Maio 2015

ROLDA DE EXPERIMENTOS EN 6º DE EDUCACIÓN IFANTIL (PARTE 2)

CONTINUANDO COA ROLDA DE EXPERIMENTOS...

TOCOULLE A SALMA, LUISMA E ISMAEL (QUE ESE DÍA NON PUIDO ESTAR).

 

O EXPERIMENTO CONSISTÍA EN INFLAR UN GLOBO USANDO BICARBONATO E VINAGRE.

DESTA VEZ NON NOS SAIU BEN, PERO PENSAMOS QUE SE ENTENDEU IGUALMENTE.

 

OS SEGUINTES FORON: SAMUEL, CRISTIAN, IKER E MARCOS (QUE NON PUIDO ESTAR ESE DÍA)

 

ROLDA DE EXPERIMENTOS EN 6º DE EDUCACIÓN IFANTIL (PARTE 2)

CONTINUANDO COA ROLDA DE EXPERIMENTOS...

TOCOULLE A SALMA, LUISMA E ISMAEL (QUE ESE DÍA NON PUIDO ESTAR).

 

O EXPERIMENTO CONSISTÍA EN INFLAR UN GLOBO USANDO BICARBONATO E VINAGRE.

DESTA VEZ NON NOS SAIU BEN, PERO PENSAMOS QUE SE ENTENDEU IGUALMENTE.

 

OS SEGUINTES FORON: SAMUEL, CRISTIAN, IKER E MARCOS (QUE NON PUIDO ESTAR ESE DÍA)

 

ROLDA DE EXPERIMENTOS EN 6º DE EDUCACIÓN IFANTIL (PARTE 2)

CONTINUANDO COA ROLDA DE EXPERIMENTOS...

TOCOULLE A SALMA, LUISMA E ISMAEL (QUE ESE DÍA NON PUIDO ESTAR).

 

O EXPERIMENTO CONSISTÍA EN INFLAR UN GLOBO USANDO BICARBONATO E VINAGRE.

DESTA VEZ NON NOS SAIU BEN, PERO PENSAMOS QUE SE ENTENDEU IGUALMENTE.

 

OS SEGUINTES FORON: SAMUEL, CRISTIAN, IKER E MARCOS (QUE NON PUIDO ESTAR ESE DÍA)

 

ROLDA DE EXPERIMENTOS. 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL

COMEZOU A...

 

TOCOULLE COMEZAR AO EQUIPO FORMADO POR ALBA Mª, LAURA GARCÍA, LAURA RODRÍGUEZ E IRENE.

 

EXPERIMENTO ACERCA A ELECTRICIDADE ESTÁTICA...

CONTINUOU O EQUIPO DE MARTINA, HELENA, SABELA E CARLOS (QUE NON PUIDO ESTAR ESTE DÍA)

 

EXPERIMENTO CONSISTENTE EN PINCHAR UN GLOBO SEN QUE ESBOURE...

 

ROLDA DE EXPERIMENTOS. 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL

COMEZOU A...

 

TOCOULLE COMEZAR AO EQUIPO FORMADO POR ALBA Mª, LAURA GARCÍA, LAURA RODRÍGUEZ E IRENE.

 

EXPERIMENTO ACERCA A ELECTRICIDADE ESTÁTICA...

CONTINUOU O EQUIPO DE MARTINA, HELENA, SABELA E CARLOS (QUE NON PUIDO ESTAR ESTE DÍA)

 

EXPERIMENTO CONSISTENTE EN PINCHAR UN GLOBO SEN QUE ESBOURE...

 

ROLDA DE EXPERIMENTOS. 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL

COMEZOU A...

 

TOCOULLE COMEZAR AO EQUIPO FORMADO POR ALBA Mª, LAURA GARCÍA, LAURA RODRÍGUEZ E IRENE.

 

EXPERIMENTO ACERCA A ELECTRICIDADE ESTÁTICA...

CONTINUOU O EQUIPO DE MARTINA, HELENA, SABELA E CARLOS (QUE NON PUIDO ESTAR ESTE DÍA)

 

EXPERIMENTO CONSISTENTE EN PINCHAR UN GLOBO SEN QUE ESBOURE...

 

ROLDA DE EXPERIMENTOS. 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL

COMEZOU A...

