Emociomartes do mes de xaneiro.

Continuamos coa realización do noso proxecto de Educación Emocional cos nosos alumnos, para que aprenden a identificar e xestionar as propias emoción.
 No EMOCIOMARTES deste mes de XANEIRO  axudamos ao alumnado de educación infantil  a aprender a OBSERVAR ,recoñecer  e identificar as  diferentes emocións básicas no  corpo.Tamén a recoñecer  que cada estímulo provoca diferentes emocións en cada un de nós e a decatarnos da importancia de non xulgar ao outro, de non facer interpretacións á lixeira.

Vector de Personas creado por pikisuperstar - www.freepik.es

Co alumnado de educación primariatraballamos  a empatía para a prevención do Bullying.
O noso obxectivo é que o alumnado coñeza que é o acoso  e o ciberacoso , así como previlo. Que aprendan a diferenciar as vítimas, os agresores e os espectadores. Que  coñezan as consecuencias do acoso e previr as condutas de microacoso coas que se empeza.
Nos cursos de 1º e 2º visionaron videos e realizaron os carteis de RACHA co silencio.
Os alumnos dende 3º a 6º traballaron a través da visualización de varios powerpoints con diferentes situacións para que aprenden a diferenciar as condutas que son acoso e as que non. Realizaron un traballo sobre os diferentes participantes no acoso e os sentimentos de cada un deles.
 O alumnado de 6º ademáis reflexionou  a través  destes videos do ciberacoso e os perigos nas redes.

Vector de Personas creado por pikisuperstar - www.freepik.es