ANPA " O Mencer"

INFORMACIÓN DA AULA MATINAL 2022-23

AULA MATINAL NO COLEXIO!

Podedes descargar a folla de inscripción neste arquivo ou solicitala no centro.

INFORMACIÓN SOBRE AS MÁSCARAS

Achegamos a información que nos proporcionou a empresa que elaborou as máscaras.

PARA ACCEDER AO DOCUMENTO PREMA AQUÍ.

Así mesmo, informámoslles de que houbo un erro no comunicado anterior:

NON É CORRECTO QUE GARANTICEN 50 LAVADOS, SENON QUE           GARANTIZAN QUE AS MÁSCARAS SOPORTAN COMO MÍNIMO 25 LAVADOS.

O Concello solicita á Diputación as actuaciones en colexios e instalacións deportivas

Nova publicada no Faro de Vigo, o dia 22 de maio

O Concello de Tui solicitou ao Plan Concellos da Diputación de Pontevedra proxectos de actuación en colexios e instalacións deportivas.

" En el Plan Concellos también se contemplan varios proyectos en colegios e instalaciones deportivas. Se mejorarán las pistas de tenis municipales de Areas con un importe de 64.000 euros; se creará un área lúdico recreativa en el CEIP de Rebordáns por 42.000 euros y un área recreativa en el aula del Puente Internacional del CRA Mestra Clara Torres en las Bornetas por 35.000 euros; y se reformarán los vestuarios del pabellón polideportivo viejo por 60.000 euros."

Podes ler toda a noticia clicando no seguinte enlace:

Charla para as familias

O martes, 7 de marzo, organizouse unha xornada informativa para as familias sobre “ Os riscos en internet e nas redes sociais”, a cargo dun membro da Garda Civil.

As familias teñen que saber os riscos e problemas que os seus fillos poden atopar na rede,  porque as novas tecnoloxías poden ser fonte de perigos para os menores, si non se está ben informado: ciberacoso, grooming, sexting, tecnoadicciones, suplantación de identidade, privacidade, etc.

A seguridade e o uso responsable de Internet e as redes sociais por parte dos menores debe ser, unha prioridade para as familias e educadores.

Reunión CEIP Rebordáns co Xefe Territorial

Educación reparará la cubierta del colegio de Rebordáns tras calificarla de obra prioritaria.

AMPLIAR NOTICIA PICANDO AQUÍ

Directiva ANPA " O MENCER "

PRESIDENTE: Leonor Toro Ramírez

VICEPRESIDENTA: Mónica Fernández Pintos

SECRETARIA: Rocío Toro Ramírez

TESOREIRA: Margarita Dolores Pérez Vila

VOGAIS: Inga Dragoja Malcukova

Yolanda Vázquez Fernández

Sandra Mª Garrido Fernández

Festival benéfico a favor de enfermos de Mastocitosis

O sábado, 2 de marzo ás 20:30 h. no centro cultural San Fins se celebra un festival benéfico en favor dos enfermos de Mastocitosis

Ampliar información en Faro de Vigo clica e infórmate.

Exposición de José Luis Luque Puértolas