ DE VOLTA!!!

Educando no monte...un ano máis

O pasado martes 15 de outubro fixemos unha plantación simbólica no bosque do colexio organizada pola Mancomunidade de Montes na que contamos coa axuda do alcalde de Vigo, Abel Caballero.

Xuntos lembramos os incendios que causaron tantos estragos hai dous anos e coincidimos en que, xuntos, podemos recuperar a nosa contorna.

"Manolo" e "Maruxa", castiñeiro e nogueira respectivamente, foron os nomes propostos por Eduardo de 6º para bautizar a estas dúas árbores que xa forman parte do noso patio e que coidaremos con mimo de agora en adiante.

Na Sobreria seguimos...PENSANDO EN VERDE!!!!

Día do Medioambiente

Patrulla de limpeza!!

o 5 de xuño conmemórase o Día do Medio ambiente. Imos darlle unha volta ao patio recollendo os envoltorios, envases e outro lixo que vai quedando no noso bosque ao longo do curso.

Todos os rapaces e rapazas que estiveron a recoller lixo foron agasallados cun carballo e unha piruleta!!!

Moitas grazas, compis!!GuiñoRisa

El Valor de un Árbol

En la mañana de este jueves 15 de noviembre ha llegado al cole un “paquete” muy especial.

(La directora, Conchi, abre el cubo ante todo el alumnado en el porche de la entrada)

Un precioso cubo decorado con mimo y detalle, regalo de nuestros amigos de Móstoles del CEIP Pablo Sarasate. Y el interior de esta cuidada envoltura escondía… tres carballos!!

En los próximos días, organizaremos para plantarlos en los terrenos que ardieron frente a nuestro cole, donde esperamos que estos jóvenes árboles  tengan un gran futuro.

Abrazo ao monte

A xornada do venres 19 deixounos preciosas imaxes que os compañeiros do CEIP Rodríguez Castelao de Navia recolleron neste video

descargar video(89Mb)

Sementando Futuro

20181022_175102.jpgCorta_Lumes_xornal_anuncio_Xunta.jpg

Este venres 19 de outubro ... SOMOS CORTALUMES!!!!

(as nosas fotos)

Día do Libro en convivencia co IES Valadares

Para conmemorar o Día do Libro organizamos actividades conxuntas co alumnado do IES Valadares.

O alumnado de Educación Infantil recibiu aos alumnos e alumnas do IES Valadares que fixeron de "padriños" e "madriñas" lectores e intercambiaron agasallos: mini-libros para os cativos da Sobreira e rosas para os chicos e chicas do IES.

O alumnado de Educación Primaria foi ao Instituto para desfrutar das representacións do "Monstro de cores", un capítulo do "Quixote" e compartir unha merenda!!