 

TOCOULLE COMEZAR AO EQUIPO FORMADO POR ALBA Mª, LAURA GARCÍA, LAURA RODRÍGUEZ E IRENE.

 

EXPERIMENTO ACERCA A ELECTRICIDADE ESTÁTICA...

CONTINUOU O EQUIPO DE MARTINA, HELENA, SABELA E CARLOS (QUE NON PUIDO ESTAR ESTE DÍA)

 

EXPERIMENTO CONSISTENTE EN PINCHAR UN GLOBO SEN QUE ESBOURE...

 

FOMOS MARISCAR A BALDAIO

O día 19 de maio fomos de excursión.

Fomos mariscar á praia de Baldaio!!

 

Saímos ben contentos e abrigados do colexio e alí comezamos a camiñata acompañados/as das mariscadoras que amablemente nos recibiron...

As mariscadoras que nos acopañaron, explicáronnos como os cormoráns (unhas aves mariñas) teñen que poñerse a secar ao sol porque nas súas plumas non teñen a graxa que fai que a auga esbare...

Fixemos unha parada para repoñer forzas...

FOMOS MARISCAR A BALDAIO

O día 19 de maio fomos de excursión.

Fomos mariscar á praia de Baldaio!!

 

Saímos ben contentos e abrigados do colexio e alí comezamos a camiñata acompañados/as das mariscadoras que amablemente nos recibiron...

As mariscadoras que nos acopañaron, explicáronnos como os cormoráns (unhas aves mariñas) teñen que poñerse a secar ao sol porque nas súas plumas non teñen a graxa que fai que a auga esbare...

Fixemos unha parada para repoñer forzas...

FOMOS MARISCAR A BALDAIO

O día 19 de maio fomos de excursión.

Fomos mariscar á praia de Baldaio!!

 

Saímos ben contentos e abrigados do colexio e alí comezamos a camiñata acompañados/as das mariscadoras que amablemente nos recibiron...

As mariscadoras que nos acopañaron, explicáronnos como os cormoráns (unhas aves mariñas) teñen que poñerse a secar ao sol porque nas súas plumas non teñen a graxa que fai que a auga esbare...

Fixemos unha parada para repoñer forzas...

LETRAS GALEGAS 2015

Neste ano 2015, o día das Letras Galegas adicóuselle ao escritor e mestre Xosé Fernando Filgueira Valverde.

Os nenos e nenas de Educación Infantil, dentro das nosas posibilidades, traballamos sobre o autor.

Grazas á xenerosidade de diferentes persoas, a mestra de Educación Musical mostrounos a todos e todas unha pequena selección de vestimentas e instrumentos musicais tradicionais de Galicia. Agora xa coñecemos como se chaman e cal é o nome das diferentes partes da vestimenta.

LETRAS GALEGAS 2015

Neste ano 2015, o día das Letras Galegas adicóuselle ao escritor e mestre Xosé Fernando Filgueira Valverde.

Os nenos e nenas de Educación Infantil, dentro das nosas posibilidades, traballamos sobre o autor.

Grazas á xenerosidade de diferentes persoas, a mestra de Educación Musical mostrounos a todos e todas unha pequena selección de vestimentas e instrumentos musicais tradicionais de Galicia. Agora xa coñecemos como se chaman e cal é o nome das diferentes partes da vestimenta.

LETRAS GALEGAS 2015

Neste ano 2015, o día das Letras Galegas adicóuselle ao escritor e mestre Xosé Fernando Filgueira Valverde.

Os nenos e nenas de Educación Infantil, dentro das nosas posibilidades, traballamos sobre o autor.

Grazas á xenerosidade de diferentes persoas, a mestra de Educación Musical mostrounos a todos e todas unha pequena selección de vestimentas e instrumentos musicais tradicionais de Galicia. Agora xa coñecemos como se chaman e cal é o nome das diferentes partes da vestimenta.

DA CIENCIA Á FICCIÓN (EXPOSICIÓN E TEATRO)

Dende o concello de Carballo, solicitóusenos aos centros educativos que colaborasemos na exposición anual que se fai no Pazo da Cultura con motivo da celebración da Semana do Libro.

