Espectáculo: Festa escénica (colaboración da ANPA do IES)

A través da mediación da presidenta da ANPA podemos conseguir as entradas ao espectáculo cun desconto do 50%.

Día : 5/12/2017

Lugar: Auditorio Mar de Vigo (Vigo)

Prezo: 6 € butaca

Alta Socios ANPA

Envíamos no arquivo adxunto información da ANPA do IES Primeiro de Marzo

ABALAR MÓBIL PARA AS FAMILIAS

Como xa se informou na reunión do pasado luns 9 de outubro, van ter á súa disposición a aplicación abalar Móbil. Con ela a partir dos próximos días comenzarán a recibir, a través dos seus móbiles, información sobre as faltas de asistencia dos seus fillos/fillas e nas datas sinaladas os boletíns de notas.

Así mesmo, empregaremos ese medio para facerlles chegar calquera notificación ou información que consideremos que poida ser do seu interese.

Lembrarlles que para aquelas familias que non poidan ou non queiran facer uso desta aplicación as liñas de comunicación seguirán sendo as empregadas ata este momento.

Instruccións para descargar a aplicación .

Máis información na web seguinte: http://www.edu.xunta.es/espazoAbalar/nova/abalarmobil

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2017/18

Teñen a información completa dos festivos e demais datas importantes no Calendario Escolar deste curso 2017/18.  Adxuntamos o arquivo.

Acto da Comunidade Educativa do IES 1º de Marzo en repulsa contra a vaga de incendios

Toda a comunidade educativa do noso centro concentrouse diante dun pequeno espazo verde que se salvou do lume, como acto simbólico de protección do mesmo, e como xeito de expresar a nosa repulsa ó acontecido nos últimos días, onde miles de hectáreas de bosque quedaron calcinadas, moitas familias perderon todo o que tiñan, e mesmo varias vidas humanas atoparon un tráxico final.

Nese acto simbólico procedeuse a gardar un minuto de silencio e á lectura dunhas verbas redactadas por un grupo de alumnos/as do centro:

"Hoxe coma onte as bagoas sáennos negras pola cinza da desgracia que chega á nosa terra, esta vez en forma de lume que arrinca a vida e o verde do noso entorno, e déixanos impotentes ante o seu poder de destrución.

Aínda que a tristura e a rabia está en todos os corazóns aquí presentes e en todos os que están espallados pola nosa xeografía, é agora mais que nunca cando temos que ser fortes, fortes por nos mesmos e pola nosa comunidade, que precisa de traballo mais tamén de sorrisos, non podemos caer na desesperación ou na desidia, todos e todas podemos, e mais debemos, colaborar para remediar e evitar que se repita esta situación.

E hoxe coma onte:

“... Anque en son de festa alegre

á gaitiña se oia
eu podo dicirche
non canta que chora”

E hoxe coma onte voltamos a dicir:

¡Nunca mais!"

AGRADECEMENTO

Na mañá do pasado domingo 15 de outubro o incendio do monte da Virxe da Rocha afectou ao noso centro. Afortunadamente o edificio non sufriu danos mais as chamas asolaron a finca.

Estas graves consecuencias non foron maiores grazas ao esforzo de todas as persoas que colaboraron na extinción do lume e na protección do edificio para evitar que este se reiniciase.

Dende aquí queremos expresar o noso recoñecemento e a nosa gratitude a todas elas. Especialmente, a Sergio e Cristian, a Teresa e a súas fillas, a Emilio, a Puri e a Manuel, a Jose Antonio, aos representantes do Concello que estiveron colaborando con nós (o Concelleiro de Medioambiente Raúl, a Concelleira de Educación Beatriz e a Teniente de Alcalde María) e a todas as familias e alumnado que tamén se sumaron.

A Dirección

Listaxe de libros de texto , curso 2017/18

Envíamos relación de libros de texto para o curso 2017/18.

NOVO Nº DE TELÉFONO DO IES

Comunicamos que o novo nº de contacto do IES é o 886110127 e o nº de fax o 886110138.

Enderezo do centro:

IES 1º de Marzo
           Virxe da Rocha, 20
          36300 - Baiona. Pontevedra.

Teléfono:

Tfno.- 886110127 Fax.- 886110138Enderezo electrónico:

BIBLIOTECAS ESCOLARES

Bibliotecas escolares de Galicia

« Novembro 2017 »
LunMarMérXovVenSábDom

FSE

Autorizada operación FSE curso 2016/17 para FP Básica     abrir aquí

Autorizada operación FSE curso 2016/17 para itinerarios 3º e 4º ESO     abrir aquí

Pais/Nais

Normalización lingüística