EXPOSICIÓN "O SAMAÍN"

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega e a biblioteca escolar organizan, con motivo do Samaín, unha exposición de literatura de terror e de carteis, escritos en todas as linguas estudadas no instituto, nos que se explica a orixe celta desta celebración. Ademais, ao longo da semana, proxectarase un vídeo para dar a coñecer máis aspectos relativos a esta festa e os alumnos terán a oportunidade de participar nun concurso de relatos de terror.

Click na imaxe para ampliar

PUNTO LIMPO MÓBIL

A vindeira semana (25 ao 29 de outubro) teremos no aparcadoiro do IES María Casares un punto limpo móbil co obxectivo de concienciar á comunidade educativa das vantaxes da reciclaxe.

Información punto limpo

DÍA NON LECTIVO

O vindeiro luns 11 de outubro foi o elexido pola Consellería de Cultura, Educación e Universidade como Día do ensino galego non universitario. Por este motivo ten consideración de non lectivo. Retomaremos a actividade lectiva habitual o mércores 13 de outubro.

INICIO DO CURSO ESCOLAR 2021-2022

En aplicación do Plan de Adaptación á situación Covid-19 deseñado polo centro, a incorporación do alumnado o mércores 15 de setembro realizarase de forma escalonada segundo as seguintes quendas:

• 8:30 horas. Alumnado de 1º e 2º de ESO. O transporte escolar das rutas da empresa Eliseo Pita iniciará a ruta habitual ás 7:45 horas e as rutas da empresa Cal Pita, ás 8:00 horas.
  • 10:30 horas. Alumnado de 3º e 4º ESO. O transporte escolar iniciará todas as rutas ás 10:00 horas.
  • 12:30 horas. Alumnado de Bacharelato e Formación Profesional Básica.
A hora de saída será a habitual, ás 14:10 horas.

DEVOLUCIÓN LIBROS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

O alumnado que teña algún libro de texto procedente do Fondo Solidario de Libros de texto deberá devolvelos no momento de realizar a matrícula para o curso 2021-2022.

ADMISIÓN CICLOS FORMATIVOS DE FORMACIÓN PROFESIONAL BÁSICA CURSO 2021-2022

Presentación de solicitudes: desde o 1 ao 10 de setembro ás 13:00 h.

Información: http://edu.xunta.gal/fp/fpbasica

VIAXE ÁS ILLAS CÍES

Un grupo de alumnas e alumnos de 2º de Bacharelato A realizou o pasado 23 de agosto unha viaxe ás illas Cíes. Esta viaxe, patrocinada integramente polo Concello de Oleiros, foi o premio ao concurso de recollida de plásticos realizado durante o pasado curso académico.

Xa que estes alumnos inician neste novo curso, a piques de comezar, unha nova andadura persoal e académica, aproveitamos para desexarvos sorte e recordarvos que este será sempre o voso instituto. Botarémosvos de menos e volvede sempre que queirades.

Foi un pracer compartir con vós estes anos!

HORARIO ATENCIÓN AO PÚBLICO DO 16 AO 31 DE AGOSTO

Dende o luns 16 e ata o martes 31 de agosto o horario de atención ao público será de luns a venres entre as 10:00 e as 13:00 horas.

BOLSAS E AXUDAS PARA CURSAR ESTUDOS DE BACHARELATO

Poden acceder á información nos seguintes enlaces:

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021-2022

Para consultar a listaxe de libros de texto do vindeiro curso 2021-2022, seleccione no bloque esquerdo O Centro, a sección Secretaría e nesta, Libros de texto