MAIOS 2024

CONVOCATORIA FONDO SOLIDARIO: AXUDAS PARA ADQUIRIR OS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2024/2025

Xa está aberto o prazo para o fondo solidario de libros de texto e as axudas para adquirir libros e material escolar para o curso 2024/2025. Dita convocatoria consiste en:

Alumnado destinatario:

Fondo solidario de libros de texto: alumnado matriculado en 3º e 4º de primaria, posto que 5º e 6º ao participar no proxecto E- DIXGAL está excluído da partcipación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, poderá solicitar a axuda para adquirir material escolar cando reúna os requisitos establecidos na orde.

Axudas para adquirir libros de texto: alumnado matriculado en 1º e 2º de educación primaria.

Axudas para adquirir material escolar: alumnado matriculado en educación primaria.

O alumnado que promociona á ESO presentará a solicitiude no IES onde reservou praza.

As solicitudes presentaranse a través da aplicación Fondolibros (Sede electrónica da Xunta) mediante o Certificado dixital ou a Chave 365, ou presencialmente na secretaría do centro.

O prazo de presentación de solicitudes é do 21 de maio ao 21 de xuño de 2024.

Deixamos a continuación a publicación da Orde no DOG na que se recolle todo o relativo a estas axudas e á documentación a entregar:

Desde o centro entregaránse os libros do fondo ao inicio do curso xunto co compromiso que as familias deben firmar e forralos.

BECAS ALUMNADO NEAE. CURSO 2024-2025

Aberto o prazo pasa solicitar as BECAS E AXUDAS para o alumnado con NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO (NEAE) para o curso 2024-2025.

O prazo de presentación de solicitudes é do 30 de abril ó 13 de setembro de 2024.

Para calqueira dúbida, poden contactar co Departamento de Orientación.

PICASSO. O NOSO PROXECTO DO GUERNICA.

PICASSO PROTAGONISTA

POLOS CREATIVOS

polos creativos de Begona Bouza

DÍA DA MULLER 8 M

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 24-25

DESTINATARIOS:         Alumnado de nova incorporación ao centro.

PRAZO:                         Do 1 ao 20 de marzo de 2024

PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES:

• No centro educativo. Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro. Podedes pedir o impreso(ED550B) no centro ou descargalo nos arquivos adxuntos. Xunto co impreso de solicitude deberase adxuntar unha fotocopia do libro de familia e DNI da persoa solicitante. Para o alumnado de primaria que provén doutro centro, un certificado de matrícula.
  •  A través de internet:

o  Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro.

o  Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica.

Tedes a información relativa no seguinte enlace:

Nos arquivos adxuntos tedes o impreso de solicitude .

ENTROIDO 2024

UN ANO MÁIS CHEGARON OS MANDADOS....PRESTADE ATENCIÓN QUE PULPI  ESTÁ A ARGALLAR.