« Agosto 2019 »
LunMarMérXovVenSábDom

O ALUMNADO NON DESCANSA NO VERÁN...

Na primeira semana de xullo celebrouse en Valencia o Campionato de España de ximnasia artística no que a nosa alumna Ana Sánchez  Prieto (primeira á dereita) e o seu equipo Ximnasia Tempo, conseguiron o bronce na fase por equipos. Parabéns a Ana polos seus éxitos académicos e deportivos e ás súas compañeiras de equipo! Unha vez máis, orgullosos do noso alumnado!

AVISO SOBRE HORARIO DE VERÁN

Desde o día 1 ata o 18 de agosto o centro permanecerá pechado ao público. A partir do día 19 e ata o 29 de agosto o horario de atención ao público será desde as 10:00 ata as 13:00 horas.

Teléfono exclusivamente para emerxencias (en horario de 10:00 a 13:00 horas): 698 19 12 13

CONTINÚA A CADEA DE ÉXITOS DO ALUMNADO DO IES MARÍA CASARES

A pasada fin de semana celebrouse en Parets del Vallès o XXVII Campionato de España Cadete e Xuvenil de patinaxe artística. O alumno do noso centro Lucas Yáñez Pérez proclamouse campión nunha competición tremendamente disputada. Parabéns Lucas!

ADXUDICACIÓNS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTOS

Nos seguintes enlaces poden consultar as listaxes provisionais do alumnado admitido e excluído do Fondo Solidario de Libros de Texto.

Listaxe provisional de alumnado ADMITIDO

Listaxe provisional de alumnado EXCLUÍDO

Ábrese un prazo de dous días hábiles para reclamacións.

CALENDARIO EXAMES CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA (SETEMBRO)

Para consultar o calendario dos exames correspondentes á convocatoria extraordinaria de setembro, prema AQUÍ.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2019-2020

MODIFICACIÓNS NA MATERIA DE INGLÉS:

• Libro de lectura 1º ESO (Anulada)
  • Libro de texto 3º ESO/PMAR (Anulado)

Nos respectivos enlaces pódese consultar a listaxe de libros de texto para o vindeiro curso 2019-2020. Recomendamos non manipular nin marcar os libros ata que sexan confirmados polo correspondente profesor a principio de curso.

FPB

1º BACHARELATO

2º BACHARELATO

IRIA ÁLVAREZ, MEDALLA DE OURO JÚNIOR

O pasado fin de semana celebrouse en Zaragoza o campionato de ximnasia, no que a alumna de 2º de ESO Iria Álvarez logrou quedar campioa de España na categoría júnior cun exercicio de cinta. Desde a comunidade educativa do IES María Casares queremos dar os parabéns a Iria e a todas as compañeiras que competiron no campionato, conscientes do esforzo a maiores que supón   compaxinar unha actividade deportiva a tan alto nivel coas esixencias do curso académico. PARABÉNS, CAMPIOAS!!!

Neste enlace podedes ler a noticia completa que publicou La Opinión.

ADEUS, JUAN!

O pasado xoves faleceu Juan Antonio Santamaría González, compañeiro querido e profesor de Relixión católica do noso centro e tamén do IES Neira Vilas de Perillo. A comunidade educativa do IES María Casares súmase á inmensa tristeza da súa familia e deséxalles que sexan capaces de mitigar a dor que a súa ausencia lles deixa co recordo da súa afabilidade, o seu bo humor e toda a bondade coa decidiu vivir a súa vida. Ata sempre, Juan!

AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA 2º BACHARELATO

CALENDARIO E INSTRUCCIÓNS

• Avaliación extraordinaria: 21 de xuño segundo o calendario previsto. As cualificacións serán publicadas en SIXA familias a partir das 14:00 horas deste mesmo día.

• 25 de xuño. Entrega de boletíns de cualificacións ás 9:00 horas.

• 25 e 26 de xuño (ata as 14:00 horas). Revisión de exames e presentación de reclamacións das cualificacións ante o centro, se procede. As posibles reclamacións presentaranse nun modelo formalizado que se pode conseguir en Secretaría.

• 26 de xuño ás 17:30 horas. Comunicación da resolución das reclamacións por parte dos departamentos didácticos. Dado o axustado dos prazos nesta convocatoria, todas as posibles reclamacións comunicaranse á mesma hora (ás 17:30 horas), a partir da que comezará a contar o prazo de 24 horas estipulado pola CIUG para presentar as reclamacións ante a comisión de supervisión.

• 27 de xuño (ata as 17:30 horas). Presentación de reclamacións ante a comisión de supervisión.

• 28 de xuño (antes das 14:00 horas). Remisión do expediente á comisión de supervisión.

CALENDARIO FINAL DE CURSO

ESO, FPB  E 1º BACHARELATO

Avaliación ordinaria

• 20, 21 e 25 de xuño. Avaliación ordinaria segundo o calendario fixado.

• 26 de xuño. Entrega de notas segundo o seguinte calendario.

• 26 e 27 de xuño. Revisión de exames e reclamación das cualificacións (ata as 14:30 horas).

• 28 de xuño. Resolución das reclamacións e comunicación ás familias.

Matrícula para o vindeiro curso
O alumnado e as familias deberán formalizar a matrícula (entre as 9:00 e as 13:30 horas) para o vindeiro curso segundo o seguinte calendario:

• Luns 1 de xullo. Alumnado que vaia cursar 2º de Bacharelato.

• Martes 2 de xullo. Alumnado que vaia cursar 1º de Bacharelato.

• Mércores 3 de xullo. Alumnado que vaia cursar 4º de ESO.

• Xoves 4 de xullo. Alumnado que vaia cursar 3º de ESO.

• Venres 5 de xullo. Alumnado que vaia cursar 2º de ESO.

• Luns 8 de xullo. Alumnado que vaia cursar 1º de ESO.

Devolución da chave dos armarios
O alumnado debe deixar os armarios baleiros, abertos e en bo estado o último día de clase (xoves 20 de xuño). Unha vez revisados os armarios e comprobado o seu estado, o día que se formalice a matrícula o alumnado devolverá a chave e seralle reembolsada a fianza, se procede.

A devolución da chave (co correspondente reembolso da fianza) é requisito imprescindible para formalizar a matrícula.