Emociomartes de marzo.

No mes de marzo o alumnado de ed. Infantil e 1º de EP a través de test lúdicos segue  a traballar na identificación das diferentes emocions para favorecer a empatía. Tamén realizou  a RULETA das EMOCIÓNS.  Tras o visionado de diferentes situacións os alumnos colocaron cada un na súa Ruleta a emoción a que se refería..
O alumnado de 2º a 4º este mes traballou a empatía e  a asertividade como camiño para a prevención de conflitos, así traballamos o que é un conflito, como xurde e a resolución dos mesmos.
Realizaron test lúdicos para comprobar si se comunican ou non de xeito asertivo. Viron os diferentes estilos de comunicación que empregamos :Pasivo, agresivo, asertivo. Practicaron cómo responder de forma asertiva e os pasos a seguir para resolver conflitos .
O alumnado de 5º e 6º continúa co traballo na resolución de conflitos, fomentando a empatía e a comunicación asertiva.