« Maio 2019 »
LunMarMérXovVenSábDom

OLIMPIADA NA FACULTADE DE ENXEÑARÍA DE CAMIÑOS

O equipo formado polas alumnas de 2º da ESO Nora Khidroun, Ana Marta, Uxía Platas, Marta Plaza e Marta Sotelo participaron o pasado venres  na Olimpiada celebrada na faculdade de Enxeñaría de Camiños, onde competiron con outros cinco equipos galegos en varias probas relacionadas coa Enxeñería Civil (construción dunha ponte en arco, unha ponte de da Vinci, unha torre de latas de refresco…). Aínda que non resultaron gañadoras, demostraron a súa habilidade e a súa capacidade para traballar en equipo.

ALUMNADO 2º DE BACHARELATO

CUALIFICACIÓNS

• Publicación das cualificacións na aplicación SIXA Familias (ao rematar as sesións de avaliación): martes 21 de maio.
  • Entrega de notas: mércores 22 de maio ás 9:00 horas.
  • Revisión de exames e reclamación das cualificacións: mércores 22 e xoves 23 de maio (ata as 14:00 horas).

ALUMNADO QUE TITULA NA CONVOCATORIA ORDINARIA

Folla de ruta para o alumnado que aprobe todas as materias na convocatoria ordinaria:

• Solicitude do Título de Bacharel (na Secretaría do centro).
  • Matrícula nas probas de ABAU: entre o 22 e o 27 de maio, ambos incluídos. A matrícula pode facerse efectiva a través da aplicación NERTA ou na Secretaría do centro.

Para consultar calquera dúbida, preguntar na Secretaría.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Aberto o prazo para solicitar as axudas do Fondo Solidario de Libros de Texto e Material Escolar.

Prazo: 21 de maio a 21 de xuño (ambos incluídos).

Os impresos de solicitude están dispoñibles na Secretaría do centro, aínda que tamén se pode formalizar a solicitude por vía telemática.

DESAFÍO 48 HORAS EN GALEGO

O desafío de falar en galego durante 48 horas

Con grande aceptación entre o alumnado, o Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística do centro lanzou o reto de falar galego durante dous días seguidos. Así, os días 14 e 15 de maio, arredor de 200 alumnos/as, moitos/as profesores/as e o persoal de administración e servizos participaron no Desafío 48 h, algún deles intentándoo só durante o horario escolar e a maioría procurando facelo tamén fóra, nos diversos ámbitos e contextos en que viven día a día: familia, deporte, grupo de amigos/as... Unha proposta para fomentar a lingua galega entre a mocidade reforzada, ademais, coa actuación do rapeiro García MC e unha charla sobre as propostas de lecer galego que ten a mocidade por parte de Miguel Aquel-e. Pódese saber máis sobre esta acción, a súa repercusión e resultados a través das seguintes ligazóns:

Algunha información nos medios de comunicación:

-200 escolares de Oleiros aceptan o reto de falar galego durante 48 horas (Telexornal da TVG): https://i.gal/ue00O

-48 horas falando galego nun instituto de máis de 600 alumnos castelanfalantes (La Opinión de A Coruña): https://i.gal/1PUmv

-O reto de falar galego durante dous días seguidos (Sermos Galiza): https://i.gal/8JUtg

-A rapazada dun instituto de Oleiros comprométese a falar galego (Radio Galega): https://i.gal/R9JxM

-Este é o desafío que fixo tolear o IES María Casares (La Voz de Galicia): https://t.co/o2IVHGtz32

PRE-MATRÍCULA CURSO 2019-2020

ELECCIÓN MATERIAS OPCIONAIS CURSO 2019-2020

Prazo para realizar a pre-matrícula e a elección de materias opcionales para o vindeiro curso 2019-2020, entre o 17 e o 31 de maio de 2019.

1º BAC

2º BAC

NOTA. Nos cursos 1º e 2º de Bacharelato, en cada opción aparecen unhas cifras entre paréntese; están referidas ás horas lectivas semanais de cada materia. Se se selecciona unha opción, aparecen as materias que se poden elixir; se non fosen as desexadas, pódese volver ATRÁS no formulario.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2019-2020. LISTAXES DEFINITIVAS

Listaxe definitiva de admisión de alumnado para o vindeiro curso 2019-2020.

Pódese consultar na Secretaría do centro e neste enlace.

PREMIO EN GALICIENCIA 2019

Premio Mellor Presentación e Comunicación para o proxecto Protexémonos ben do sol?, presentado en Galiciencia 2019 polo Club de Ciencia que coordina a profesora María Temes no IES María Casares. As alumnas Noa Fernández e Andrea Lage destacaron pola súa habilidade para expoñer o proxecto ante o público. Moitos parabéns!

BENVIDO O EQUIPO "BIG DATA"

O equipo formado polos alumnos de 1º de Bacharelato Markos Conchado, Daniel Mata e Ana Varela, xunto coa profesora Consuelo Castro, xa está de volta tras participar no reto "Big Data" organizado pola Obra Social "la Caixa" ´que se desenvolveu en Barcelona esta semana. Pronto coñeceremos o resultado da súa participación, pero para nós xa son os nosos campións!!!

O IES MARÍA CASARES EN GALICIENCIA

Galiciencia é a maior feira científica que se celebra en Galicia, co obxectivo principal de achegar a ciencia á sociedade. O noso centro participa co proxecto Protexémonos ben do sol?, un dos 50 seleccionados entre centros de toda Galicia. Este proxecto foi deseñado e dirixido pola profesora de Bioloxía e Xeoloxía María Temes, no marco do Club de Ciencia que xa ten un longo percorrido e varios premios e éxitos no seu haber. Desexámoslle unha boa estancia e moita sorte ás alumnas Noa Fernández Rodríguez e Andrea Lage Martínez e á profesora María Temes.

BENEFICIARIOS BOLSAS DO MINISTERIO DE EDUCACIÓN

Resolución da Secretaría de Estado de Educación e Formación Profesional, pola que se adxudican as bolsas ofertadas polo Ministerio de Educación. Consultar a listaxe provisional AQUÍ