Venres de Viva Voz

Un venres de viva voz moi teatral

“TITIRIFRIAN”

Os nenos e as nenas de primeiro traballaron moito na obra de teatro ligada o PDI deste curso "Había unha vez..." Fixeron un traballo de oralidade completísimo. Ensairaon e ensairon para que todo estivera a punto.

Gozade coa súa representación!

A gravación deste vídeo realizouse en directo no Auditorio do Concello de Vigo co gallo das Xornadas Intercentros de Teatro, polo que a calidade da mesma non é tan boa como nos gustaría.

4 anos B presenta "Os chivóns chivóns"

O alumando de 4 anos B estivo a preparar a representación do conto: "Os chivos chivóns".

Desfrutade co seguinte vídeo da súa interpretación:

2º B "O rap da vida"

O alumnado de 2º B para o seu Venres de Viva Voz agasállanos cun Rap, "O Rap da vida".

Prestade moita atención, estes nenos e nenas son uns artistas.

Menudos artistas estades feitos!

"Corre, corre cabaciña"

O alumnado de 4 anos A dramatiza o conto "Corre, corre cabaciña" .

Fixádevos moi ben, esta vez, baixo un sol primaveral estupendo, a gravación é realizada en exteriores.

Noraboa, bo traballo!

O domador Nicanor

"O domador Nicanor" é a obra de teatro que con tanto entusiasmo preparou 2ºA para o seu Venres de Viva Voz.