Actividades varias

PROXECTO ARTÍSTICO SOBRE GAUDÍ

Durante o mes de abril, en todas al aulas do colexio, investigamos sobre Gaudí e traballamos  nos seus aspectos artísticos, creando todo tipo de actividades:

DÍA DA CONSTITUCIÓN 4ºA " VENRES DE VIVA VOZ"

O alumnado de 4º A adica o seu "Venres de viva voz" a celebración do día da Constitución. Non vos perdades a dramatización  máis divertida da historia. Estes rapaces non nos deixan de sorprender.

XA TEMOS FINALISTAS!!!!

XA TEMOS FINALISTAS DO CONCURSO "UN LOGO PARA A NOSA RADIO"

Unha vez rematado o tempo para a votación, os logos que máis votos acadaron foron os seguintes. Agora tócalle a quenda os membros do Equipo de Biblioteca para determinar cal dos tres logos será o logo que representará a nosa biblioteca.Moita sorte aos tres finalistas e noraboa polas vosos diseños.

Hoxe, 22 de decembro, ao longo da mañá coñeceremos o nome do logo da nosa Radio escolar.

AINHOA POMBO     LÚA GALLICHER- LAVANNE             AMAYA CALVO

NORABOA AS TRES FINALISTAS!!!!

CELEBRACIÓN DO DÍA DE SAMAÍN 2020

Neste vídeo reflexamos os mellores momentos das múltiples actividades que se realizaron ao longo deste venres 30 de outubro para festexar o SAMAÍN