Visita Erasmus+ a Eslovenia

Os mestres de Educación Física Pablo e Martín viaxaron ata Liubliana, a capital de Eslovenia, onde na escola de Vrtec Trnovo realizaron unha observación das prácticas pedagóxicas, aprendendo sobre novos métodos innovadores de ensinanza e familiarizándose con diferentes técnicas sobre como achegar a contorna da escola á aprendizaxe así como introducir o coñecemento e o coidado do medioambiente nas actividades do día a día. Esta actividade forma parte do noso proxecto europeo "Our eco-school is blooming".

Aprenderon sobre o proxecto deste centro, “Work with a puppet” e a súa metodoloxía, así como a integralo no proceso educacional, observando e participando na aprendizaxe por descubrimento.

Tamén foron de excursión ao castelo da cidade co alumnado. Foi unha experiencia moi valiosa, para repetir no futuro e continuar traballando xuntos!