Maio 2015
CONTINUANDO COA ROLDA DE EXPERIMENTOS...
TOCOULLE A SALMA, LUISMA E ISMAEL (QUE ESE DÍA NON PUIDO ESTAR).
O EXPERIMENTO CONSISTÍA EN INFLAR UN GLOBO USANDO BICARBONATO E VINAGRE.
DESTA VEZ NON NOS SAIU BEN, PERO PENSAMOS QUE SE ENTENDEU IGUALMENTE.
OS SEGUINTES FORON: SAMUEL, CRISTIAN, IKER E MARCOS (QUE NON PUIDO ESTAR ESE DÍA)
CONTINUANDO COA ROLDA DE EXPERIMENTOS...
TOCOULLE A SALMA, LUISMA E ISMAEL (QUE ESE DÍA NON PUIDO ESTAR).
O EXPERIMENTO CONSISTÍA EN INFLAR UN GLOBO USANDO BICARBONATO E VINAGRE.
DESTA VEZ NON NOS SAIU BEN, PERO PENSAMOS QUE SE ENTENDEU IGUALMENTE.
OS SEGUINTES FORON: SAMUEL, CRISTIAN, IKER E MARCOS (QUE NON PUIDO ESTAR ESE DÍA)
CONTINUANDO COA ROLDA DE EXPERIMENTOS...
TOCOULLE A SALMA, LUISMA E ISMAEL (QUE ESE DÍA NON PUIDO ESTAR).
O EXPERIMENTO CONSISTÍA EN INFLAR UN GLOBO USANDO BICARBONATO E VINAGRE.
DESTA VEZ NON NOS SAIU BEN, PERO PENSAMOS QUE SE ENTENDEU IGUALMENTE.
OS SEGUINTES FORON: SAMUEL, CRISTIAN, IKER E MARCOS (QUE NON PUIDO ESTAR ESE DÍA)
COMEZOU A...
TOCOULLE COMEZAR AO EQUIPO FORMADO POR ALBA Mª, LAURA GARCÍA, LAURA RODRÍGUEZ E IRENE.
EXPERIMENTO ACERCA A ELECTRICIDADE ESTÁTICA...
CONTINUOU O EQUIPO DE MARTINA, HELENA, SABELA E CARLOS (QUE NON PUIDO ESTAR ESTE DÍA)
EXPERIMENTO CONSISTENTE EN PINCHAR UN GLOBO SEN QUE ESBOURE...
COMEZOU A...
TOCOULLE COMEZAR AO EQUIPO FORMADO POR ALBA Mª, LAURA GARCÍA, LAURA RODRÍGUEZ E IRENE.
EXPERIMENTO ACERCA A ELECTRICIDADE ESTÁTICA...
CONTINUOU O EQUIPO DE MARTINA, HELENA, SABELA E CARLOS (QUE NON PUIDO ESTAR ESTE DÍA)
EXPERIMENTO CONSISTENTE EN PINCHAR UN GLOBO SEN QUE ESBOURE...
COMEZOU A...
TOCOULLE COMEZAR AO EQUIPO FORMADO POR ALBA Mª, LAURA GARCÍA, LAURA RODRÍGUEZ E IRENE.
EXPERIMENTO ACERCA A ELECTRICIDADE ESTÁTICA...
CONTINUOU O EQUIPO DE MARTINA, HELENA, SABELA E CARLOS (QUE NON PUIDO ESTAR ESTE DÍA)
EXPERIMENTO CONSISTENTE EN PINCHAR UN GLOBO SEN QUE ESBOURE...
COMEZOU A...
TOCOULLE COMEZAR AO EQUIPO FORMADO POR ALBA Mª, LAURA GARCÍA, LAURA RODRÍGUEZ E IRENE.
EXPERIMENTO ACERCA A ELECTRICIDADE ESTÁTICA...
CONTINUOU O EQUIPO DE MARTINA, HELENA, SABELA E CARLOS (QUE NON PUIDO ESTAR ESTE DÍA)
EXPERIMENTO CONSISTENTE EN PINCHAR UN GLOBO SEN QUE ESBOURE...
O día 19 de maio fomos de excursión.
Fomos mariscar á praia de Baldaio!!
Saímos ben contentos e abrigados do colexio e alí comezamos a camiñata acompañados/as das mariscadoras que amablemente nos recibiron...
As mariscadoras que nos acopañaron, explicáronnos como os cormoráns (unhas aves mariñas) teñen que poñerse a secar ao sol porque nas súas plumas non teñen a graxa que fai que a auga esbare...
Fixemos unha parada para repoñer forzas...
O día 19 de maio fomos de excursión.
Fomos mariscar á praia de Baldaio!!
Saímos ben contentos e abrigados do colexio e alí comezamos a camiñata acompañados/as das mariscadoras que amablemente nos recibiron...
