BENVIDOS Á WEB DO CEIP A SANGRIÑA

Nadal

FELICITACIÓN NADAL 2020!!

Terminamos un ano atípico que marcou un antes e un depois nas nosas vidas; terminamos un ano sen o  festival, que tanto nos facía disfrutar, sen chocolatada, sen bicos, sen apertas... pero, eso sí, sen perder o soriso e a ilusión polo Nadal . Puxémonos todos guapos para despedir este ano cas badaladas e cos lacasitos (mantendo , eso sí, todas as medidas de seguridade) e fixemos unha búsqueda do tesouro na que disfrutamos moito deste último día de curso antes das vacacións de Nadal.

As nenas e os nenas e o claustro deséxanvos Unhas felices festas cheas de paz, ledicia e sobre todo de saúde!!!. Coidádevos moooito e aquí vos deixamos a nosa felicitación navideña, chea dos nosos nenos e nenas vestidos cas súas mellores galas !!

Esperamos que vos guste:

FELICITACIÓN NADAL

Festival Nadal

Como cada ano, nestas datas celebramos o  festival de Nadal como remate de trimestre.

Toda unha ledicia!

Que nerviosos estabamos con tanto público!!!

Infantil de 4 anos

Infantil 3 anos

Infantil 5 anos

1º de primaria

2º de primaria

Coro do cole e 5º de primaria

3º e 4º de primaria

Un festival precioso!

PROGRAMACIÓN FESTIVAL DE NADAL

FELICITACIÓN DE NADAL

O claustro de mestres desexámosvos

NADAL NA RÚA

Este ano, para celebrar o Nadal, decidimos saír a cantar polas rúas do pobo.

Foi unha experiencia distinta na que o pasamos ben, compartimos a alegría cos veciños e familiares poloque nos sentimos moi orgullosos.

Aqui vos deixamos unha pequena mostra.

FESTIVAL DE NADAL

Este ano o festival de Nadal estivo cheo de sorpresas que foron un deleite para todos.

Mirade, mirade!

FELICITACIÓN

FESTIVAL DE NADAL

Xa podemos desfrutar das imaxes e vídeos do festival de Nadal!

Foi un día moi emotivo para as familias e os nenos na recta final do primeiro trimestre deste curso escolar.

Noraboa a todos os nenos polo excelente traballo realizado e en especial a profe Rosa, mestre de música, polo derroche de creatividade e calidade en cada unha das representacións.

Tamén puidemos desfrutar da actuación dos alumnos que realizan a actividade extraescolar de zumba

RECURSOS PARA NADAL

Xa está chegando o Nadal e para que teñades material para traballar nas aulas, ou para os que queirades  botarlle un ollo, deixámosvos  este Symbaloo onde atoparedes algunha cousiña.

Esperamos que sexan  útiles.