Programa Educando na Biosfera: Eco-xogos

Os nenos e nenas de 6º de educación primaria participaron, dentro do programa Educando na Biosfera, na actividade Eco-xogos. Nela realizaron unha sesión lúdica educativa na que xogaron e coñeceron unha gran variedade de xogos elaborados ben con elementos naturais ou de refugallo.

Letras Galegas: Obradoiros sobre Luísa Villalta coa escritora Eva Teixeiro

Dentro das actividades programadas polo centro para conmemorar o Día das Letras Galegas, dedicado este ano a Luísa Villalta, o alumnado de 5º e 6º cursos de educación primaria  participou nus obradoiros coa escritora Eva Teixeiro sobre a figura da homenaxeada.

Estes obradoiros, non só achegaron a figura da profesora, poeta, música, ensaísta, tradutora e narradora galega, mais tamén diversas formas de coñecela. A través da música, da súa faceta como ensaísta, articulista, poeta, narradora, dramaturga...

A actividade foi promovida pola Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega (AELG) a través da colaboración coa Deputación da Coruña.

Programa Educando na Biosfera: A maxia da compostaxe

A compostaxe convirte un residuo nun valioso recurso. A través dunha dinámica amena e participativa o alumando de 4º de ducación primaria realizou unha actividade de separación da materia orgánica,  para coñecer que podemos e non podemos utilizar para facer compost.

A actividade forma parte do Programa Educando na Biosfera e contou coa participación e colaboración de Down Coruña.

Fai clic na imaxe para ver as fotos da actividade

Educando na Biosfera: taller de elaboración de refuxios de fauna últil

O alumnado de 5º de educación primaria realizou, dentro do programa Educando na Biosfera, un taller de elaboración de refuxios de fauna últil.  O obxectivo da actividade é fomentar a biodiversidade na contorna mediante a elaboración de diferentes refuxios para fauna útil. En pequenos grupos elaboramos as nosas propias caixas niño coa axuda de monitores especializados, para levar o fomento da biodiversidade á práctica.

Día de Rosalía

O 23 de febreiro conmemórase o Día de Rosalía, aquí tedes unha pequena selección de poemas da autora máis representativa da nosa lingua recitados polo alumnado de educación primaria.

Especial O Tarabelo nas Ondas Día de Rosalía

1º de educación primaria

2º de educación primaria

3º de educación primaria

4º A de educación primaria

4º B de educación primaria

5º de educación primaria

6º de educación primaria

PRIMAVERA DAS LETRAS: LUÍSA VILLALTA

A Real Academia Galega escolleu á nosa escola  para a presentación da edición deste ano do proxecto Primavera das Letras, a páxina web da RAG para achegar ao público infantil á figura que cada ano protagoniza o Día das Letras Galegas, no 2024 Luísa Villalta. A institución presenta cada edición da man da comunidade educativa dun colexio relacionado dalgún xeito coa personalidade homenaxeada,  foi en Sada onde Luísa Villalta exerceu máis tempo como profesora (no IES Isaac Díaz Pardo).

O acto que estivo conducido pola escritora Fina Casalderrey, contou coa presenza do Presidente da Real Academia Galega, de Susana Villalta, irmá de Luísa Villalta e representantes do concello de Sada: o seu alcalde, a concelleira de Deporte, Educación e Xuventude e o concelleiro de Cultura e Normalización Lingüística. Todas e todos gozamos coa obra de teatro baseada na vida de Luísa Villalta (creada por Xoán Babarro e Ana María Fernández) que o alumnado de 6º de educación primaria do noso centro interpretou. Tamén contamos cun pequeno recitado poético por parte de alumnado do IES Isaac Díaz Pardo.

PÁXINA WEB DA PRIMAVERA DAS LETRAS DEDICADA A LUÍSA VILLALTA

Clica na imaxe para ver as fotos da xornada

Vídeo do acto

Programa Educando na Biosfera: Visita ao Centro Internacional de Estampa Contemporánea (CIEC)

Dentro do Programa Educando na Biosfera e relacionado co Proxecto de centro Cre-Arte o alumnado de 5º e 6º de educación primaria visitou o Centro Internacional de Estampa Contemporánea en Betanzos.

Grazas e esta actividade aprenderon distintas posibilidades que os artistas teñen para crear obras a través da estampación.

Facendo clic nas imaxes poderás coñecer un pouco máis da súa visita.

5º educación primaria

6º educación primaria

FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS

O 17 de maio é a festa da lingua galega que este ano réndelle homenaxe ao tradutor, novelista, historiador, xornalista, ensaísta e editor Francisco Fernández del Riego. Nós celebramos un festival no que gozamos con bailes, cancións e obras de teatro. Pasámolo moi ben grazas ao gran traballo realizado polos nosos compañeiros e compañeiras. Parabéns!

Especial Tarabelo nas Ondas Letras Galegas

Clica na imaxe para ver as fotos e vídeos

Vídeo completo do Festival

Concerto Animalada de Cé Orquestra Pantasta

Para despedir este 2º trimestre asistimos ao concerto Animalada, de Cé Orquestra Pantasma. Bailamos, saltamos e pásamolo moi ben ao ritmo das divertidas historias de distintos animais.

Clica na imaxe para ver as fotos e vídeos.

Programa Educando na Biosfera: Debuxando a natureza con Suso Cubeiro

O alumnado de 5º e 6º cursos de Educación Primaria participou no taller “debuxando a natureza” impartido polo ilustrado Suso Cubeiro.

A actividade, organizada pola Reserva de Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo, pretendía a través das artes plásticas, acercar a biodiversidade presente na Reserva de Biosfera ao alumnado e a ameaza que supoñen as especies invasoras.

A actividade foi gratuíta, subvencionada polo Concello de Sada a través do programa educativo “Educando na Biosfera”.

Imaxes da actividade 6º EP

Imaxes da actividade 5º EP