As mariscadoras que nos acopañaron, explicáronnos como os cormoráns (unhas aves mariñas) teñen que poñerse a secar ao sol porque nas súas plumas non teñen a graxa que fai que a auga esbare...
Fixemos unha parada para repoñer forzas...
O día 19 de maio fomos de excursión.
Fomos mariscar á praia de Baldaio!!
Saímos ben contentos e abrigados do colexio e alí comezamos a camiñata acompañados/as das mariscadoras que amablemente nos recibiron...
As mariscadoras que nos acopañaron, explicáronnos como os cormoráns (unhas aves mariñas) teñen que poñerse a secar ao sol porque nas súas plumas non teñen a graxa que fai que a auga esbare...
Fixemos unha parada para repoñer forzas...
Neste ano 2015, o día das Letras Galegas adicóuselle ao escritor e mestre Xosé Fernando Filgueira Valverde.
Os nenos e nenas de Educación Infantil, dentro das nosas posibilidades, traballamos sobre o autor.
Grazas á xenerosidade de diferentes persoas, a mestra de Educación Musical mostrounos a todos e todas unha pequena selección de vestimentas e instrumentos musicais tradicionais de Galicia. Agora xa coñecemos como se chaman e cal é o nome das diferentes partes da vestimenta.
Neste ano 2015, o día das Letras Galegas adicóuselle ao escritor e mestre Xosé Fernando Filgueira Valverde.
Os nenos e nenas de Educación Infantil, dentro das nosas posibilidades, traballamos sobre o autor.
Grazas á xenerosidade de diferentes persoas, a mestra de Educación Musical mostrounos a todos e todas unha pequena selección de vestimentas e instrumentos musicais tradicionais de Galicia. Agora xa coñecemos como se chaman e cal é o nome das diferentes partes da vestimenta.
Neste ano 2015, o día das Letras Galegas adicóuselle ao escritor e mestre Xosé Fernando Filgueira Valverde.
Os nenos e nenas de Educación Infantil, dentro das nosas posibilidades, traballamos sobre o autor.
Grazas á xenerosidade de diferentes persoas, a mestra de Educación Musical mostrounos a todos e todas unha pequena selección de vestimentas e instrumentos musicais tradicionais de Galicia. Agora xa coñecemos como se chaman e cal é o nome das diferentes partes da vestimenta.
Dende o concello de Carballo, solicitóusenos aos centros educativos que colaborasemos na exposición anual que se fai no Pazo da Cultura con motivo da celebración da Semana do Libro.
A exposición titúlase "Da ciencia á ficción" e nós levamos un mural coas mulleres científicas sobre as que estivemos traballando e diferentes experimentos para que os visitantes os poidan ver e manipular.
O mural que preside a zona ocupada polo Gándara-Sofán é este. Así o fomos facendo pouco a pouco no cole:
Dende o concello de Carballo, solicitóusenos aos centros educativos que colaborasemos na exposición anual que se fai no Pazo da Cultura con motivo da celebración da Semana do Libro.
A exposición titúlase "Da ciencia á ficción" e nós levamos un mural coas mulleres científicas sobre as que estivemos traballando e diferentes experimentos para que os visitantes os poidan ver e manipular.
O mural que preside a zona ocupada polo Gándara-Sofán é este. Así o fomos facendo pouco a pouco no cole:
Dende o concello de Carballo, solicitóusenos aos centros educativos que colaborasemos na exposición anual que se fai no Pazo da Cultura con motivo da celebración da Semana do Libro.
A exposición titúlase "Da ciencia á ficción" e nós levamos un mural coas mulleres científicas sobre as que estivemos traballando e diferentes experimentos para que os visitantes os poidan ver e manipular.
O mural que preside a zona ocupada polo Gándara-Sofán é este. Así o fomos facendo pouco a pouco no cole:
Dende o concello de Carballo, solicitóusenos aos centros educativos que colaborasemos na exposición anual que se fai no Pazo da Cultura con motivo da celebración da Semana do Libro.
A exposición titúlase "Da ciencia á ficción" e nós levamos un mural coas mulleres científicas sobre as que estivemos traballando e diferentes experimentos para que os visitantes os poidan ver e manipular.
O mural que preside a zona ocupada polo Gándara-Sofán é este. Así o fomos facendo pouco a pouco no cole:
Dende o concello de Carballo, solicitóusenos aos centros educativos que colaborasemos na exposición anual que se fai no Pazo da Cultura con motivo da celebración da Semana do Libro.
A exposición titúlase "Da ciencia á ficción" e nós levamos un mural coas mulleres científicas sobre as que estivemos traballando e diferentes experimentos para que os visitantes os poidan ver e manipular.
O mural que preside a zona ocupada polo Gándara-Sofán é este. Así o fomos facendo pouco a pouco no cole:
No mes de abril seguimos celebrando cumples!!
