O AMENCER DA HUMANIDADE

Dende o martes 30 de abril o centro acolle a exposición O amencer da humanidade. O poboamento paleolítico de Galicia. Unha iniciativa promovida pola Secretaría Xeral de Política Lingüística ao abeiro do Fondo Xacobeo 2021, co obxecto de dar a coñecer as últimas investigacións desenvolvidas no ámbito da prehistoria en Galicia.

Ademais de paneis informativos en formato rollup, a mostra inclúe varias réplicas de materiais arqueolóxicos, un audiovisual explicativo e dúas unidades didácticas para 6º de educación primaria e educación secundaria.

A exposición poderá visitarse, en horario de tarde, ata o vindeiro luns 20 de maio.

ADMISIÓN DE ALUMNADO. CURSO 2024_2025

A PARTIR DE MAÑÁ, DÍA 25 DE ABRIL, ESTARÁN EXPOSTAS NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO AS LISTAXES DO ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO.

AS LISTAXES DO ALUMNADO ADMITIDO (4º DE EDUCACIÓN INFANTÍL E 1º DE EDUCACIÓN PRIMARIA) SON DEFINITIVAS.

AS LISTAXES DO ALUMNADO NON ADMITIDO (4º, 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA) SON PROVISIONAIS. TEÑEN PRAZO DE RECLAMACIÓN ATA O VINDEIRO VENRES 3 DE MAIO ANTE O CONSELLO ESCOLAR DO CENTRO.

AS LISTAXES DEFINITIVAS PUBLICARÁNSE O DÍA 15 DE MAIO.

PÓDESE CONSULTAR TODA A INFORMACIÓN NO SEGUINTE DOCUMENTO:

Acceso á aplicación de xestión da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades no seguinte enlace.

HOTEL DE INSECTOS

Coa primavera chegou o bo tempo, e con ela tamén chegaron os insectos.
Para recibilos como se merecen, preparámoslles un refuxio: O HOTEL DO EMILIA.
Se queredes saber algo máis sobre eles e sobre o hotel...

1 DE ABRIL. DÍA DAS ARTES GALEGAS 2024.

O 1 de abril de 2024 é o "Día das Artes Galegas". O personaxe homenaxeado este ano é Francisco Asorey.

Podes acceder á actividade elaborada polo equipo de Dinamización da Lingua Galega para coñecer máis cousas sobre el.

Angélica Sátiro no Emilia

Onte foi un día moi intenso para Angélica Sátiro e a comunidade educativa do CEIP Emilia Pardo Bazán...reencontro radiofónico co alumnado que coñeceu hai 5 anos, visita ao xardín de Juanita e tempo reflexivo co profesorado para volver á infancia. Grazas a todos/as, foi emocionante!

23 DE FEBREIRO. DÍA DE ROSALÍA

Chega o 23 de febreiro e con el o día de Rosalía... O EDLG preparou un material para coñecer un montón de curiosidades sobre a época na que ela viviu e tamén moitos aspectos da súa obra.

VEN COÑECER O EMILIA...XORNADA DE PORTAS ABERTAS

PREME SOBRE O LOGO PARA COÑECER MÁIS COUSAS SOBRE NÓS

ENTROIDO NO EMILIA

NA SEMANA DO ENTROIDO, DE LUNS A XOVES, XOGAMOS ÓS MANDADIÑOS...CADA DÍA TRAEREMOS O QUE NOS MANDA O TRASNO DA FRAGA.

DÍA DA PAZ NO EMILIA. 30 DE XANEIRO

RESERVA DE PRAZA AO CENTRO ADSCRITO IES SALVADOR DE MADARIAGA PARA O ALUMNADO DE SEXTO

O prazo de reserva de praza para o alumnado de sexto que desexe continuar os estudos no IES Salvador de Madariaga empeza o luns 15 de xaneiro e remata o luns 5 de febreiro.

Toda a información no seguinte documento: