HORARIO PRIMEIRA QUINCENA DE AGOSTO

Entre o 3 e o 16 de agosto, o centro permanecerá pechado. En caso de urxencia, poden poñerse en contacto no teléfono móbil 698 19 12 13, en horario de 10:00 a 13:00 horas.

A partir do luns 17 de agosto retomarase o horario presencial de atención ao público entre as 10:00 e as 13:30 horas.

CALENDARIO SETEMBRO 2020

HORARIO de exames correspondentes á convocatoria extraordinaria de setembro.

Poden consultar o resto do calendario de setembro neste ENLACE.

CALENDARIO EXAMES CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE SETEMBRO

Consultar AQUÍ o calendario de exames correspondentes á convocatoria extraordinaria de setembro.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. LISTAXES PROVISIONAIS

Publicadas no Taboleiro do centro as listaxes provisionais de admitidos e excluídos do fondo solidario de libros de texto. As persoas interesadas poderán reclamar nos dous (2) días seguintes á publicación da listaxe provisional.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2020-2021

Para consultar a listaxe de libros de texto para o vindeiro curso seleccione no bloque esquerdo O CENTRO o apartado Secretaría e nel o subapartado "Libros de texto".

CALENDARIO FINAL DE CURSO PARA ESO, FPB E 1º DE BACHARELATO

Para consultar o calendario final de curso e o horario de formalización da matrícula para o curso 2020-202, prema AQUÍ.

Neste ENLACE poden consultar o horario de revisión das cualificacións da convocatoria ordinaria de xuño.

O alumnado que non promocione na convocatoria ordinaria de xuño, debe facer entrega dos libros do Fondo Solidario de libros de texto correspondentes ás materias aprobadas os días 29 e 30 de xuño.

CALENDARIO FINAL CURSO E SETEMBRO 2º BACHARELATO

CALENDARIO FINAL DE CURSO. 2º BACHARELATO

Avaliación ordinaria

• 8 de xuño. Avaliación ordinaria. Publicación das cualificacións en SIXA Familias.
  • 9 de xuño. Revisión de exames.
  • 10 e 11 de xuño. Reclamación das cualificacións no centro (ata as 14:00 horas).
  • 12 de xuño. Resolución das reclamacións e comunicación ás familias (ata as 14:30 horas).
  • 15 de xuño. Reclamación á Comisión de Supervisión da Consellería.

A    Avaliación extraordinaria

• Entre o 1 e 2 de setembro. Exames finais segundo o calendario fixado.
  • 2 de setembro. Avaliación extraordinaria. Publicación das cualificacións en SIXA Familias.
  • 3 e 4 de setembro. Entrega de notas (ás 9:00 horas). Revisión de exames e reclamación das cualificacións no centro (ata as 14:00 horas).
  • 7 de setembro. Resolución das reclamacións e comunicación ás familias (ata as 12:00 horas). Reclamación á Comisión de Supervisión da Consellería (ata as 14:00 horas).

SECCIÓNS BILINGÜES CURSO 2020-2021

Como en cursos anteriores, o IES María Casares conta cunha ampla e variada oferta de materias que o alumnado pode cursar en lingua inglesa.

Poden dispoñer de toda información AQUÍ.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS CURSO 2020-2021

Con data 29 de maio de 2020 están dispoñibles na Secretaría do centro e no Taboleiro de anuncios as listaxes provisionais de admisión de alumnado para o vindeiro curso 2020-2021.

O período de reclamacións contra estas listaxes provisionais é de 3 días hábiles contado desde o seguinte ao da súa publicación.

ENQUISA SOBRE O COÑECEMENTO E USO DA LINGUA GALEGA

O Grupo de Traballo de Tratamento Integrado das Linguas (TIL), co obxectivo de actualizar o Proxecto Lingüístico do centro, precisa a colaboración do profesorado e o alumnado para coñecer cal é a situación actual de coñecemento e uso da lingua galega no centro.

Con esta finalidade, solicitamos que cubran a seguinte enquisa.

Enlace para a enquisa ao profesorado:https://forms.gle/wYG1Qo5CeiMyz46G9

Enlace para a enquisa ao alumnado:https://forms.gle/nxvuFPKrJXeJSU758