Animación á lectura

Día do Libro e SadaDona: Mercado solidario a favor de Médicos Sen Fronteiras

Para conmemorar o Día do Libro realizamos unhas lecturas compartidas entre todo o alumnado do centro. Ademais tivo lugar o mercado solidario de libros en favor de Médicos Sen Fronteiras, SadaDona. A cantidade de diñeiro recadado ascendeu a 382 euros. Grazas a todos e todas pola vosa participación!

Tarabelo nas ondas do mes de abril

Lecturas compartidas

SadaDona

Proxecto colaborativo SadaDona

Contacontos do alumnado do IES Isaac Díaz Pardo

O pasado venres, día 5 de maio, o alumnado de Oratoria de 3º da ESO do IES Isaac Díaz Pardo acudiu ao noso centro para realizar unha actividade de contacontos cos nenos e nenas de 6º de EI, 1º, 2º e 3º de Educación Primaria.  Fixérono moi ben e pasámolo xenial, estamos desexando repetir a experiencia.

Padriños lectores e madriñas lectoras

Para rematar as actividades relacionadas coa conmemoración da Semana do Libro xuntámonos no patio ao redor dos libros. Os nenos e nenas maiores convertéronse en padriños e madriñas dos máis peques e xuntos compartiron distintas lecturas.

Clica na imaxe para ver as fotos

Programa Cans e letras

Ao longo deste trimestre, os xoves, contaremos no noso centro con Laura e a súa cadela  Nora para disfrutar da lectura compartida.

Alumnado de Educación Infantil, 1º, 2º e 3º poderán lerlle libros a Nora, unha das súas paixóns. Hoxe foi a primeira toma de contacto e puidemos coñecela, saber da súa historia persoal, do seu traballo e puidemos saludala.

Clica na imaxe para ver as fotos da xornada.

O vindeiro xoves poderemos disfrutar dos libros con Nora e Laura na biblioteca. Estamos desexando que chegue ese día!

Moitas grazas a Laura e Nora (R.E.A.D. (Programa de Lectura con Perros)

O Concello de Sada asume o custo deste programa.

ENTREGA DO PREMIO GALEGO DE EDUCACIÓN PARA O DESENVOLVEMENTO E A CIDADANÍA

O pasado venres, día 24 de marzo, unha representación do noso centro acudiu a Santiago de Compostela ao acto de entrega do Premio Galego de Educación para o Desenvolvemento e a Cidadanía. O noso centro foi premiado na categoría A, centros de Educación Infantil e Primaria, polo proxecto realizado o curso pasado Ama con Corazón.

O premio é produto do esforzo e da ilusión de toda a nosa Comunidade Educativa e unha motivación para continuar co noso traballo.

Nenos e nenas do noso colexio encargáronse de compartir cos asistentes o proxecto premiado. Parabéns polo ben que o fixestes!

Clica para ver as fotos

Vídeo da exposición do proxecto

Vídeo resumo do acto

Presentación do proxecto

PREMIO GALEGO DE EDUCACIÓN PARA O DESENVOLVEMENTO E CIDADANÍA GLOBAL

A Coordinadora Galega de ONGD publicou o pasado 21 de febreiro a Resolución definitiva da Segunda edición do Premio Galego de  Educación para o Desenvolvemento e a Cidadanía Global co propósito de recoñecer experiencias educativas transformadoras que fomenten  unha cidadanía solidaria, crítica e comprometida coa construción dun mundo xusto. Na mesma, a nosa escola foi premiada na Categoría A (Educación Infantil e Educación Primaria) polo noso proxecto Feirón Ama con Corazón realizado durante o curso 2021 2022.

Información no Portal da Consellería de Educación https://www.edu.xunta.gal/portal/node/37847 e na páxina dos organizadores https://galiciasolidaria.org/ii-edicion-premio-galego-educacion/

FEIRÓN AMA CON CORAZÓN

No día de hoxe celebramos o Ferión Ama con  no que o alumnado dos diferentes cursos compartiu con toda a nosa Comunidade Educativa os produtos elaborados durante este curso.

Foi un éxito de participación e todos os nenos e nenas, familias e profesorado gozamos cunha gran xornada de conviencia.

A recaudación final ascendeu a 2.100 euros e será doada, ao igual que todos os alimentos recollidos, a Cáritas e Cruz Vermella de Sada.

Moitas grazas a todos e todas pola vosa participación.

Aquí podedes ver algunhas imaxes da xornada.

Día do Libro: Obradoiros de reciclado de papel

Para conmemorar o Día do Libro, que se celebra o 23 de abril, todo o alumnado do centro participou nuns obradoiros de reciclado de papel da man do persoal de Matrácala Actividades lúdicas e educativas.

Cada neno/a elaborou persoalmente a súa peza, recolleron na súa composición o que lle transmite a lectura ou os libros co obxectivo de decorar o noso recuncho de resolución de conflitos e de Paz. Fabricaron papeis a partir de desfeitos de cartón, papel reciclado e tintas naturais. O remate da tarefa consistiu nun lacrado do realizado.

Aquí podedes ver algunhas das imaxes da actividade (nos blogues dos diferentes cursos hai máis dispoñibles).

Especial O tarabelo nas Ondas Día do libro

Recomendamos un libro

Padriños lectores

Na semana do Día do libro, os alumnos de 6º ademáis de participar no maratón de contos do Concello, fixeron unhas tarxetas animando a ler para todo o alumnado do Colexio, ademáis de acudir durante tres días a contar contos ás aulas dos máis pequenos no tempo de lectura.