« Septembro 2019 »
LunMarMérXovVenSábDom

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Nos seguintes enlaces poden consultar as listaxes definitivas do alumnado admitido e excluído do Fondo Solidario de Libros de Texto.

Listaxe provisional de alumnado ADMITIDO

Listaxe provisional de alumnado EXCLUÍDO

O ALUMNADO NON DESCANSA NO VERÁN...

Na primeira semana de xullo celebrouse en Valencia o Campionato de España de ximnasia artística no que a nosa alumna Ana Sánchez  Prieto (primeira á dereita) e o seu equipo Ximnasia Tempo, conseguiron o bronce na fase por equipos. Parabéns a Ana polos seus éxitos académicos e deportivos e ás súas compañeiras de equipo! Unha vez máis, orgullosos do noso alumnado!

CONTINÚA A CADEA DE ÉXITOS DO ALUMNADO DO IES MARÍA CASARES

A pasada fin de semana celebrouse en Parets del Vallès o XXVII Campionato de España Cadete e Xuvenil de patinaxe artística. O alumno do noso centro Lucas Yáñez Pérez proclamouse campión nunha competición tremendamente disputada. Parabéns Lucas!

CALENDARIO EXAMES CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA (SETEMBRO)

Para consultar o calendario dos exames correspondentes á convocatoria extraordinaria de setembro, prema AQUÍ.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2019-2020

MODIFICACIÓNS NA MATERIA DE INGLÉS:

• Libro de lectura 1º ESO (Anulada)
  • Libro de texto 3º ESO/PMAR (Anulado)

Nos respectivos enlaces pódese consultar a listaxe de libros de texto para o vindeiro curso 2019-2020. Recomendamos non manipular nin marcar os libros ata que sexan confirmados polo correspondente profesor a principio de curso.

FPB

1º BACHARELATO

2º BACHARELATO

IRIA ÁLVAREZ, MEDALLA DE OURO JÚNIOR

O pasado fin de semana celebrouse en Zaragoza o campionato de ximnasia, no que a alumna de 2º de ESO Iria Álvarez logrou quedar campioa de España na categoría júnior cun exercicio de cinta. Desde a comunidade educativa do IES María Casares queremos dar os parabéns a Iria e a todas as compañeiras que competiron no campionato, conscientes do esforzo a maiores que supón   compaxinar unha actividade deportiva a tan alto nivel coas esixencias do curso académico. PARABÉNS, CAMPIOAS!!!

Neste enlace podedes ler a noticia completa que publicou La Opinión.

ADEUS, JUAN!

O pasado xoves faleceu Juan Antonio Santamaría González, compañeiro querido e profesor de Relixión católica do noso centro e tamén do IES Neira Vilas de Perillo. A comunidade educativa do IES María Casares súmase á inmensa tristeza da súa familia e deséxalles que sexan capaces de mitigar a dor que a súa ausencia lles deixa co recordo da súa afabilidade, o seu bo humor e toda a bondade coa decidiu vivir a súa vida. Ata sempre, Juan!

OUTRO ÉXITO DA CANTEIRA DO MARÍA CASARES

Parabéns ao noso alumno de 3º de ESO Xosé Mexuto que ven de proclamarse "Mellor xogador"  co equipo cadete do Deportivo, que tamén foi o gañador do campionato organizado polo club Excelsior Maassluis de Holanda. O torneo disputouse entre o 7 e o 10 de xunio e nel participaron, ademais do Deportivo, equipos de Escocia, Suecia e Holanda. Que bo remate de curso, Xosé!

PRESENTACIÓN DA ÚLTIMA PUBLICACIÓN DE FERNANDO DOMÈNECH

O profesor de Latín Fernando Domènech presenta o vindeiro venres 14 de xuño a traducción ao galego da obra Discurso sobre a dignidade do home, do humanista italiano Giovanni Pico della Mirandola, un texto que aínda que ten a súa orixe no Renacemento, goza de plena vixencia. Parabéns ao noso compañeiro polo seu traballo e por levar o nome do IES María Casares, centro no que realiza un magnífico labor desde hai anos, ao eido da actividade cultural de A Coruña.

Podedes acceder a unha entrevista que lle fixo o diario La Opinión no enlace https://galego.laopinioncoruna.es/gran-coruna/2019/06/06/as-obras-da-antiguidade-fan/1408787.html

MOITA SORTE A TODOS!

Hoxe toda a comunidade do IES María Casares está co alumnado de 2º de Bacharelato que comeza as probas de ABAU. Confiamos neles e desexamos que o resultado lles permita realizar os seus soños e/ou ter novos soños. Moitísima sorte a todos!