A exposición titúlase "Da ciencia á ficción" e nós levamos un mural coas mulleres científicas sobre as que estivemos traballando e diferentes experimentos para que os visitantes os poidan ver e manipular.

O mural que preside a zona ocupada polo Gándara-Sofán é este. Así o fomos facendo pouco a pouco no cole:

DA CIENCIA Á FICCIÓN (EXPOSICIÓN E TEATRO)

Dende o concello de Carballo, solicitóusenos aos centros educativos que colaborasemos na exposición anual que se fai no Pazo da Cultura con motivo da celebración da Semana do Libro.

A exposición titúlase "Da ciencia á ficción" e nós levamos un mural coas mulleres científicas sobre as que estivemos traballando e diferentes experimentos para que os visitantes os poidan ver e manipular.

O mural que preside a zona ocupada polo Gándara-Sofán é este. Así o fomos facendo pouco a pouco no cole:

DA CIENCIA Á FICCIÓN (EXPOSICIÓN E TEATRO)

Dende o concello de Carballo, solicitóusenos aos centros educativos que colaborasemos na exposición anual que se fai no Pazo da Cultura con motivo da celebración da Semana do Libro.

A exposición titúlase "Da ciencia á ficción" e nós levamos un mural coas mulleres científicas sobre as que estivemos traballando e diferentes experimentos para que os visitantes os poidan ver e manipular.

O mural que preside a zona ocupada polo Gándara-Sofán é este. Así o fomos facendo pouco a pouco no cole:

DA CIENCIA Á FICCIÓN (EXPOSICIÓN E TEATRO)

Dende o concello de Carballo, solicitóusenos aos centros educativos que colaborasemos na exposición anual que se fai no Pazo da Cultura con motivo da celebración da Semana do Libro.

A exposición titúlase "Da ciencia á ficción" e nós levamos un mural coas mulleres científicas sobre as que estivemos traballando e diferentes experimentos para que os visitantes os poidan ver e manipular.

O mural que preside a zona ocupada polo Gándara-Sofán é este. Así o fomos facendo pouco a pouco no cole:

DA CIENCIA Á FICCIÓN (EXPOSICIÓN E TEATRO)

Dende o concello de Carballo, solicitóusenos aos centros educativos que colaborasemos na exposición anual que se fai no Pazo da Cultura con motivo da celebración da Semana do Libro.

A exposición titúlase "Da ciencia á ficción" e nós levamos un mural coas mulleres científicas sobre as que estivemos traballando e diferentes experimentos para que os visitantes os poidan ver e manipular.

O mural que preside a zona ocupada polo Gándara-Sofán é este. Así o fomos facendo pouco a pouco no cole:

ANIVERSARIOS DO MES DE ABRIL EN EDUCACIÓN INFANTIL

No mes de abril seguimos celebrando cumples!!

Desta vez Lucía cumpriu 4 anos e Izan e Alba 5!!

Estaben feitos uns artistas!!!

 

ANIVERSARIOS DO MES DE ABRIL EN EDUCACIÓN INFANTIL

No mes de abril seguimos celebrando cumples!!

Desta vez Lucía cumpriu 4 anos e Izan e Alba 5!!

Estaben feitos uns artistas!!!

 

ANIVERSARIOS DO MES DE ABRIL EN EDUCACIÓN INFANTIL

No mes de abril seguimos celebrando cumples!!

Desta vez Lucía cumpriu 4 anos e Izan e Alba 5!!

Estaben feitos uns artistas!!!

 

ANIVERSARIOS DO MES DE ABRIL EN EDUCACIÓN INFANTIL

No mes de abril seguimos celebrando cumples!!

Desta vez Lucía cumpriu 4 anos e Izan e Alba 5!!

Estaben feitos uns artistas!!!

 

ANIVERSARIOS DO MES DE ABRIL EN EDUCACIÓN INFANTIL

No mes de abril seguimos celebrando cumples!!

Desta vez Lucía cumpriu 4 anos e Izan e Alba 5!!

Estaben feitos uns artistas!!!

 

ANIVERSARIOS DO MES DE ABRIL EN EDUCACIÓN INFANTIL

No mes de abril seguimos celebrando cumples!!

Desta vez Lucía cumpriu 4 anos e Izan e Alba 5!!

