Secretaría

Listaxes Provisionais de Fondo Libros

Publicadas as listaxes provisionais de Fondo Libros e axudas de material escolar do curso 24-25

 

Publicadas a día de hoxe as listaxes provisionais de Fondo Libros e Axudas para Material Escolar, habiliataranse dous días para posibles reclamacións (3 e 4 de xullo) en horario de 11:00 a 13:00 horas.

 

  • As listaxes do Fondo de Libros (3º e 4º) están no taboleiro de anuncios do Colexio, e poderedes consultalo a través da aplicación Fondo Libros coa Chave 365.

 

  • As listaxes de Axudas de Material Escolar consultaranse persoalmente coa Secretaria do Centro.

 

As listaxes definitivas publicaranse o luns 8 de xullo.

 

A entrega de vales de libros e material realizaranse entre o luns 8 de xullo e o venres 12 de xullo en horario de 11:00 a 13:00.

 

A entrega será de xeito persoal ao solicitante/conxuxe, ou con autorización por escrito a outra persoa.

Aquelas familias que non puidesen vir neste horario que contacten co centro educativo (881 930 417).

Os vales que queden pendentes de entrega serán entregados en setembro.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. CURSO 24-25

 

PRAZO DE PRESENTACIÓN:DO 21 DE MAIO ATA O 21 DE XUÑO DE 2024.

 

DESTINATARIOS:

  • Fondo solidario de libros de texto: alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria.
  • Axudas para adquirir libros de texto: alumnado de 1º e 2º e alumnado cunha discapacidade igual ou superior ao 65%.
  • Axudas para adquirir material escolar: todo o alumnado de Educación Primaria, tamén o de cursos EDIXGAL.

 

PRESENTACIÓN: 

  • Preferiblemente por Sede electrónica (con Certificado dixital ou Chave 365) clicando no seguinte enlace:

                                                             

  https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED330B

 

  • No centro educativo (no horario de secretaría de 11:25-12:20). No enlace anterior, poderase descargar o ANEXO I e II para realizar a solicitude de xeito presencial)

 

 

  • Realizarase unha solicitude por cada fillo/a.

 

DOCUMENTACIÓN:

  • Copia do libro de familia,  ou documento equivalente, onde figuren o alumno e os demais membros computables da unidade familiar.

 

  • Sentenza de separación/divorcio de ser o caso.

 

  • Volante de convivencia 

 

  • Se fose o caso, certificado acreditativo do grao de discapacidade recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia. 

 

  • No caso de violencia de xénero, acreditarase en calquera das formas que enumera o artigo 5 da Lei 11/2007, do 27 de xullo.

 

  • Toda aquela familia que non autorice a consulta por parte da administración deberá achegar os documentos xustificativos (DNI, renda...)

 

TERASE EN CONTA A SITUACIÓN PERSOAL, FAMILIAR E ECONÓMICA A 31 DE DECEMBRO DO 2022

 

ACCESO Á APLICACIÓN DE FONDO LIBROS DA XUNTA

 

INSTRUCIÓN COMEDORES ESCOLARES 23/24

Publicadas as instrucións sobre o funcionamento dos comedores escolares para o curso 2023/2024

Aberto o prazo de presentación de solicitudes para o alumnado.

O modelo de Autodeclaración poderá ser presentado presencialmente ou  vía correo electrónico do centro educativo acompañado do volante de empadronamento no que figuren todos os membros da unidade familiar.

ceip.josemaria.lage@edu.xunta.gal

 

MODELO DE AUTODECLARACIÓN 

LISTADO LIBROS DE TEXTO 2024-2025

 

No seguinte enlace poderedes acceder ao listado de libros de texto do curso 2024- 2025.

 

LIBROS DE TEXTO CURSO 2024-2025

 

 

Non hai listaxe de libros de texto para o alumnado de 5º e 6º de Primaria por participar no programa dixital  E-DIXGAL.

