Centenario

Centenario da "Sociedad Sada y sus Contornos"

O 19 de maio de 1913 nacía en Nova York a Sociedade Sada y sus Contornos. No ano 1927, froito da labor solidadria dos emigrantes sadenses agrupados nesta Sociedade,  inaugúranse as escolas de sada y sus Contornos. Neste ano 2013 celebramos o centenario da Sociedade Sada y sus Contornos. O 16 de maio de 2013 tivo lugar un acto na Casa da Cultura no que lembramos a memoria e obra destes bos e xenerosos sadenses. Vai a continuación un resumo deste emotivo acto.

1 Centenario Sada y Contornos from Sada y sus Contornos on Vimeo.

Nova Estrela con música from biblioteca ceip sada on Vimeo.

3 Sada y sus C Roi 2 from Sada y sus Contornos on Vimeo.

Libro LIM sobre o Centenario de Sada y sus Contornos

Como xa sabedes este ano celebramos o Centenario da creación da Sociedade Sada y sus Contornos. A mellor maneira de homenaxear a aqueles sadenses e contando a súa historia para que o paso do tempo non a deixe no olvido.Vai por eles. Libro Lim "Historia da Escola Sada y sus Contornos".

Centenario da "Sociedad Sada y sus Contornos"

Estamos preparando os actos da conmemoración do centenario do nacemento da “Sociedad Sada y sus Contornos”. Esta sociedade, que naceu en Nova York o 19 de maio de 1913, foi a que edificou a escola que alberga o noso centro. Esta celebración coincide co 150 aniversario do nacemento de Manuel Lugrís Freire, quen fora Presidente honorario da "Sociedad Sada y sus Contornos"

Os actos de conmemoración, organizados polo Colexio e o Concello de Sada, terán lugar o 16 de maio de 2013 na Casa da Cultura ás 12 da mañá. Tamén haberá algunhas actividades no colexio.

Convidamos a toda a comunidade educativa e aos veciños de Sada a asistir e compartir esta celebración.