Copa Coca-Cola

O pasado sábado 1de maio en Coruña participamos no Torneo de Fútbol "Copa Coca-Cola". Logo de pasar a primeira fase, non fumos quen de pasar á seguinte nun partido no que fixemos un bo xogo. Queremos destacar o comportamento inmellorable dos nosos xogadores e a colaboración do grupo de nais e pais que nos acompañou e animou.
<foto 1>    <foto 2>    <foto 3>

Calendario Deporte Escolar

Se premes neste ligazón poderás saber os horarios e locais de xogo dos próximos partidos de fútbol sala nas categorías infantil e cadete- Deporte Escolar.
 DEPORTE ESCOLAR

Viaxe Andorra

Un grupo de 59 alumnos e alumnas do centro acompañados por 3 profesores disfrutarán durante esta semana da neve na estación invernal de Pal Vallnord-Andorra.
Boa neve e boas baixadas!!
 VIAXE Á NEVE 2010

Noraboa atletas !!

Na proba de campo a través disputada en Noia o pasado 6 de novembro @s nos@s atletas acadaron unhas magnificas clasificacións chegando a ocupar os primeiros postos na categoría cadete.
Fai clic para ver clasificacións individuais ou clasificacións por equipos.
 DEPORTE ESCOLAR