« Maio 2017 »
LunMarMérXovVenSábDom

AVALIACIÓN FINAL 2º CURSO DE BACHARELATO.

Publicadas en SIXA FAMILIAS as cualificacións da convocatoria ordinaria.

(*) Expóñense aquí con finalidade informativa (consulta de taxas a abonar). Os impresos descargados de esta páxina non son utilizables para os trámites. Deberán recollerse os impresos orixinais autocopiativos na secretaría.

Acceso aos extractos das Programacións Didácticas

• Publícanse extractos cos elementos máis relevantes das programacións didácticas dos distintos departamentos para facilitar a súa consulta pola comunidade escolar. Acceso aos extractos.

Elección de materias opcionais

Nas seguintes páxinas inclúese información relativa ao proceso de elección de materias opcionais para o vindeiro curso 2017-18

25 anos do IES María Casares

25 anos. IES María CasaresO IES María Casares celebra co remate do curso escolar o seu 25 aniversario.

Co gallo deste aniversario, vaise celebrar unha Romaría Popular na que convidamos a participar a todo o profesorado e persoal non docente que exerce ou exerceu no centro ao longo destes 25 anos así como a todos os ex-alumnos e ex-alumnas que pasaron polas nosas aulas durante este período.

A Romaría terá lugar o sábado día 10 de xuño, no recinto do Instituto. Neste acto festivo haberá distintas actuacións musicais, que se anunciarán oportunamente, e a continuación un xantar, a base de pulpo á feira e carne ao caldeiro. Para participar será necesario inscribirse a través deste formulario e ingresar 17 € na conta de ABANCA ES96 2080 5537 8630 4000 0307, indicando no "concepto" do ingreso: "25 anos IESMC.<Nome e apelidos>".

A data límite para formalizar a inscrición será o venres 2 de xuño

Visítanos en facebook

Agardamos ilusionados por este re-encontro!!!

Acto de graduación 2017

O venres día 19 de maio celebrouse no auditorio Gabriel García Márquez de Mera o acto de graduación do alumnado que remata o 2º curso de Bacharelato.

Graduación 2017

Descargar foto ampliada

Galería en La Voz de Galicia (21/05/17)

Noticia en La Opinión de A Coruña

Más vídeos

Probas de acceso a Ciclos Formativos de Formación Profesional

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca as probas de acceso a Ciclos Formativos de Grao Medio e Grao Superior correspondentes ao ano 2017. Máis información

Convocatoria probas para a obtención de títulos de ESO e Bacharel

• Probas para a obtención do título de graduado en ESO para maiores de 18 anos. Máis información

• Probas para a obtención do título de Bacharel para maiores de 20 anos. Máis información

Lugar de inscrición nas probas: EPA Eduardo Pondal, rúa da Educación, 3, 2º andar, 15011 A Coruña.