 

Admisión Alumando

INFORMACIÓN SECRETARÍA

 

Unha vez rematado o prazo ordinario de presentación de solicitudes de admisión para o curso académico 2023/2024, comunícase que non é necesario presentar documentación para a baremación, xa que todo o alumnado obtén praza no noso centro.


listaxe provisional sairá o 24 de abril e será publicada nos taboleiros interiores do centro. Tamén se poderá consultar a través da sede electrónica da Xunta con certificado dixital ou Chave 365.

 

Lembrar que a formalización de matrícula de 4º de Educación Infantil se fará o día 27 de xuño ás 11:00, tras a reunión coas titoras de Educación Infantil.

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN ORDINARIA (1 - 20 MARZO)

 

 

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN ORDINARIA

(1 - 20 MARZO)

 

A presentación da solicitude pode facerse telematicamente na páxina web https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/ con certificado Dixital ou Chave 365.

As vacantes ofertadas polo centro, están visibles no Taboleiro de Anuncios da entrada do Colexio.

De facerse a solicitude no centro de forma presencial, deberedes achegar a seguinte documentación:

  • Anexo II e Anexo II-bis debidamente cuberto e asinado por ambos proxenitores.
  • Documento acreditativo do requisito de idade do alumno/a (libro de familia, DNI...)
  • Certificado de convivencia dos membros computables da unidade familiar.
  • Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar, cando denegue a súa consulta.
  • Resolución xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do/da menor (de ser o caso).
  • Certificado de discapacidadeda persoa solicitante ou membros computables da unidade familiar (de ser o caso).
  • Documentación xustificativa da condición de vítima de violencia de xénero (de ser o caso).
  • Certificado de vítima de terrorismo (de ser o caso).

No caso de que as persoas interesadas se opoñan á consulta de datos, deberán indicalo no recadro correspondente dos Anexos e achegar os documentos correspondentes

O HORARIO DE ATENCIÓN A FAMILIAS DA SECRETARÍA NO CEIP JOSÉ MARÍA LAGE É DE 11:30 A 12:20 HORAS DE LUNS A VENRES.

As listaxes de admitidos publicaranse na web Admisión de Alumnado e no taboleiro de anuncios do Centro Educativo.

  • Listaxe Provisional: 25 de abril (5 días para hábiles para posibles reclamacións)
  • Listaxe definitiva: 15 de maio

 

Formalización de Matrícula: do 20 ao 30 de xuño

Reserva de praza IES de Ortigueira

 

RESERVA DE PRAZA NO IES DE ORTIGUEIRA

 

Dende o día 15 de xaneiro está aberto o prazo para a reserva de praza no IES de Ortigueira para o alumnado de 6º de Educación Primaria; por ser o IES adscrito que nos corresponde; aínda que despois a matrícula se realice noutro instituto (segundo o Decreto 13/2022 de 3 de febreiro e a Orde do 21 de outubro de 2022).

 

O alumnado de 6º de Educación Primaria levará unha copia impresa facilitada dende o centro educativo.

Todo o resto do alumando do centro, terá asegurada permanencia o próximo curso e non terán que facer reserva de praza, é só para o alumnado de 6º de Educación Primaria.

 

ACCESO Á APLICACIÓN ADMISIÓN DE ALUMNADO

 

MANUAL DA APLICACIÓN PARA AS FAMILIAS

 

Ampliación de axudas para adquirir material escolar

No DOG do día 14 de outubro de 2022 publícase a Resolución do 5 de outubro de 2022 de concesión directa da ampliación da axuda para adquirir material escolar, regulada na Orde do 29 de abril de 2022, onde se establece que os beneficiarios do vale para adquirir material escolar por importe de 50€ recibirán un vale adicional de 25€. Así mesmo, o alumnado que se incorpore a un centro docente sostido con fondos públicos ao longo do curso escolar e ata o 31 de marzo de 2023, que perciba a axuda para adquirir material escolar da Orde do 29 de abril de 2022, tamén percibirá esta ampliación.

As familias poden recoller o vale de 25€ nos centros docentes a partir do martes 18 de outubro, en horario de Secretaría de 11:30 a 12:20 horas sen necesidade de pedir cita previa. O vale debe empregarse preferentemente na libraría/establecemento antes do 1 de decembro de 2022.

 

Atentamente

 

O Equipo Directivo.

Distribuir contido