Taboleiro

DÍA DA BIBLIOTECA ESCOLAR

Dende 1997 celébrase o Día da Biblioteca o 24 de outubro, una conmemoración impulsada pola Asociación de Amigos del Libro Infantil y Juvenil á que se foron sumando, xa dende hai algún tempo, o propio Ministerio de Cultura e todas as administracións autonómicas.

As bibliotecas escolares galegas teñen como lema para este curso 2019/2020, BIBLIOTECA ESCOLAR, VIVEIRO DE CIDADANÍA, que conta cunha imaxe propia creada por Óscar Villán, quen interpreta o lema e nos ofrece unha imaxe múltiple e evocadora de diversas situacións que unha biblioteca escolar pode facilitar.

A biblioteca do Ies Pedro Floriani celebrou o seu día ofrecéndolle ao alumnado de 1º e 2º de ESO unha serie de actividades lúdicas.

OS MARTES, HORA DE LER

Durante este trimestre levaremos a cabo a "Hora de Ler" os martes cambiando cada semana de sesión en Secundaria e FP Básica.

Nas aulas hai caixas decoradas polo alumnado de 3º de ESO con propostas de lecturas para quen non teña libro. As propostas son moi diversas: ficción, banda deseñada, ciencia, tecnoloxía, historia...

Esperamos que disfrutedes a tope desta actividade!

COMEZAN OS CLUBS DE LECTURA

Este curso contamos con catro clubs de lectura que darán comezo ao longo do mes de outubro coa seguinte distribución:

7 de outubro: 1º e 2º ESO / FP Básica HEDWIG

14 de outubro: 3º e 4º ESO / LAURIÓN

21 de outubro: Bach, Ciclos, Adultos / ATENEA

28 de outubro: Lectura fácil

REUNIÓN INFORMATIVA COAS FAMILIAS

O vindeiro luns 7 de outubro terá lugar a xuntanza coas familias de principio de curso no Salón de Actos do Instituto no seguinte horario:

• 18:30: 1º ESO
  • 19:00: 2º e 3º ESO
  • 19:30: 4º ESO e 1º Bacharelato
  • 20:00: 1º e 2º FP Básica

Agardámosvos!

CALENDARIO ESCOLAR 2019/2020

HORARIO INICIO DO CURSO 2019/20

PRESENTACIÓNS DÍA 16 DE SETEMBRO DE 2019

1º e 2º ESO

11:30-12:00 h

AULAS

3º e 4º ESO

12:00-12:30 h

1º e 2º BACH, CICLOS FP
  e 2º FPB

12:30-13:00 h

O ALUMNADO TERÁ EXPOSTAS

NA ENTRADA DO INSTITUTO

AS LISTAS PARA LOCALIZAR A SÚA AULA E TITOR/A

Nota: A hora de saída é aproximada.

LISTAXE PROVISIONAL FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS DE MATERIAL

Xa están publicadas no taboleiro de anuncios do centro, as listaxes provisionais das solicitudes do fondo solidario de libros de texto e axudas de material así como o período de reclamacións.

Horario de 9:00 a 13:00 horas.

CALENDARIO EXAMES DE SETEMBRO

Publicamos o calendario de datas e horas de exames de setembro.

A entrega de notas será o xoves día 5 de setembro ás 11:00 horas.

Reclamacións: 5 e 6 de setembro.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019-2020

Preme na seguinte ligazón para ver o listado dos libros de texto para o vindeiro curso.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2019/2020

Orde do 20 de xuño de 2019 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2019/20 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Orde do 20 de xuño de 2019 (DOG)

Ver calendario