Buzón suxestións

Intercambio con Pornic

Carta ás familias participantes no intercambio con Pornic

 

Estimadas familias,

Despois da reunión do pasado luns 27 de xuño, onde fostes moitas as que mostrastes interese para que os voso/as fillo/as poidan poñer en práctica os seus coñecementos do idioma e tomar contacto cos costumes do país, chegou o momento de formalizar a reserva de prazas.

Dado o éxito da convocatoria, hai máis alumnado e familias interesadas que prazas dispoñibles: o instituto francés dispón finalmente de 22 prazas, polo que o criterio de selección será con prioridade o alumnado de 2ºBacheralato, segundo o establecido no Doc do centro, e por sorteo o resto do alumando.

En Francia xa están ultimando os requisitos administrativos, e pola nosa parte debemos reservar coa maior celeridade os vos de avión para que os prezos sexan os máis económicos posibles.

Polo que solicito que cubrades, o máis axiña posible, o modelo de autorización que se vos axunta.

Para facer efectiva a reserva cómpre facer entrega da cantidade de 100 euros, mencionada na pasada reunión. Neste modelo de autorización indícasevos un número de conta que corresponde ó do IES, onde tedes que ingresar os 100 euros. É importante que á hora de facer o ingreso na conta bancaria, no asunto debedes poñer Intercambio a Pornic , e na persoa que realiza o ingreso nome e apelidos do alumno/a, porque os billetes de avión son nominativos.

Se fose necesario facer sorteo porque segue habendo máis persoas interesadas que prazas dispoñibles, eses 100 euros de formalización de reserva serían devoltos ás familias que non saíran beneficiadas do sorteo.

E como último punto importante é facer o ingreso entre o luns 4 de xullo e o venres 8 de xullo da vindeira semana. O sorteo, en caso de ser necesario , sería público e realizaríase o luns 11 de xullo.

 

Un cordial saúdo,

 

Enlace ao Modelo de Autorización 

MATRÍCULA EXTRAORDINARIA ABAU - XULLO 2022. INFORMACIÓN

INFORMACIÓN ABAU EXTRAORDINARIA (só alumnado que se matricula por primeira vez)

DÍA 27 DE XUÑO: recollerán os impresos en secretaría ás 9:15 horas

Día de matrícula en secretaría : 29 de xuño de 9 a 11 horas

Enlace da web para descargar os impresos de matrícula da ABAU calendario das probas (sen publicar ainda) etc:    https://ciug.gal

Achegamos información sobre o pago do título e o da ABAU, calendario e oficio da ABAU

 

 

CALENDARIO E INSTRUCIÓNS PARA A MATRÍCULA DO CURSO 2022/23. INSTRUCIÓNS FIN DE CURSO

Lembramos que o luns, 27 de xuño, o alumnado devolverá os libros e ordenadores prestados e a continuación os titores entregaranlles o boletín de notas na aula correspondente. Na conserxería pedirán o sobre de matrícula.

Achegamos arquivos coa información: horario de entrega de notas e o calendario de matrícula.

AVISO para o alumnado de ciclo superior:

Alumnado de 1º de CS: recollerán en secretaría (27/6) a folla de matrícula para 2º curso

Alumnado de 2º de CS: recollerán (27/6) en secretaría o impreso de taxas de título  en secretaría.

Calquera incidencia, consulten en secretaría.

DOG 17 de xuño polo que se convocan axudas económicas para alumnado de FP en fase de prácticas

Prazo:  do 18 de xuño ao 18 de xullo

Listaxe provisional: 19 de xullo

Listaxe definitiva: 29 de xullo

Informará a titora da FCT ao alumnado interesado

Achegamos no arquivo toda a información ao respecto.

PRAZOS ADMISIÓN DE CICLOS EN GALICIA. DO 23 DE XUÑO ATA ÁS 13:00 H. DO 5 DE XULLO

Publicada a convocatoria de admisión aos ciclos medios e superiores, PF dual e para réxime de adultos .Curso 2022/23.

O enlace para informarse sobre a oferta, o proceso de admisión e solicitar praza é o seguinte:

http://www.edu.xunta.gal/fp/informacion-xeral

Ordes de actualización da oferta de formación profesional para o curso 2022-23 e actualizacións de documentos de admisión

 
 

Achegamos calendario cos prazos.

CONVOCATORIA DE PRAZAS DE ALOXAMENTO EN RESIDENCIAS. UNIVERSIDADE DE SANTIAGO. PÁXINA DE INFORMACIÓN SOBRE RESIDENCIAS NA UNIVERSIDADE DE VIGO

UNIVERSIDADE DE SANTIAGO:

Convocatorias Curso 2022/23

 

 Enlaces

 

 

 

ENLACE SOLICITUDE: https://www.usc.gal/es/servizos/oiu/aloxest.html.

