« Novembro 2018 »
LunMarMérXovVenSábDom

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Circular informativa para as familias na seguinte ligazón.

Poden consultar os censos de familia na Secretaría do centro.

TORNEO INTERNACIONAL DE JUDO "VILLA DE AVILÉS"

Esta fin de semana estase a celebrar o Torneo Internacional de Judo "Villa de Avilés", no que participan 12 deportistas do Concello de Oleiros, entre eles numerosos alumnos do noso centro. Desexámoslle éxito a todos e, moi especialmente, ao noso alumnado.

VISITA AO MUNCYT

O martes 23 de outubro, os alumnos de Tecnoloxía de 4º de ESO visitaron o MUNCYT (Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía), na Coruña. Participaron en diferentes talleres de electricidade e electrónica e montaron diversos circuítos, entre outros dunha radio, que funcionou perfectamente e na que foron capaces de sintonizar diferentes emisoras. Tamén visitaron a sala de robots, o Jumbo e a sala de grandes inventos, onde puideron ver desde un acelerador de partículas ata unha enorme “computadora” dos anos 40. Un verdadeiro paseo polo mundo da tecnoloxía que foi do agrado de todos.

MUNCYT1

Visita á Casa do Queixo

O pasado luns, 15 de outubro, os máis novos do centro compartiron xogos, actividades e bocadillo na granxa-escola Casa do Queixo, en Sobrado dos Monxes; unha excelente maneira de coñecerse mellor e de desfrutar do comezo do outono.

Curso 2018-19

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Mañá martes 30 de outubro, ás 12:00 horas, terá lugar no despacho de Dirección o sorteo público para a designación dos membros da Xunta Electoral (Titulares e Suplentes).

Resolución do 25 de setembro de 2018, conxunta da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares dos centros docentes sostidos con fondos públicos. (DOG, 08/10/2018).

Listados de libros de texto para o curso 2018/19

Nos seguintes enlaces pódese consultar a relación dos libros de texto para o curso 2018/19

Fondo solidatio de libros de texto

Nos seguintes enlaces pódese acceder á información relativa ao fondo solidario de libros de texto.

Entrevista en Radiovoz ao alumno de 2º BAC A Miguel Plaza López

O periodista Pablo Portabales entrevistou no seu programa de radio a algúns dos alumnos e alumnas con mellores expedientes académicos da comarca. Entre eles estaba Miguel Plaza López, alumno do María Casares.

Neste enlace podedes acceder á entrevista.

¡Noraboa a Miguel e todo o alumnado que superou as probas ABAU!