GUÍAS DE ORIENTACIÓN ACADÉMICA ESO

Enviado por prof_mvr o Mér, 25/04/2018 - 07:09

Consulta nos enlaces as guías de información académica para o alumnado da ESO.

Guía 1 e 2º de ESO

Guía 3º de ESO

Guía 4º de ESO

Actividades de inmersión lingüística en lingua inglesa, English Week. Alumnado de 4º de ESO

Enviado por prof_mvr o Xov, 23/11/2017 - 07:27

Chegada dos alumnos de 4º da ESO para participar nas actividades de inmersión lingüística en lingua inglesa, English Week.

LISTAXES DEFINITIVAS DE FONDO DE LIBROS Curso 17-18

Enviado por prof_mvr o Ven, 15/09/2017 - 15:14

Publicación das listaxes provisionais do Fondo solidario de libros de texto

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

LISTAXE DEFINITIVA DE EXCLUIDOS

LISTAXES PROVISIONAIS DE FONDO DE LIBROS E AXUDAS Curso 17-18

Enviado por prof_mvr o Xov, 20/07/2017 - 08:54

Publicación das listaxes provisionais do Fondo solidario de libros de texto,  Axudas para a adquisición de libros de texto e Axudas para a adquisición de material escolar.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUIDOS

Contra estas listaxes pódese presentar reclamación na secretaría do centro ata o 31 de xullo de 2017.

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar 17-18

Enviado por prof_mvr o Mér, 24/05/2017 - 07:08

No DOG do día 22 de maio de 2017 publícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

As solicitudes deberán presentarse presencialmente preferiblemente no centro docente ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común, utilizando o formulario Solicitude (Anexo I) tamén dispoñoble na secretaría do centro.

O prazo finaliza o 23 de xuño de 2017.

Pódese consultar toda a información en http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS/EXCLUIDOS FONDOLIBROS 1º E 3º DE ESO CURSO 16-17 e INSTRUCCIÓN AXUDAS-LIBROS 2º e 4º

Enviado por prof_mvr o Lun, 18/07/2016 - 05:04

Pulse no enlace para listaxe de ADMITIDOS

Pulse no enlace para listaxe de EXCLUIDOS

As reclamacións poden presentarse ata o vindeiro martes 19 de xullo

En canto as AXUDAS, ya están a disposición os cheques correspondentes para aqueles que cumprindo as condicións e tendo  xa entregaran os materiais recibidos no ano anterior.