NOTA: comproben que a convocatoria sexa para o vindeiro curso: 2022/23

UNIVERSIDADE DE VIGO

Páxina de información sobre residencias :

https://www.uvigo.gal/campus/vantaxes/aloxamento

 2
VICERREITORÍA DE ESTUDANTES ECULTURA
Servizo de Axudas e Servizos ao Alumnado
Pavillón Estudantil,1º andar
Campus Vida. 15782 Santiago de Compostela
Tfno.: 881 814 574 / 881 815 246
Correo-e: sur@usc.es
Web: http://www.usc.es/sur


3. SOLICITUDES, LUGAR E PRAZO DE PRESENTACIÓN

Solicitude

A solicitude deberá cumprimentarse no formulario accesible por vía telemática que figura na páxina web:

http://www.usc.es/gl/servizos/sur/convocatorias.html

Os/as estudantes de nova admisión poderán solicitar praza para o grupo I e para o grupo II marcando as
dúas opcións no mesmo impreso.

Presentarase unha única solicitude por persoa, agás no caso de solicitar praza nos dous campus (un
formulario para Santiago e un formulario para Lugo).

Lugar

As solicitudes presentaranse a través da páxina web citada no parágrafo anterior. Os/as estudantes e
demais membros da USC poderán asinar a solicitude coas súas credenciais de usuario e contrasinal da
USC.

O resto das persoas interesadas poderán asinar cun dos sistemas de firma electrónica aceptados pola USC
(certificado electrónico: DNIe, FNMT ou Cl@ve).

A solicitude darase por presentada cando, unha vez asinada, se xere o resgardo correspondente.

Prazo de presentación

O prazo de solicitude permanecerá aberto dende o día da publicación ata as 14.00 horas do 28 de xuño
de 2022

Para máis información, podes contactar coa Sección de Información ao Estudantado (SIE)

Campus de Vigo​​​​​​
sie@uvigo.gal
+34 986 813 630

Campus de Ourense
asc-ou@uvigo.gal
+34 988 387 102

Campus de Pontevedra
asc-po@uvigo.gal
+34 986 801 949
+34 986 801 955

 

AVISO: ALUMNADO DE ABAU

A partires do luns, 30 de maio, poden recoller en secretaría o certificado de bacharelato e o historial académico o alumnado que rematou o curso.

______________________________________________

DEVOLUCIÓN TAXAS ABAU

Achegamos aviso da CiUG en relación á solicitude de devolución de taxas aboadas INDEVIDAMENTE

EN RELACIÓN AO ENVIO DE SOLICITUDES DE DEVOLUCIÓN DE PREZOS PÚBLICOS DAS ABAU:

1.-As solicitudes coa documentación correspondente deberán presentarse en ciug@ciug.gal

2.- O alumno, terá que presentar unha instancia, onde figuren os seus datos persoais, número de conta para a devolución e o motivo da mesma. Ademais do xustificante da matrícula das ABAU

 

CAUSAS QUE DAN DEREITO Á DEVOLUCIÓN:

1.-PAGAMENTO DUPLICADO: Deberase adxuntar á instancia un PDF cos xustificantes do aboamento.

2.-FILLO OU FILLA DE  TRABALLADORES DO SUG QUE FIXERAN O PAGAMENTO ESTANDO EXENTOS: Deberase adxuntar un PDF do libro de familia, e unha certificación da Universidade do traballador con dereito á exención.

3.-RELACIONADOS COA SAÚDE: Deberase adxuntar PDF do certificado médico

4.-CALQUERA OUTRO MOTIVO CONTEMPLADO NA NORMATIVA DAS UNIVERSIDADES DO SUG

 

NON PROCEDERÁ NINGUNHA DEVOLUCIÓN CANDO AS CAUSAS QUE A MOTIVEN SEXAN IMPUTABLES AO INTERESADO.

 

O prazo para a convocatoria ordinaria remata o día 13 de xuño, para a convocatoria extraordinaria o día 22 de xullo

 

 

O Presidente da CIUG

Celso Rodríguez Fernández

 

O Boletín Oficial do Estado publicou o 18 de maio de 2022 a convocatoria oficial de becas para alumnos con necesidade específica de apoio educativo no curso académico 2022-2023.

Enlace para solicitar a beca:

A convocatoria destas axudas para o curso 2022 - 2023 publicouse o 18 de maio de 2022.

