« Septembro 2018 »
LunMarMérXovVenSábDom

PRESENTACIÓN DO ALUMNADO FPB

O alumnado de 1º e 2º de FPB debe acudir á presentación do curso 2018-2019 o vindeiro luns 24 de setembro ás 12:30 horas.

O martes 25 de setembro comenzarán as clases no horario habitual.

Presentación do alumnado - Transporte escolar

Listado provisional do alumnado con dereito a transporte escolar na seguinte ligazón.

O luns 17 de setembro e o martes 18 de outubro as sesións de presentación do alumnado rematarán ás 12:00 horas.

O mércores día 19 de setembro o alumnado inciará o curso escolar 2018-2019 co horario habitual.

CURSO 2018-2019 PRESENTACIÓN DO ALUMNADO

1º ESO   Luns 17 de setembro ás 10:00 horas

2º ESO   Luns 17 de setembro ás 11:00 horas

3º ESO   Martes 18 de setembro ás 10:00 horas

4º ESO   Martes 18 de setembro ás 11:00 horas

1º BACH  Martes 18 de setembro ás 9:30 horas

2º BACH  Martes 18 de setembro ás 9:00 horas

Transporte escolar:

• Eliseo Pita. Luns 17 e Martes 18 de setembro ás 9:30 horas
  • Cal Pita. Lunes 17 e Martes 18 de setembro ás 9:45 horas

Aberto o prazo de solicitude de Becas do MECD

Becas para o alumnado que curse Bacharelato no curso 2018-2019. Prazo de solicitude dende o 17 de agosto ata o 1 de outubro.

Acceso no seguinte enlace

Becas para o alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo no curso 2018-2019. Prazo de solicitude dende o 15 de agosto ata o 27 de setembro. Acceso no seguinte enlace

Listados de libros de texto para o curso 2018/19

Nos seguintes enlaces pódese consultar a relación dos libros de texto para o curso 2018/19

Fondo solidatio de libros de texto

Nos seguintes enlaces pódese acceder á información relativa ao fondo solidario de libros de texto.

Entrevista en Radiovoz ao alumno de 2º BAC A Miguel Plaza López

O periodista Pablo Portabales entrevistou no seu programa de radio a algúns dos alumnos e alumnas con mellores expedientes académicos da comarca. Entre eles estaba Miguel Plaza López, alumno do María Casares.

Neste enlace podedes acceder á entrevista.

¡Noraboa a Miguel e todo o alumnado que superou as probas ABAU!

RECOÑECEMENTO DA USC AOS MELLORES EXPEDIENTES ACADÉMICOS

Onte, a Universidade de Santiago rendeu unha merecida homenaxe a todos os alumnos e alumnas galegos que obtiveron unha media superior a 9 entre o Bacharelato e a fase xeral das ABAU.

Entre eles, tivemos o orgullo de contar cos nosos alumnos Noa Blanco Buela, Sofía González Pérez, Carlos Lamas Rodríguez, Núria Mexuto Bautista, Miguel Plaza López, Eliseo Pita Vilariño e Uxía Quintas González. Un magnífico recoñecemento para unha promoción excepcional.

Como colofón, o venres 6 de xullo, o xornalista Pablo Portabales entrevistará, no seu matinal de Radio Voz, algúns dos alumnos coas notas máis altas nas ABAU, entre os que estará Miguel Plaza López do IES María Casares.

XXV ANIVERSARIO DO IES MARÍA CASARES

O pasado sábado 30 de xuño o IES María Casares completou unha serie de actividades de conmemoración do seu XXV aniversario coa celebración dun acto institucional e outro de carácter festivo. Despois dunha xornada de portas abertas na que todo o público asistente puido visitar o centro e gozar de distintas exposicións, realizouse un acto institucional no que participaron membros da comunidade educativa do centro desde a súa fundación (antigos e actuais alumnos, sucesivos directores, profesores de antes e de agora, persoal non docente, membros da ANPA, nais e pais...), así como membros da corporación municipal. A continuación, celebrouse unha comida de confraternidade e a xornada rematou coa actuación de diversos grupos musicais.

Todos os que formamos parte desta comunidade educativa, antes e agora, queremos agradecer á Comisión do XXV aniversario o seu traballo, esforzo e dedicación para que a xornada se completara con éxito.