"Cociñeiras e cociñeiros: igualdade na cociña"

No día de hoxe comezamos co obradoiro de nutrición e cociña: "Cociñeiras e cociñeiros: igualdade na cociña"

O que pretendemos é fomentar a comida saudable no noso alumnado e, ao mesmo tempo, que pasen un rato entretido cociñando coas nutricionistas Enma e Susana de Nutriciona.

Empezamos coas nenas e nenos de 5ºE.I, e seguiremos ata 6º E.P.. Os pequenos fixeron formas coa mazá para poder comer froita dunha maneira divertida e bombóns de chocolate e avelá, só hai que velos para ver canto disfrutaron.

Na aula de 5ºA estamos a ler o libro "Escarlatina a cociñeira defunta"

Na aula de 5ºA estamos a ler o libro "Escarlatina a cociñeira defunta" E como este curso vai de comer e saber Lucía e M Isabel aproveitaron a fin de semana para facer receitas do libro e compartilas coa clase. Aqui tedes as piruletas de Lucía e o flan de Isabel.

"O GUSTO É NOSO" SORPÉNDENOS CUNHA RECEITA MOI DOCE

No blogue "O GUSTO É NOSO" podemos ver unha nova receita que aprendeu o noso alumnado. Mirade e veredes que boa pinta...

Novos contidos no blogue: O gusto é noso

O blogue relacionado co proxecto anual integrado para este curso tráenos unha receita saborosa, para consultala preme na seguinte imaxe:

Estrea do grupo "BUBELAS" 2019-21 na obra de Nadal

O novo grupo de teatro BUBELAS no que participa o alumnado de 5ºA fixo a súa primeira actuación o pasado festival de Nadal.

Podedes ver as imaxes na seguinte galería:

SAN SILVESTRE SOLIDARIO

O pasado 20 de decembro celebrouse un San Silvestre Solidario co alumnado de E. Infantil. A inscrición era a doazón de produtos infantís para o banco de alimentos.

Foi unha xornada moi divertida e na que conseguimos 199,750 kg.

MOITAS GRAZAS!!!!

ACTIVIDADES MES XANEIRO

OS DETALLES PÓDENSE CONSULTAR NO CALENDARIO DE EVENTOS.

Mercado EPB

Temos o noso mercado listo para Nadal!

anterior    posterior