« Xuño 2019 »
LunMarMérXovVenSábDom

ADEUS, JUAN!

O pasado xoves faleceu Juan Antonio Santamaría González, compañeiro querido e profesor de Relixión católica do noso centro e tamén do IES Neira Vilas de Perillo. A comunidade educativa do IES María Casares súmase á inmensa tristeza da súa familia e deséxalles que sexan capaces de mitigar a dor que a súa ausencia lles deixa co recordo da súa afabilidade, o seu bo humor e toda a bondade coa decidiu vivir a súa vida. Ata sempre, Juan!

AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA 2º BACHARELATO

CALENDARIO E INSTRUCCIÓNS

• Avaliación extraordinaria: 21 de xuño segundo o calendario previsto. As cualificacións serán publicadas en SIXA familias a partir das 14:00 horas deste mesmo día.

• 25 de xuño. Entrega de boletíns de cualificacións ás 9:00 horas.

• 25 e 26 de xuño (ata as 14:00 horas). Revisión de exames e presentación de reclamacións das cualificacións ante o centro, se procede. As posibles reclamacións presentaranse nun modelo formalizado que se pode conseguir en Secretaría.

• 26 de xuño ás 17:30 horas. Comunicación da resolución das reclamacións por parte dos departamentos didácticos. Dado o axustado dos prazos nesta convocatoria, todas as posibles reclamacións comunicaranse á mesma hora (ás 17:30 horas), a partir da que comezará a contar o prazo de 24 horas estipulado pola CIUG para presentar as reclamacións ante a comisión de supervisión.

• 27 de xuño (ata as 17:30 horas). Presentación de reclamacións ante a comisión de supervisión.

• 28 de xuño (antes das 14:00 horas). Remisión do expediente á comisión de supervisión.

CALENDARIO FINAL DE CURSO

ESO, FPB  E 1º BACHARELATO

Avaliación ordinaria

• 20, 21 e 25 de xuño. Avaliación ordinaria segundo o calendario fixado.

• 26 de xuño. Entrega de notas segundo o seguinte calendario.

• 26 e 27 de xuño. Revisión de exames e reclamación das cualificacións (ata as 14:30 horas).

• 28 de xuño. Resolución das reclamacións e comunicación ás familias.

Matrícula para o vindeiro curso
O alumnado e as familias deberán formalizar a matrícula (entre as 9:00 e as 13:30 horas) para o vindeiro curso segundo o seguinte calendario:

• Luns 1 de xullo. Alumnado que vaia cursar 2º de Bacharelato.

• Martes 2 de xullo. Alumnado que vaia cursar 1º de Bacharelato.

• Mércores 3 de xullo. Alumnado que vaia cursar 4º de ESO.

• Xoves 4 de xullo. Alumnado que vaia cursar 3º de ESO.

• Venres 5 de xullo. Alumnado que vaia cursar 2º de ESO.

• Luns 8 de xullo. Alumnado que vaia cursar 1º de ESO.

Devolución da chave dos armarios
O alumnado debe deixar os armarios baleiros, abertos e en bo estado o último día de clase (xoves 20 de xuño). Unha vez revisados os armarios e comprobado o seu estado, o día que se formalice a matrícula o alumnado devolverá a chave e seralle reembolsada a fianza, se procede.

A devolución da chave (co correspondente reembolso da fianza) é requisito imprescindible para formalizar a matrícula.

OUTRO ÉXITO DA CANTEIRA DO MARÍA CASARES

Parabéns ao noso alumno de 3º de ESO Xosé Mexuto que ven de proclamarse "Mellor xogador"  co equipo cadete do Deportivo, que tamén foi o gañador do campionato organizado polo club Excelsior Maassluis de Holanda. O torneo disputouse entre o 7 e o 10 de xunio e nel participaron, ademais do Deportivo, equipos de Escocia, Suecia e Holanda. Que bo remate de curso, Xosé!

PRESENTACIÓN DA ÚLTIMA PUBLICACIÓN DE FERNANDO DOMÈNECH

O profesor de Latín Fernando Domènech presenta o vindeiro venres 14 de xuño a traducción ao galego da obra Discurso sobre a dignidade do home, do humanista italiano Giovanni Pico della Mirandola, un texto que aínda que ten a súa orixe no Renacemento, goza de plena vixencia. Parabéns ao noso compañeiro polo seu traballo e por levar o nome do IES María Casares, centro no que realiza un magnífico labor desde hai anos, ao eido da actividade cultural de A Coruña.

Podedes acceder a unha entrevista que lle fixo o diario La Opinión no enlace https://galego.laopinioncoruna.es/gran-coruna/2019/06/06/as-obras-da-antiguidade-fan/1408787.html

MOITA SORTE A TODOS!

Hoxe toda a comunidade do IES María Casares está co alumnado de 2º de Bacharelato que comeza as probas de ABAU. Confiamos neles e desexamos que o resultado lles permita realizar os seus soños e/ou ter novos soños. Moitísima sorte a todos!

PARABÉNS, MARTA!

A alumna de 1º ESO A, Marta Fernández Hernández, competiu nos campionatos galegos de atletismo nas modalidades de 80 e 150 metros e salto de lonxitude, nos que obtivo 3 medallas de ouro. Parabéns, Marta! Estamos moi orgullosos de ti!

RESOLUCIÓN DA COMISIÓN DE ESCOLARIZACIÓN

Con data 6 de xuño de 2019, ás 10:00 horas, reuniuse no CEIP Plurilingüe A Rabadeira a Comisión de escolarización de Oleiros para o vindeiro curso 2019-020. Pódese consultar a resolución neste enlace.

2º BACHARELATO. HORARIO EXAMES CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA

Neste curso académico a convocatoria extraordinaria para o alumnado de 2º de Bacharelato terá lugar no mes de xuño, co obxectivo de axilizar o proceso de selección nas distintas facultades universitarias. Acceso ao horario de exames.

CONCURSO CARTEIS TÁBOA PERIÓDICA

O pasado venres 24 de maio tres grupos de alumnos de 3º de ESO do IES María Casares desprazáronse á Facultade de Química da USC co fin de participar na exposición “ A táboa periódica e Galicia” cos seus carteis: “Volframio”; “As minas de Ouro en Galicia”  e “Radón”. Dos 84 carteis presentados, 30 foron seleccionados para ser expostos na Facultade. Todos centros seleccionados recibiron un premio.