Desta vez Lucía cumpriu 4 anos e Izan e Alba 5!!
Estaben feitos uns artistas!!!
No mes de abril seguimos celebrando cumples!!
Desta vez Lucía cumpriu 4 anos e Izan e Alba 5!!
Estaben feitos uns artistas!!!
No mes de abril seguimos celebrando cumples!!
Desta vez Lucía cumpriu 4 anos e Izan e Alba 5!!
Estaben feitos uns artistas!!!
No mes de abril seguimos celebrando cumples!!
Desta vez Lucía cumpriu 4 anos e Izan e Alba 5!!
Estaben feitos uns artistas!!!
No mes de abril seguimos celebrando cumples!!
Desta vez Lucía cumpriu 4 anos e Izan e Alba 5!!
Estaben feitos uns artistas!!!
No mes de abril seguimos celebrando cumples!!
Desta vez Lucía cumpriu 4 anos e Izan e Alba 5!!
Estaben feitos uns artistas!!!
Coincidindo coa Semana do libro, dende o equipo de Biblioteca propúxosenos a todo o centro participar nunha actividade para o fomento da lectura.
Consistía en sacar fotos simpáticas lendo en lugares e situacións pouco comúns. Foi todo un éxito e de tantas que trouxestes, enchemos o Taboleiro da Lingua!!!
Aos nenos e nenas encántanos!! Mirade agora vós, as familias, que chulo nos quedou!!
MOITAS GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN!!
Coincidindo coa Semana do libro, dende o equipo de Biblioteca propúxosenos a todo o centro participar nunha actividade para o fomento da lectura.
Consistía en sacar fotos simpáticas lendo en lugares e situacións pouco comúns. Foi todo un éxito e de tantas que trouxestes, enchemos o Taboleiro da Lingua!!!
Aos nenos e nenas encántanos!! Mirade agora vós, as familias, que chulo nos quedou!!
MOITAS GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN!!
Coincidindo coa Semana do libro, dende o equipo de Biblioteca propúxosenos a todo o centro participar nunha actividade para o fomento da lectura.
Consistía en sacar fotos simpáticas lendo en lugares e situacións pouco comúns. Foi todo un éxito e de tantas que trouxestes, enchemos o Taboleiro da Lingua!!!
Aos nenos e nenas encántanos!! Mirade agora vós, as familias, que chulo nos quedou!!
MOITAS GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN!!
Despois de traballar os animais no 1º trimestre e a astronomía no 2º, neste terceiro trimestre, nas aulas de Educación Infantil estamos traballando as matemáticas a través dos contos.
A aula de 5 anos escolleu o conto dos "101 dálmamtas" e a partir del e dos seus personaxes estamos traballando a comparación de cantidades, os conceptos "máis que", "menos que", "tantos como", "os mesmos ca", os números ata o 20... e tamén a súma a partir da decena.
Estamos facendo tamén un libriño como as veces anteriores e estanos gustando moito.
Mirade algunhas fotos de como traballamos:
Despois de traballar os animais no 1º trimestre e a astronomía no 2º, neste terceiro trimestre, nas aulas de Educación Infantil estamos traballando as matemáticas a través dos contos.
A aula de 5 anos escolleu o conto dos "101 dálmamtas" e a partir del e dos seus personaxes estamos traballando a comparación de cantidades, os conceptos "máis que", "menos que", "tantos como", "os mesmos ca", os números ata o 20... e tamén a súma a partir da decena.
Estamos facendo tamén un libriño como as veces anteriores e estanos gustando moito.
Mirade algunhas fotos de como traballamos:
Despois de traballar os animais no 1º trimestre e a astronomía no 2º, neste terceiro trimestre, nas aulas de Educación Infantil estamos traballando as matemáticas a través dos contos.
A aula de 5 anos escolleu o conto dos "101 dálmamtas" e a partir del e dos seus personaxes estamos traballando a comparación de cantidades, os conceptos "máis que", "menos que", "tantos como", "os mesmos ca", os números ata o 20... e tamén a súma a partir da decena.
Estamos facendo tamén un libriño como as veces anteriores e estanos gustando moito.
Mirade algunhas fotos de como traballamos:
Despois de traballar os animais no 1º trimestre e a astronomía no 2º, neste terceiro trimestre, nas aulas de Educación Infantil estamos traballando as matemáticas a través dos contos.
A aula de 5 anos escolleu o conto dos "101 dálmamtas" e a partir del e dos seus personaxes estamos traballando a comparación de cantidades, os conceptos "máis que", "menos que", "tantos como", "os mesmos ca", os números ata o 20... e tamén a súma a partir da decena.
Estamos facendo tamén un libriño como as veces anteriores e estanos gustando moito.
Mirade algunhas fotos de como traballamos: