« Decembro 2016 »
LunMarMérXovVenSábDom

Subvención Concello de Oleiros

A Xunta de Goberno Local do Concello de Oleiros na reunión de data 30 de novembro de dous mil deceseis, acordou Conceder ó IES María Casares unha subvención por importe de 12.684 € (doce mil seiscentos oitenta e catro euros) para as distintas actividades didácticas e culturais para o alumnado do Centro (xornadas de convivencia, semana cultural, visitas a distintos lugares galegos, paraxes naturais galegos, empresas, organismos, museos, celebración de festividades, actividades deportivas, concertos, intercambios escolares con Alemania, Polonia, Francia, Inglaterra, Rally Matemático sen fronteiras), así como para a viaxe da fin de etapa da ESO para 57 alumnos-as a Cataluña que se subvencionou con 70 € por alumno/a.

Alumno de 1ºBach. aspirante a entrar nas FF. AA.

Marcelo co Coronel Guillén

Marcelo Bareiro Valdez, alumno de 1º curso de Bacharelato, ten fixadas as súas aspiracións profesionais en ingresar como piloto no Exército do Aire. En liña cos seus intereses, púxose en contacto co Coronel Xefe da Ala 12 da base aérea de Torrejón de Ardoz, quen lle enviou unha afectuosa carta animándoo a loitar para acadar os seus soños e invitándoo a visitar dita base militar, cousa que fixo en compañía do seu pai. Aquí podedes ler a misiva do Coronel Guillén.

Concurso de Postais de Nadal

Cartel Concurso Postais de Nadal

A Biblioteca do IES María Casares organiza un concurso de postais de Nadal no que poderá participar todo o alumnado do centro.

Concello de Oleiros.

Concurso de fotografía Xurxo Lobato

Concurso de fotografía Xurxo Lobato. 13ª edición. Máis información

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR. CURSO 2016-17

Corresponde ao actual curso escolar a renovación parcial dos membros do Consello Escolar do centro. Nesta páxina web irase publicando toda a información relativa ao proceso electoral.