Estaben feitos uns artistas!!!

 

E TI... ONDE LES?

Coincidindo coa Semana do libro, dende o equipo de Biblioteca propúxosenos a todo o centro participar nunha actividade para o fomento da lectura.

Consistía en sacar fotos simpáticas lendo en lugares e situacións pouco comúns. Foi todo un éxito e de tantas que trouxestes, enchemos o Taboleiro da Lingua!!!

Aos nenos e nenas encántanos!! Mirade agora vós, as familias, que chulo nos quedou!!

MOITAS GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN!!

 

E TI... ONDE LES?

Coincidindo coa Semana do libro, dende o equipo de Biblioteca propúxosenos a todo o centro participar nunha actividade para o fomento da lectura.

Consistía en sacar fotos simpáticas lendo en lugares e situacións pouco comúns. Foi todo un éxito e de tantas que trouxestes, enchemos o Taboleiro da Lingua!!!

Aos nenos e nenas encántanos!! Mirade agora vós, as familias, que chulo nos quedou!!

MOITAS GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN!!

 

E TI... ONDE LES?

Coincidindo coa Semana do libro, dende o equipo de Biblioteca propúxosenos a todo o centro participar nunha actividade para o fomento da lectura.

Consistía en sacar fotos simpáticas lendo en lugares e situacións pouco comúns. Foi todo un éxito e de tantas que trouxestes, enchemos o Taboleiro da Lingua!!!

Aos nenos e nenas encántanos!! Mirade agora vós, as familias, que chulo nos quedou!!

MOITAS GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN!!

 

PROXECTO: RECONTANDO CONTOS

Despois de traballar os animais no 1º trimestre e a astronomía no 2º, neste terceiro trimestre, nas aulas de Educación Infantil estamos traballando as matemáticas a través dos contos.

A aula de 5 anos escolleu o conto dos "101 dálmamtas" e a partir del e dos seus personaxes estamos traballando a comparación de cantidades, os conceptos "máis que", "menos que", "tantos como", "os mesmos ca", os números ata o 20... e tamén a súma a partir da decena.

Estamos facendo tamén un libriño como as veces anteriores e estanos gustando moito.

Mirade algunhas fotos de como traballamos:

PROXECTO: RECONTANDO CONTOS

Despois de traballar os animais no 1º trimestre e a astronomía no 2º, neste terceiro trimestre, nas aulas de Educación Infantil estamos traballando as matemáticas a través dos contos.

A aula de 5 anos escolleu o conto dos "101 dálmamtas" e a partir del e dos seus personaxes estamos traballando a comparación de cantidades, os conceptos "máis que", "menos que", "tantos como", "os mesmos ca", os números ata o 20... e tamén a súma a partir da decena.

Estamos facendo tamén un libriño como as veces anteriores e estanos gustando moito.

Mirade algunhas fotos de como traballamos:

PROXECTO: RECONTANDO CONTOS

Despois de traballar os animais no 1º trimestre e a astronomía no 2º, neste terceiro trimestre, nas aulas de Educación Infantil estamos traballando as matemáticas a través dos contos.

A aula de 5 anos escolleu o conto dos "101 dálmamtas" e a partir del e dos seus personaxes estamos traballando a comparación de cantidades, os conceptos "máis que", "menos que", "tantos como", "os mesmos ca", os números ata o 20... e tamén a súma a partir da decena.

Estamos facendo tamén un libriño como as veces anteriores e estanos gustando moito.

Mirade algunhas fotos de como traballamos:

PROXECTO: RECONTANDO CONTOS

Despois de traballar os animais no 1º trimestre e a astronomía no 2º, neste terceiro trimestre, nas aulas de Educación Infantil estamos traballando as matemáticas a través dos contos.

A aula de 5 anos escolleu o conto dos "101 dálmamtas" e a partir del e dos seus personaxes estamos traballando a comparación de cantidades, os conceptos "máis que", "menos que", "tantos como", "os mesmos ca", os números ata o 20... e tamén a súma a partir da decena.

Estamos facendo tamén un libriño como as veces anteriores e estanos gustando moito.

Mirade algunhas fotos de como traballamos:


Feito con Drupal (ver. 6.28)

 


Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013
- Designed by EZwpthemes Drupalized by Azri Design