Proxecto ARCO

« Maio 2024 »
LunMarMérXovVenSábDom
Punto Laranxa contra o acoso escolar

Pais/Nais

Sobreira Solidaria

Iniciar sesión

blogue deadmin

El valor de un árbol

La semilla de la amistad ha prendido entre nuestro colegio y el CEIP Pablo Sarasate de Móstoles.

A raíz de la terrible jornada de incendios del pasado 15 de octubre de 2017, todos estamos ilusionados por "regar" esta relación con trabajos, atenciones y encuentros para que crezca fuerte como los robles (carballos) que en los dos colegios estamos cuidando con esmero.

Visita do Hematocrítico

Para celebrar o Día do Libro deste ano, o pasado mércores 20 de abril os nenos e nenas de 1º e 2º recibiron a visita do escritor Miguel López "O Hematocrítico". Xuntos comentaron os contos que os rapaces leron polo Itinerario Lector, "O can", "O meu irmono" e " Feliz Feroz". Ademais de botar unhas risas coas anécdotas que contou o escritor e pasalo xenial, todos saíron da sesión tan contentos cos seus exemplares asinados.

Grazas Miguel, esperamos volverte a ver axiña pola

Leoteca da Sobreira!!

As tres últimas cartas!!!

Aquí está a solución das tres últimas cartas, que, como vedes, chegaron desde Lisboa, Oviedo e Muxía.

Estade atentos, que nos vindeiros días lanzaremos o último reto da...

Aventura do Camiño!!!

COLLE A MOCHILA QUE MARCHAMOS. COMEZA A AVENTURA!!

Se adiviñas desde onde se envía unha carta entrégalle a resposta á túa profe para que o anote na plantilla de participación da vosa aula. Cada martes resolveremos a incógnita e cada mércoresunha nova carta!!!

Peregrina con Leo León e descubre as rutas que levan a Compostela.

Educando no monte...un ano máis

O pasado martes 15 de outubro fixemos unha plantación simbólica no bosque do colexio organizada pola Mancomunidade de Montes na que contamos coa axuda do alcalde de Vigo, Abel Caballero.

Xuntos lembramos os incendios que causaron tantos estragos hai dous anos e coincidimos en que, xuntos, podemos recuperar a nosa contorna.

"Manolo" e "Maruxa", castiñeiro e nogueira respectivamente, foron os nomes propostos por Eduardo de 6º para bautizar a estas dúas árbores que xa forman parte do noso patio e que coidaremos con mimo de agora en adiante.

Na Sobreria seguimos...PENSANDO EN VERDE!!!!

Día do Medioambiente

Patrulla de limpeza!!

o 5 de xuño conmemórase o Día do Medio ambiente. Imos darlle unha volta ao patio recollendo os envoltorios, envases e outro lixo que vai quedando no noso bosque ao longo do curso.

Todos os rapaces e rapazas que estiveron a recoller lixo foron agasallados cun carballo e unha piruleta!!!

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Moitas grazas, compis!!GuiñoRisa

El Valor de un Árbol

En la mañana de este jueves 15 de noviembre ha llegado al cole un “paquete” muy especial.

(La directora, Conchi, abre el cubo ante todo el alumnado en el porche de la entrada)

Un precioso cubo decorado con mimo y detalle, regalo de nuestros amigos de Móstoles del CEIP Pablo Sarasate. Y el interior de esta cuidada envoltura escondía… tres carballos!!

En los próximos días, organizaremos para plantarlos en los terrenos que ardieron frente a nuestro cole, donde esperamos que estos jóvenes árboles  tengan un gran futuro.