« Maio 2017 »
LunMarMérXovVenSábDom

25 anos do IES María Casares

25 anos. IES María CasaresO IES María Casares celebra co remate do curso escolar o seu 25 aniversario.

Co gallo deste aniversario, vaise celebrar unha Romaría Popular na que convidamos a participar a todo o profesorado e persoal non docente que exerce ou exerceu no centro ao longo destes 25 anos así como a todos os ex-alumnos e ex-alumnas que pasaron polas nosas aulas durante este período.

A Romaría terá lugar o sábado día 10 de xuño, no recinto do Instituto. Neste acto festivo haberá distintas actuacións musicais, que se anunciarán oportunamente, e a continuación un xantar, a base de pulpo á feira e carne ao caldeiro. Para participar será necesario inscribirse a través deste formulario e ingresar 17 € na conta de ABANCA ES96 2080 5537 8630 4000 0307, indicando no "concepto" do ingreso: "25 anos IESMC.<Nome e apelidos>".

A data límite para formalizar a inscrición será o venres 2 de xuño

Visítanos en facebook

Agardamos ilusionados por este re-encontro!!!

Información sobre Libros de Texto. Curso 2017-18

Para o curso escolar 2017-18 permanecen vixentes os programas Fondo Solidario de Libros de Texto e Axudas para a Adquisición de Material Escolar establecidos pola Consellería de Cultura, Educación e O.U. Por outra parte, as ANPAS dos centros levan xa algún tempo xestionando os seus propios Bancos de Libros.

• Fondo Solidario de libros de texto

• Para obter en préstamo libros do fondo solidario será requisito ter devolto os libros de texto adquiridos  utilizando as axudas que se asignaron no curso 2016-17 ou os recibidos en préstamo para o curso actual segundo o caso. Os libros que se recollan procedentes de calquera destes dous conceptos, así como das familias que voluntariamente queiran doalos, integraranse no fondo solidario e serán adxudicados aos solicitantes en función inversa da súa renta per capita familiar ata o fin das existencias.

• As familas que non foron adxudicatarias de axudas no curso 2016-17 e que, polo tanto, son propietarias dos libros que adquiriron, poderán conservalos ou, de xeito voluntario, doalos para a súa incorporación ao fondo solidario.

• Banco de Libros da ANPA Os Pazos

• Por outra parte, as familias propietarias de libros de texto, tanto da ESO como do Bacharelato, poderán optar por donar estes libros ao Banco de Libros xestionado pola ANPA Os Pazos, que os xestionará conforme aos seus propios criterios.

AVALIACIÓN FINAL 2º CURSO DE BACHARELATO.

(*) Expóñense aquí con finalidade informativa (consulta de taxas a abonar). Os impresos descargados de esta páxina non son utilizables para os trámites. Deberán recollerse os impresos orixinais autocopiativos na secretaría.

Acceso aos extractos das Programacións Didácticas

• Publícanse extractos cos elementos máis relevantes das programacións didácticas dos distintos departamentos para facilitar a súa consulta pola comunidade escolar. Acceso aos extractos.

Elección de materias opcionais

Nas seguintes páxinas inclúese información relativa ao proceso de elección de materias opcionais para o vindeiro curso 2017-18

Probas de acceso a Ciclos Formativos de Formación Profesional

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca as probas de acceso a Ciclos Formativos de Grao Medio e Grao Superior correspondentes ao ano 2017. Máis información

Convocatoria probas para a obtención de títulos de ESO e Bacharel

• Probas para a obtención do título de graduado en ESO para maiores de 18 anos. Máis información

• Probas para a obtención do título de Bacharel para maiores de 20 anos. Máis información

Lugar de inscrición nas probas: EPA Eduardo Pondal, rúa da Educación, 3, 2º andar, 15011 A Coruña.