AUTORIZACIÓNS DE RECOLLIDA DE ALUMNOS

Debido á situación producida polo COVID-19 este ano publicamos as autorizacións de recollida de alumnos no centro e nas paradas de autobús para o curso 2020-21

Hai un modelo para alumnado de Eduación Infantil e de alumnos de Educación Primaria de 1º a 4º

O segundo modelo é para os alumnos de 5º e 6º de Educación Primaria.

O modelo de Infantil ata 4º de Primaria é para autorizar a recollida no centro e na parada de autobús dos alumnos, por parte das persoas que os poidan recoller que non sexan os pais/nais.

O modelo dos alumnos de 5 º e 6º de Primaria é para recoller o alumnado no centro ou na parada por persoas alleas diferentes ós pais/nais e tamén para autorizar a que estes alumnos poidan sair do centro eles solos ou ir dende a parada de autobús ata o seu domicilio. Estes alumnos con autorización dos seus nais/pais tamén poden acompañar ós seus irmáns menores.

AQUELES ALUMNOS QUE UTILICEN AS PARADAS DE TRANSPORTE DE AS DE COPAS, SAN CAETANO, PALOMAR E FONTEQUENTE DEBERÁN ENTREGAR TAMÉN O IMPRESO DE AUTORIZACIÓN DE TRANSPORTE PRECARIO.

PRAZO DE PRESENTACIÓN: do 8 ó 19 de xuño na Secretaría do centro.

Podedes descargar ós modelos aquí ou que se vos entreguen no centro.

Un saúdo,

O Equipo Directivo