PRAZOS DE ADMISIÓN PARA FORMACIÓN PROFESIONAL

Información xeral de admisión. Curso 2019/2020

As ensinanzas de formación profesional conducentes á obtención dos títulos de técnico e de técnico superior están organizadas en ciclos formativos de grao medio e de grao superior, respectivamente

Para realizar estudos nos centros docentes sostidos con fondos públicos é necesario, ademais de cumprir os requisitos de acceso, participar nun proceso de admisión.

Este proceso establece un sistema de prioridades na adxudicación de prazas para cada centro educativo e para cada ciclo formativo (e, de ser o caso, de cada módulo profesional), así como os prazos de presentación de solicitudes e de formalización da matrícula.

Pasos a seguir para participar no proceso de admisión a ciclos:

1. Durante os períodos de solicitude establecidos (cumprindo os requisitos de acceso), utilizar o asistente informático para xerar unha solicitude web.
  2. No caso de ser necesario, levar dentro do período establecido, a solicitude web xerada co asistente informático a validar a un centro con oferta de FP sostida con fondos públicos.
  3. Consultar as listaxes de solicitudes (provisional e definitiva) e as de adxudicación nas datas sinaladas no calendario de admisión.
  4. No caso de ter adxudicación, durante o periodo establecido matricularse ou renunciar (a renuncia so é necesaria no caso do réxime ordinario).

CONVOCATORIA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA 2019/2020

Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20

O prazo de presentación de solicitudes rematará o día 21 de xuño de 2019.

Máis información:

ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN

Desde o venres día 1 e ata o 20 de marzo permanecerá aberto o prazo de solicitude de admisión nos centros escolares para o vindeiro curso 2019/20.
Este procedemento vai dirixido a todo o alumnado que entra por primeira vez no sistema educativo, así como aos de Infantil, Primaria, ESO e de Bacharelato que desexan cambiar de centro escolar, sempre que haxa prazas dispoñibles.
Os trámites poden realizarse vía telemática na aplicación informática creada para tal fin: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado
Segundo o sorteo público efectuado, no caso de empate de puntuación para unha mesma praza, as letras de desempate son “E” e“C” para o primeiro apelido e “U” e “P” para o segundo.

ACTIVIDADES DE FORMACION EN LINGUAS ESTRANXEIRAS

Orde do 4 de febreiro de 2019 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

O prazo para a presentación de solicitudes será dun mes, contado a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia.

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se refire na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle.

Enlace á Orde do 4 de febreiro de 2019 (DOG)
Enlace ao Extracto da Orde do 4 de febreiro de 2019 (DOG)

COMEZA O PROA

O martes 12 de febreiro comeza as clases do Programa de Reforzo, Orientación e Apoio (PROA) que solicitamos á Xunta de Galicia dentro dos contratos programa. Desenvólvese exclusivamente pola tarde, en concreto os martes e os xoves, con persoal externo ao centro.

Este ano teremos este reforzo para 1º e 2º da ESO no seguinte horario:

1º ESO: Martes e xoves de 16:30 a 18:30 h.

2º ESO: Martes e xoves de 18:30 a 20:30 h.

Este é un programa que dou moi bos resultados o curso pasado. Volve con nós a profe María Ageitos, que xa estivo no centro o curso pasado. Benvida, María, estamos moi contentos que volvas a traballar con nós!!! Moita sorte!!

Resultado de imaxes para contratos programa plan proa Resultado de imaxes para plan PROA 2019

SOLICITUDE DE RESERVA DE ALUMNADO EN CENTROS ADSCRITOS

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2019/2020

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición:

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 1 de febreiro de 2019 inícianse os trámites do procedemento, coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

O prazo de solicitudes abranguerá do 1 ao 15 de febreiro, ambos incluídos.

A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso.

Máis información aquí.

CALENDARIO PROBAS ACCESO A CICLOS DE FP

Publicamos adxunto o calendario de probas de acceso a ciclos medios e superiores de Formación Profesional Convocatoria 2019.

INICIO DOS MÓDULOS II E IV DA ESA

O vindeiro mércores 6 de febreiro comezarán o módulo II e o módulo IV correspondentes ao segundo cuadrimestre da Educación Secundaria de Adultos (ESA).
logo adultos xunta

NORMAS DE ORGANIZACIÓN, FUNCIONAMENTO E CONVIVENCIA

nofc

No arquivo adxunto está o documento que recolle as Normas de Organización, Funcionamento e Convivencia do IES Pedro Floriani, aprobadas en xuño de 2018.

ÁBRESE O PANO!

Como unha metáfora de reinicio das clases neste novo trimestre, estreamos pano no salón de actos.

The show must go on!