Poderá pedirse dende o 19 de maio ata o 30 de setembro de 2022, pero non o deixedes para o derradeiro día, porque tes que imprimir o PDF e presentalo no IES antes desa data.

Solicitud

Plazo de presentación de solicitudes

  • Desde el 19 de mayo de 2022
  • Hasta el 30 de septiembre de 2022

Plazo de presentación de solicitudes abierto

 

 https://www.becaseducacion.gob.es/portada.html

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR E ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO

 Orde do 29 de abril pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR, PARA ALUMNADO DE ESO.

Acceso á aplicación : https://www.edu.xunta.gal/fondolibros

Prazo ata o 22.06.2022, tanto sea presentación  no centro ou a través da sede electrónica

Lugar de entrega presencial: conserxería do IES

Horario:

De luns a venres de 9:00 a 13:30

Tamén os luns: de 16:00 a 18:00 horas

RESOLUCIÓN DEFINITIVA DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2022/23. ESO/BAC

Publicado no taboleiro da secretaría a relación definitiva de admitidos para o curso 22/23

Distribuir contido

Iniciar sesión

Equipo de Dinamización da Lingua Galega

Logo Equipos Dinamización da Lingua Galega

AULA DE IGUALDADE

EN CONSTRUCCIÓN

(Proximamente máis información)

Profesorado

Normalización lingüística

Contratos-Programa

Contratos-Programa 2016-17

Guardar

Guardar

e-CRSM Consumo Responsable nas Sociedades Modernas

O IES Primeiro de marzo traballou durante o curso académico 2020/21 no plan proxecta Galicons. Este proxecto é o froito do traballo levado a cabo por 3º da ESO, 4º da ESO e 1º de Bacharelato. O produto obtido é un blog repleto de ilusión, creatividade, e sobre todo moito traballo do noso alumnado.

 

Plan Recupera. Contrato programa

PLAN RECUPERA

Curso 2021/22

ARCO: 1º trimestre

Niveis: 1º, 2º, 3º ESO e 1º FPB

PROA+: Curso completo

Niveis: 4º ESO

Probas Libres FP (Animación Sociocultural e Turística)

Plan COVID 2021/22

Plan COVID 21/22

Rógase extremen as precaucións ante o COVID-19

O pasado 1 de marzo de 2022, tras a valoración da situación epidemiolóxica actual por parte das diferentes comunidades autónomas, a Comisión de Salud Pública del Consejo Interterritorial del Sistema Nacional de Salud chegou a un acordo a partir do cal se elimina a recomendación de corentenar aos contactos estreitos a nivel comunitario.

Tendo en conta que os centros educativos non se enmarcan como ámbitos vulnerables, as actuacións a seguir neles serán as mesmas que a poboación xeral en canto á identificación e manexo de contactos estreitos: NON se realizará identificación dos contactos estreitos na poboación xeral serán opropios casos os que deben informar aos seus contactos estreitos do diagnóstico de COVID para que extremen as medidas de prevención.

A definición de contacto estreito e o prazo para identificar contactos estreitos mantense, polo que comeza 2 días antes da data de inicio de síntomas (ou da toma de mostra nos casos asintomáticos) e remata no momento que comeza o illamento do caso positivo.

En relación ao uso da plataforma EduCovid:

  • Os casos confirmados seguirán rexistrándose en EduCovid

  • Os contactos estreitos do ámbito educativo NON se identificarán, polo que non se rexistrarán no EduCovid

Data implantación en Galicia: luns 7 de marzo de 2022

Actuación ante contactos estreitos identificados antes da implantación deste acordo: suspenderanse as medidas de corentena/vixilancia indicadas previamente e pasaran a aplicarse as medidas recollidas neste documento.

Recomendacións preventivas para contactos estreitos da COVID-19 a partir do 7/3/22: https://www.sergas.gal/Saude-publica/Recomendacions-preventivas-contactos-estreitos

 

Plan de Convivencia

Aprobado polo Consello Escolar Curso 2020/21

Plan de Convivencia

FORMACIÓN PROFESIONAL

Programacións

BIBLIOTECAS ESCOLARES

Bibliotecas escolares de Galicia

Guardar

Guardar

Guardar

Eventos

« Xullo 2022 »
LunMarMérXovVenSábDom
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

PLAN PROXECTA

Guardar

Guardar

FSE

http://www.conselleriadefacenda.es/documents/10433/78129/00_azul+EUROPA.png/d1c76e38-9c17-400d-87bf-3bc60e5c64a4?t=1445862635503?t=1445862635504Autorizada operación FSE curso 2020/21 para PMAR     abrir aquí

Guardar