Skip to Content

Impresos

RECLAMACIÓNS DE CUALIFICACIÓNS CURSO 2023/2024

As reclamacións ás cualificacións das avaliacións finais levaranse a cabo de acordo co disposto na normativa vixente para cada unha das ensinanzas impartidas no instituto:

 

 

Convocatoria ordinaria 2º bacharelato

Trámites e actuacións

 

Prazo

 

 

Revisión no centro

Solicitude revisión no centro das cualificacións finais

20 e 21 de maio de 2024

Resolución da revisión no centro e comunicación á persoa interesada

Data límite:

22 de maio de 2024

 

 

 

Reclamación ante a

Dirección

Territorial

Solicitude de reclamación ante a Dirección Territorial

(se persiste o desacordo)

 

23 e 24 de maio de 2024

Comunicación a inspección educativa da relación de alumnado que presentou reclamación para elevar á Dirección Territorial

 

Data límite:

24 de maio de 2024

Envío de expediente á Dirección Territorial (a través da sede electrónica)

Data límite:

27 de maio de 2024

 

  • No caso de 2º de Bacharelato e pendentes de 1º de Bacharelato, o calendario de reclamacións na convocatoria EXTRAORDINARIA é o seguinte:

 

 

Convocatoria extraordinaria 2º bacharelato

Trámites e actuacións

 

Prazo

 

 

Revisión no centro

 

Solicitude de revisión no centro das cualificacións finais

 

17 e 18 de xuño de 2024

Resolución da revisión no centro e comunicación á persoa interesada

Data límite:

19 de xuño de 2024

 

 

 

Reclamación ante a

Dirección

Territorial

Solicitude de reclamación ante a Dirección Territorial

(se persiste o desacordo)

 

20 e 21 de de xuño de 2024

Comunicación a inspección educativa da relación de alumnado que presentou reclamación para elevar á Dirección Territorial

 

Data límite:

21 de xuño de 2024

Envío de expediente á Dirección Territorial (a través da sede electrónica)

Data límite:

24 de xuño de 2024

Impresos

Actividades

  • Modelo Ac1:  Comunicado da actividade ao profesorado
  • Modelo Ac2:  Autorización dos pais e nais para varios días.
  • Modelo Ac3:  Proposta de actividades polos departamentos.
  • Modelo Ac4:  Autorización de utilización de imaxe de menores de idade
  • Modelo Ac5:  Autorización de saída

Alumnado

  • Modelo Al1:  Instancia.
  • Modelo Al2:  Xustificación de faltas do alumnado.
  • Modelo Al3:  Ficha incidencia do alumnado.
  • Modelo Al4:  Autorización do alumnado para entregar os seus datos ás empresas.

Departamentos

Inventarios

Profesorado

  • Modelo Prof1:  Ficha envío á aula de convivencia.
  • Modelo Prof2:  Comunicación de incumplimento das normas.
  • Modelo Prof3: Acta de elección de delegado/a.
  • Modelo Prof4: Solicitude de apercibimento de perda do dereito á avaliación continua (entregar ao titor/a).
  • Modelo Prof5:  Solicitude de permiso dirixido ao director/a.
  • Modelo Prof6:  Folla axuste de horario.
  • Modelo Prof7:  Solicitude de permiso para asistir a actividades de formación.
  • Modelo Prof8:  Solicitude de permiso ou licenza dirixido ao Xefe/a do departamento territorial da Consellería.
  • Modelo Prof9:  Comunicado de abandono dunha materia.
  • Modelo Prof10:  Notificación de expulsión á aula de convivencia.
  • Modelo Prof11: Solicitude de intervención do departamento de orientación

Titorías

  • Modelo Tit1: Xustificación de faltas do alumnado.
  • Modelo Tit2: Autorización de saída.
  • Modelo Tit3: Autorización dos pais para varios días
  • Modelo Tit4: Autorización de utilización de imaxe de menores de idade.
  • Modelo Tit5: Acta de elección de delegado.
  • Modelo Tit6: Apercibimento de baixa de oficio.
  • Modelo Tit8: Apercibimento de perda do dereito á avaliación continua.
  • Modelo Tit9: Proposta de perda do dereito á avaliación continua (Bacharelato).
  • Modelo Tit10: Proposta de perda do dereito á avaliación continua (entregar en xefatura de estudos).

Reclamacións

  • Modelo R1: Impreso para a reclamación de notas finais
Distribuir contido


by Dr. Radut