FORMALIZACIÓN MATRICULA CICLO MEDIO/SUPERIOR

O día 19 de xullo sairá publicada na web ciclos admisión a listaxe das prazas adxudicadas a cada alumno de ciclos (medio e superior).

Aquelas persoas que teñan dúbidas ou dificultades para formalizar a matrícula de xeito telemático na citada páxina web poderán acudir a secretaría do centro para realizala no seguinte horario:

19-21 de xullo, de 09:00 - 13:00

22 de xullo, de 09:00- 12:00

Admisión Formación Profesional 2022-2023 (Renucia ou Matrícula)

Dirección Xeral de Formación Profesional Admisión Formación Profesional 2022-2023

- Réxime ordinario Instrucións do procedemento vía web para:

- Solicitar/reservar matrícula

- Renunciar á praza adxudicada

INSTRUCIÓNS EN FICHEIRO ADXUNTO

RESOLUCIÓN PROVISIONAL ADMITIDOS E EXCLUÍDOS AXUDAS MATERIAL ESCOLAR

Publicouse a Resolución provisional de axudas para cheque escolar.

O listado de alumnado que foi e non foi admitido está publicado no taboleiro do centro.

A Consellería estableceu dous días para presentar reclamacións.

Os únicos motivos de exclusión nesta listaxe foron os quese relacionan a continuación:

• Motivos de renda (22)

• Non cursar ESO no curso 22 23 (2)

• Non presentar presencialmente o impreso de solicitude asinado. (1)

A listaxe definitiva publicarase o 22 de xullo. As familias poden pasar a recoller o seu vale no centro escolar entre as 10:00h e as 12:00 desde 22 ao 29 de xullo, agás sábado e domingo. Os que non se recollan nestas datas entregaranse en setembro.

POR MOTIVOS DE CONFIDENCIALIDADE E PROTECCIÓN DE DATOS NON PODEMOS PROPORCIONAR INFORMACIÓN TELEFÓNICA SOBRE AS LISTAXES.

ADMISIÓN FORMACIÓN PROFESIONAL CICLOS

O venres 8 a consellería publicará as listaxes provisionais de solicitudes admitidas e excluídas do réxime ordinario, a través da páxina web. https://www.edu.xunta.gal/ciclosadmision/

Coa publicación das listaxes inícianse os correspondentes períodos de reclamación.

Achégase a información e instrucións para a realización e xestión das reclamacións que este ano, ao igual que se fixo o ano pasado, os solicitantes teñen que realizar utilizando o asistente web obrigatoriamente.

Tamén se achegan as instrucións para acceder ao CPC (código persoal de consulta).

Toda a información está dispoñible na páxina Ciclosadmisión e no portal de FP.

Formalización Matrícula 1º ESO

AMPLIACIÓN PRAZO MATRÍCULA 1º ESO

Debido a que nalgúns colexios de primaria aínda non remataron os procesos de fín de curso, ampliamos a data de entrega dos impresos de matrícula ata o 30 de xuño.

Para formalizar a matrícula para 1º de ESO, deberá entregar o impreso de matrícula cuberto e a documentación que se indica, na secretaría deste centro.

Recolleremos os impresos dende o 23 ata o 28 de xuño o 30 de xuño de 10:00 a 13:00 h.

Achéganse instrucións e impreso de matrícula

FORMALIZACIÓN MATRICULA CICLOS E BACHARELATO CURSO 2022_23

MATRÍCULA CICLOS

CICLOS MEDIOS e CICLO SUPERIOR

A solicitude de admisión para primeiros cursos debe facerse vía web, clica neste enlace á paxina oficial onde atoparás toda a información.

Impreso matrícula segundos cursos

CICLOS BÁSICOS

Resolución do 26 de maio do 2022. Será o Centro de orixe o encargado de recoller e cargar os datos

Enlace á pax oficial da Xunta onde atoparás toda a información

LEMBRAR AO ALUMNADO E ÁS FAMILIAS QUE:

• O ALUMNADO REPETIDOR TAMÉN DEBE FORMALIZAR A SÚA SOLICITUDE DE MATRÍCULA NO CENTRO NO CASO DE QUE QUEIRA REPETIR O CURSO.

MATRÍCULA  1º BACHARELATO LOMLOE

DATAS: do 27 de xuño ao 6 de xullo entre 10:00h e 13:00h, na secretaría do IES.

Achegamos impreso de matrícula para cumprimentar cos datos requiridos, no ficheiro adxunto.

Pódense tamén recoller os impresos na Conserxería e presentalos na Secretaría do IE

Achegamos tamén táboa de ponderacións abau das materias dos cursos pasados (Lomce).

IMPRESOS

CONVOCATORIA PREMIOS EXTRAORDINARIOS ESO

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR

O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxecto educación dixital (E-DIXGAL) no curso 2022/23 está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, terá dereito á axuda para adquirir material escolar, así como ás establecidas nas disposicións adicionais primeira e segunda, se reúne os requisitos establecidos na orde que se achega como documento adxunto.

O prazo para presentar solicitudes rematará o día 22 de xuño de 2022 (este incluído)

A contía da axuda para adquirir material escolar destinado a alumnado matriculado en ESO con renda per cápita familiar igual ou inferior a 6.000 € será de 50 €.

O alumnado que estea en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia, o alumnado de EE ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65 % será beneficiario desta axuda con independencia da renda.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (ED330B-anexos I e II) dispoñible na aplicación fondolibros:

https://www.edu.xunta.es/ fondolibros a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal

Opcionalmente, poderá presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

BACHARELATO ARTES PLÁSTICAS, DESEÑO E IMAXE

Estimadas familias,

para toda a comunidade educativa, e especialmente para a tranquilidade das familias que solicitaron praza no noso centro, informamos que xa podemos confirmar que o bacharelato de Artes Plásticas, Imaxe e Deseño comezará a ser impartido no IES Pedro Floriani o vindeiro curso escolar 22/23.

O IES Pedro Floriani contará, por tanto, con tres liñas de bacharelato.

Un afectuoso saúdo,

A Dirección