Escolares

Isto pinta ben!

Premede no título do proxecto para ver canto aprendestes de pintura galega durante este curso.

ISTO PINTA  BEN!

Regueifando na horta

O alumnado de 4º e 5º amosáronnos a súa faceta creativa compoñendo estas fermosas regueifas.

Premede aquí para escoitalos cantar.

Cambios na horta

Na seguinte presentación podedes apreciar como foi cambiando o aspecto da nosa horta grazas ao traballo desenvolvido ao longo do curso por todo o alumnado do centro.

Cuestionario de observación da horta

A continuación tedes un cuestionario para cubrir conxuntamente todo o alumnado do voso curso.

Resolvendo liortas na horta

Con motivo do día da paz, o alumnado do cole puxo en práctica a resolución pacífica de conflitos ata coas hortalizas da nosa horta...

Pinchando nas imaxes podedes ver as historia que foron creando nos diferentes cursos.

Aproveitando os paseos do confinamento

Mirade como aproveitan Sandra e Manu os seus paseos pola contorna para seguir traballando todo o aprendido no colexio.

Grazas Alicia por facernos chegar este marabilloso documento.

DÁNDOLLE Á LINGUA NA HORTA

Comezamos o noso proxecto cunha visita ás hortas da veciñanza para observar e investigar o que podemos facer na nosa.

Resultado da investigación