SUPRESIÓN LIÑAS DE TRANSPORTE DE ARTES-VERDILLO E BALDAIO

Comunícase que ao  centro lle foi notificada  a supresión das liñas de transporte escolar Artes/Verdillo e Baldaio para o curso 2017-18.

Convócase a todos os pais/nais afectados a unha reunión na Biblioteca do centro o mércores 8 de marzo ás 16.00.

SERVIZO DE TRANSPORTE ESCOLAR

CURSO ESCOLAR 2012/2013

Instruccións 2012_2012

Impreso de Solicitude de modificación de itinerario

Instruccións sobre a planificación de servizos

Modelo de solicitude de uso de transporte excepcional e gratuito

Cadro de datos de autorizacións extraordinarias

EMPRESAS

RUTAS

PARADAS

AUTOCARES ANTONIO VÁZQUEZ, S.A.

BALDAIO

Queo de arriba, Requeixo,  Campo, Francés, Vixía, Vilela, San Miguel,Travesas, Salto, Castelo, Gelra, Noicela, Algara, Rapadoiro, Constenla, Imende 1, Imende 2, Pedra do sal, Cruce, Rebordelos, Casadelas.

BÉRTOA

A ponte, Río Loenzo, Galeguiña, Rega, Cheda, Airas, Igrexa de Bértoa, Queo de Abaixo.

AUTOS QUEIJEIRO, S.L.

ARTES

Berdillo, Farmacia, Bosque, Labradas, Cemiterio Novo, Feira de Berdillo, Cruce, Barral, Igrexa, Almacén, As Pallas, Baltar, Vilardefrancos,Pontenova, Forno 1, Forno 2, Ponte do Forno, Chopos.

BERDILLO

Cruce, Os Pinos, Ganduma, Aseñado, Piñeiro, Vilarnovo, Teniente, Igrexa, Areal, Moucho 1, Moucho 2, Paraiso, Añón, Alto, Campo, Redondo, Regueira.

INSTRUCCÓNS DE TRANSPORTE ESCOLAR PARA O CURSO 2.010-2.011

MANUAL BÁSICO DO/DOS ACOMPAÑANTES DO SERVIZO DE TRANSPORTE