SOLIDARIEDADE INTERXERACIONAL

O alumnado de 3º ESO PDC, participou nunha actividade solidaria interxeracional compartida cos usuarios do centro de día "As Galeras".

Durante catro sesións repartidas ao longo do curso, o alumnado tivo a oportunidade de compartir experiencias e vivencias, ademais de realizar diferentes actividades, unhas delas  organizadas polo equipo Técnico do Centro de Atención Diurna de Oleiros e outras propostas polo alumnado coa axuda da súa titora. Actividades tales como intercambiar información, dar un paseo polos arredores do centro, compartir diferentes xogos: cartas, pasapalabra ou pintar mosaicos.

Unha experiencia moi enriquecedora para todos os participantes, polo que consideramos importante continuar realizando esta actividade en vindeiros curso.