Tecnoloxía

Membros do departamento

• Miriam López González
  • Manuel Emilio Regueira Núñez
  • Felipe Roget Salgado (Xefe de Departamento)

Programacións didácticas curso 23/24

Programacións didácticas das materias asignadas ao departamento de Tecnoloxía dacordo coa LOMLOE.

Cociñas solares

O alumnado de Tecnoloxía de 4º ESO do IES Virxe do Mar estivo estes días montando unhas cociñas solares do modelo Fun-Panel, para demostrar como podemos cociñar aproveitando de xeito eficiente a enerxía solar. E non só cociñar, senón tamén potabilizar auga, o que pode ser moi importante en zonas de catástrofe por exemplo. Ademais de construír estas cociñas que se ven na imaxe, tamén traballaron na montaxe e programación dun indicador de temperatura para o recipiente que contén os alimentos. Como proba inicial, fixemos unha mazá asada en pouco máis de 1 hora con resultados razoablemente bos.

Brazo robótico

Dúas alumnas de 2º Bacharelato, Sara e María, están realizando a montaxe e programación dun brazo robótico incluído na dotación dos Polos Creativos. Andamos estes días coas primeiras probas. Aínda que vos pareza algo inquedante, non vos preocupedes, de momento é inofensivo.

Montaxe dun contador dixital

Xa na recta final do curso, o alumnado de 2º Bacharelato montou este circuíto contador dixital, que está formado por: un chip 555 para producir o sinal de reloxo, un contador binario de 4 bits, un decodificador BCD-7 segmentos, e un display (que non funciona moi ben...). No vídeo pode verse o reconto en binario (mediante unha serie de 4 leds) e a representación en decimal no display, no que lamentablemente falla un dos leds, impedindo a representación completa dos números.

Lanzamento do noso Cansat

O martes 23 de abril a nosa Lata Espacial fixo un exitoso voo duns 140 metros no aeródromo As Gaivotas, en Cerceda. Primeiro ascendeu con un dron, xunto con outros tres prototipos. Logo duns segundos de espera, abriuse o compartimento de carga e os 4 minisatélites comezaron a caer.

parte_do_equipo