LISTAXES DEFINITIVAS FONDO LIBROS

DESDE O 14 DE XULLO ESTÁN EXPOSTAS NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO AS LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO LIBROS PARA O CURSO 2021-2022. PODERÁN CONSULTALAS ATA O DÍA 20 DE XULLO, DÍA NO QUE PECHA O CENTRO, EN HORARIO DE 10 A 13 HORAS.

OS LIBROS ENTREGARANSE AO ALUMNADO BENEFICIARIO CANDO COMENCEN AS CLASES NO MES DE SETEMBRO.

FONDO LIBROS 2021-2022

A partir de hoxe están expostas no taboleiro de anuncios do colexio as listaxes provisionais de fondo libros para 3º e 4º de primaria. Contra estas listaxes poderán reclamar ata o día 11 de xullo. A partir do día 14 sairán publicadas as adxudicacións defintiivas do fondo.

Os vales das axudas de material poderán recollelos na secretaría do centro a partir do luns 5 de xullo en horario de 10:00 a 13:00 horas ata o 21 de xullo, data na que pechará o centro.

MATERIAL ESCOLAR CURSO 2021-22

Listaxes de material escolar para cada curso

EDUCACIÓN INFANTIL

EDUCACIÓN PRIMARIA

ATA SETEMBRO!!!

ASÍ REMATAMOS ESTE CURSO

Despois dun curso tan raro e tan distinto ao que lembrábamos, xa nos tocou despedirnos ata o vindeiro, esperando e desexando que sexa máis “normal” que este.

O alumnado de Infantil puido desfrutar dun conta contos, agasallo da ANPA.

Como  despedida, fixemos o de todo o curso: separados/as pero xuntos/as, cantando ao ritmo de “Vacas de verán”.

preme na imaxe

E a modo de agradecemento ao noso alumnado e familias por ese comportamento exemplar, sobran as palabras, por iso, a noso aplauso é para vós.

Agora toca desfrutar do verán e descansar moito.

Vémonos en setembro!!!!

UN PAR DE PREMIOS

O alumnado de segundo de primaria ven de gañar o terceiro premio no concurso celebrado por EMALCSA co gallo da celebración do Día Mundial da Agua 2021. Noraboa ao alumnado participante. Premede na imaxe para acceder ao vídeo premiado.

Tamén debemos felicitar ao alumnado de 6ºA que acaba de recibir o libro como premio do concurso organizado polo grupo de rock de Valladolid "Happening" que consistiu en escribir un conto para unha das cancións do disco, "Vivan las manos de colores" do que escolleron a canción: "Lo importante es intentarlo".

Podedes ver o conto nas seguintes imaxes.

PÁXINA 1 PÁXINA 2

Circular fin de curso

Ante todo agradecer a todo o alumnado e ás súas familias o comportameto tan exemplar que tiveron durante este curso tan especial e desexarvos un moi bo verán.

CIRCULAR FIN DE CURSO

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2021-22

Lembramos aos admitidos que deberán formalizar a matrícula na secretaría do Colexio do 21 ao 30 de xuño de 2021 en horario de 09:00 a 14:00 horas. Lembrade que de non formalizar a matrícula perderase o dereito á mesma.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA

1.- Impreso de matrícula Anexo III-1 (recoller en Secretaría). DESCARGAR IMPRESO.

2.- Ficha de datos persoais (recoller en Secretaría). DESCARGAR FICHA.

3.-Impreso de autorización dos dereitos de imaxe (recoller en Secretaría). DESCARGAR AUTORIZACIÓN EDITABLE, PDF.

4.- Cuestionario lingua materna para as familias de educación infantil. DESCARGAR IMPRESO.

5.- Outros documentos:

* 6 Fotografías tamaño carné para o alumnado de educación infantil.

* 2 Fotografías tamaño carné para o alumnado de educación primaria.

6.- Fotocopia Tarxeta Sanitaria.

7.- As familias do alumnado de novo ingreso no centro que desexen darse de alta na Asociación de Nais e Pais (ANPA Milnen@s) poden facelo non seguinte ENLACE.

Programa eTwinning en Educación Infantil.

Este curso, en Educación Infantil, probaron a participar nun novo programa chamado eTwinning, que propón como idea principal, contactar centros educativos europeos e traballar de forma colaborativa, compartindo experiencias, culturas, tradicións, e sobre todo, coñecer outros mestres e alumnado interesados en ampliar coñecementos no tema que se elixa entre ambos ou máis centros educativos.

Polo que este ano, atoparon unhas mestras de Bistrita (Rumanía), interesadas en facer un proxecto xuntas. O proxecto trata o Patrimonio de ambas cidades. Velaquí unha reseña que fai o xornal.