ADMISIÓN DE ALUMNADO. CURSO 2024_2025

O venres 1 de marzo comeza o proceso de admisión de alumnado para o vindeiro curso académico 2024-2025. Pódese consultar toda a información no seguinte documento:

Acceso á aplicación de xestión da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades no seguinte enlace.

VEN COÑECER O EMILIA...XORNADA DE PORTAS ABERTAS

PREME SOBRE O LOGO PARA COÑECER MÁIS COUSAS SOBRE NÓS

Angélica Sátiro no Emilia

Onte foi un día moi intenso para Angélica Sátiro e a comunidade educativa do CEIP Emilia Pardo Bazán...reencontro radiofónico co alumnado que coñeceu hai 5 anos, visita ao xardín de Juanita e tempo reflexivo co profesorado para volver á infancia. Grazas a todos/as, foi emocionante!

23 DE FEBREIRO. DÍA DE ROSALÍA

Chega o 23 de febreiro e con el o día de Rosalía... O EDLG preparou un material para coñecer un montón de curiosidades sobre a época na que ela viviu e tamén moitos aspectos da súa obra.

ENTROIDO NO EMILIA

NA SEMANA DO ENTROIDO, DE LUNS A XOVES, XOGAMOS ÓS MANDADIÑOS...CADA DÍA TRAEREMOS O QUE NOS MANDA O TRASNO DA FRAGA.

DÍA DA PAZ NO EMILIA. 30 DE XANEIRO

RESERVA DE PRAZA AO CENTRO ADSCRITO IES SALVADOR DE MADARIAGA PARA O ALUMNADO DE SEXTO

O prazo de reserva de praza para o alumnado de sexto que desexe continuar os estudos no IES Salvador de Madariaga empeza o luns 15 de xaneiro e remata o luns 5 de febreiro.

Toda a información no seguinte documento:

Bilingual sections: Arts & Crafts

As you know, this school year we are learning Arts & Crafts as a bilingual section. That means that we use English as well as Galician to communicate among us during the lessons. We are developing a project around the seasons, the perfect excuse to observe the changes in nature from an emotional and artistic perspective. Under the title "4 in a year" we are approaching to different artistic languages, styles, techniques, formats and artists. During this first term, we have worked around the autumn or fall, learning about the pointillism with Georges Seurat and Yayoi Kusama. We have also met Giuseppe Arcimboldo and his famous portraits of fruits. Finally, we have counted on the presence of Xulio Gallego, a teacher and local artist who taught us how to use the perspective and the vanishing points in our drawings. Thank you, Xulio, for all your knowledge, patience and commitment. We hope to see you again in the winter!

Now enjoy this presentation. Just click on the image to start, on the volume icon to hear and again to go to the next slide.

TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEIP EMILIA PARDO BAZAN DESÉXAVOS UN MOI BO NADAL

Os nenos camiñan                                                                         Un Nadal que amose

e xogan e brincan                                                                          como vai a vida.

na rúa calada                                                                                Un Nadal que cure

que cobren de risas.                                                                       con paz as feridas.

E inventan trouleiros                                                                      Un Nadal

palabras de neve                                                                                       que abrigue

que borran as penas                                                                      Un Nadal

que a terra non quere.                                                                                Turrón!

Un Nadal

Cantigas e risas                                                                                         que acougue.

veñen anunciar                                                                             Un Nadal

que peta na porta                                                                                    Canción!

a luz do Nadal.

Antonio García Teijeiro

CONCURSO DE POSTAIS DE NADAL CURSO 2024/2024

Este ano volvemos organizar un "Concurso de Postais de Nadal". A decisión para escoller a postal gañadora foi moi difícil, xa que todos os nenos e nenas deron mostras dunha gran creatividade. Velaquí os resultados.

Moitas gracias a todos por participar.